karol1953 - kościół Momoty Górne (2019-10-18 13:38:00)
ro4 - Tatry (2019-10-18 12:28:13)
Ewedan - ... (2019-10-18 12:02:09)
leśny_piksel - Promienie (2019-10-18 09:51:44)

Adam Kosmala

Adam Kosmala

O sobie

.

Zamieszkały

woj. Wielkopolskie, Poznań
  • zdjęcia: 40
  • komentarze: 141
  • ocen: 114
  • ocena: 8.62
 

Katalog główny (40)

zobacz slideshow

Adam Kosmala "." (2010-06-19 15:09:40) komentarzy: 1, ostatni: co jej się guma do żucia do włosów przylepiła?;))
Adam Kosmala "." (2010-06-09 14:29:41) komentarzy: 2, ostatni: Chyba zbyt kontrastowe, bok konia ginie w cieniach, trdno ciemno gniadego czy karego na śniegu focić.
Adam Kosmala "." (2010-06-09 14:11:36) komentarzy: 2, ostatni: v. nice
Adam Kosmala "." (2010-02-16 10:27:23) komentarzy: 1, ostatni: ładne nawet bardzo
Adam Kosmala "." (2010-02-15 18:26:10) komentarzy: 8, ostatni: fajne
Adam Kosmala "." (2010-02-08 22:38:25) komentarzy: 2, ostatni: nie za bardzo skupia wzrok ...
Adam Kosmala "." (2010-01-23 12:24:48) komentarzy: 2, ostatni: modelka mogłaby patrzeć w aparat  i byłoby lepiej mz
Adam Kosmala "." (2009-12-29 11:27:54) komentarzy: 2, ostatni: ok
Adam Kosmala "." (2009-12-29 11:20:54) komentarzy: 0, ostatni:
Adam Kosmala "Sycylia" (2009-10-10 11:37:38) komentarzy: 2, ostatni: dobre foto...
Adam Kosmala "." (2009-09-03 12:55:56) komentarzy: 1, ostatni: Mroczno-jasne
Adam Kosmala "." (2009-09-02 11:35:55) komentarzy: 2, ostatni: wisiorek za duzo ? generalnie podoba mi sie
Adam Kosmala "." (2009-08-22 20:17:27) komentarzy: 5, ostatni: +!
Adam Kosmala "." (2009-08-22 19:58:49) komentarzy: 4, ostatni: te piegi i to spojrzenie, ech, więcej mi do szczęścia nie potrzeba :)
Adam Kosmala "." (2009-08-06 12:07:13) komentarzy: 9, ostatni: Kwiatuszków to ja się nie spodziewałem ok ale niebo za bardzo przepalone.....;)))
Adam Kosmala "." (2009-08-05 10:19:09) komentarzy: 2, ostatni: Pomysłowo, dokładnie, jednym słowem fantastycznie:-)!!!
Adam Kosmala "." (2009-08-04 21:36:21) komentarzy: 6, ostatni: lubię samotniki , nawet mam kilka
Adam Kosmala "." (2009-07-25 07:14:54) komentarzy: 4, ostatni: podoba się
Adam Kosmala "." (2009-07-14 19:32:16) komentarzy: 2, ostatni: znajdując się wciemnej dziurze pomiędzy chmurami stał się bardziej wyraźny... pzdr.
Adam Kosmala "." (2009-07-14 19:29:47) komentarzy: 2, ostatni: Sam jeżdżę na rolkach agresywnych więc wiem jak trudny jest to trik. Szacun! Co do zdjęcia nie najgorsze.
Adam Kosmala "." (2009-07-13 18:13:54) komentarzy: 2, ostatni: rider zlewa sie z tlem, moze niepotrzebna konwersja do bw  ?
Adam Kosmala "." (2009-06-07 16:28:44) komentarzy: 2, ostatni: zasadniczo tak
Adam Kosmala "." (2009-05-23 22:30:52) komentarzy: 5, ostatni: bardzo ładna zabawa światełkiem... kolorki i klimacik super. szkoda ze niedocenione... pzdr
Adam Kosmala "." (2009-04-26 21:16:36) komentarzy: 0, ostatni:
Adam Kosmala "." (2009-04-23 18:51:41) komentarzy: 0, ostatni:
Adam Kosmala "." (2009-04-04 23:27:46) komentarzy: 8, ostatni: podoba mi sie
Adam Kosmala "." (2009-04-04 23:08:49) komentarzy: 3, ostatni: cool
Adam Kosmala "." (2009-03-20 11:32:52) komentarzy: 0, ostatni:
Adam Kosmala "." (2009-03-12 12:45:14) komentarzy: 1, ostatni: nareszcie go ktoś porządnie sportretował, bez lizania dupy i murzyńskiego zachwytu.
Adam Kosmala "." (2009-03-02 23:57:25) komentarzy: 1, ostatni: dynamiczne..podoba się
Adam Kosmala "." (2009-03-02 21:51:35) komentarzy: 2, ostatni: POPATRZMY...
Adam Kosmala "." (2009-02-18 22:51:03) komentarzy: 0, ostatni:
Adam Kosmala "." (2009-02-16 00:36:20) komentarzy: 1, ostatni: doszlo do skrzyzowania palek? :)
Adam Kosmala "Starcie tytanów" (2009-02-11 00:01:10) komentarzy: 1, ostatni: iskry sie posypia;)
Adam Kosmala "." (2009-02-02 15:08:00) komentarzy: 11, ostatni: co go opętało ???
Adam Kosmala "." (2009-01-26 14:21:56) komentarzy: 12, ostatni: ++++
Adam Kosmala "." (2009-01-26 14:19:41) komentarzy: 6, ostatni: no to jest zachęta aby pójść do Teatru
Adam Kosmala "." (2009-01-26 12:16:43) komentarzy: 17, ostatni: bdb
Adam Kosmala "." (2009-01-18 14:45:06) komentarzy: 3, ostatni: lubię ..
Adam Kosmala "." (2009-01-18 14:40:49) komentarzy: 7, ostatni: spoko jest

Komentarze portfolia

wystawione przez: sbms  2009-02-02 15:49:27

  Komentarz:

rewelacyjnie się zaczyna :D pozdrawiam


{* *}