sacio - nYc 587 (2021-01-24 22:25:10)
magaraca - 030 (2021-01-24 21:03:51)
Photomaniac1982 - Myszołów 3 (2021-01-24 20:52:11)
Photomaniac1982 - Myszołów 2 (2021-01-24 20:51:39)

rain_drops

rain_drops

O sobie

Zamieszka?y

woj. Śląskie, Gliwice / Londyn
  • zdj?cia: 100
  • komentarze: 659
  • ocen: 792
  • ocena: 9.03
 

[2009-10-26 19:45:58]

Człowiek jest jak szkło-poznasz go,jak się nim skaleczysz...

[2009-10-26 13:35:13]

Jesień nie jest odwiniętym wstecz filmem wiosny.

[2008-05-05 02:13:59]

czasem dążenie do perfekcji doprowadza do przesady...

Katalog główny (100)

rain_drops "" (2010-09-04 21:32:02) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-09-04 20:16:22) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-09-04 20:05:47) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-07-25 13:26:24) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-05-17 11:24:05) komentarzy: 1, ostatni: Kadr ładny. Ostrości zabrakło.
rain_drops "" (2010-05-16 00:04:57) komentarzy: 3, ostatni: ciekawa, ciekawa..
rain_drops "" (2010-03-09 21:54:21) komentarzy: 5, ostatni: piękny pejzaż pozdrawiam :)
rain_drops "" (2010-03-08 12:07:39) komentarzy: 1, ostatni: bdb
rain_drops "" (2010-03-08 10:28:15) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-03-06 11:04:12) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-02-28 17:35:19) komentarzy: 2, ostatni: O, chociażby tu- jak dla mnie za "gładkie". Co oczywiście i tak nie przeszkadza w odbiorze całości (w końcu niebo nie jest tu chyba głównym bohaterem).
rain_drops "" (2010-02-15 16:21:38) komentarzy: 6, ostatni: lol :D brakuje Ci jeszcze łasicy :P
rain_drops "modlitwa..." (2010-02-08 20:11:02) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-02-08 19:59:09) komentarzy: 1, ostatni: dobre
rain_drops "auto" (2010-02-08 14:20:44) komentarzy: 1, ostatni: jeszcze nie musze:-), to życzliwy człowiek dzwonił
rain_drops "" (2010-02-01 12:50:58) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-01-25 15:28:18) komentarzy: 1, ostatni: Piękna ta kompozycja; światło dobrane idealnie mz; ja bym tylko tak po klasycznemu upierała się przy ostrym głównym motywie (sorry);)
rain_drops "plemnikowa przeprawa" (2010-01-25 12:56:57) komentarzy: 4, ostatni: ja bym powiedziała, ze to juz zapłodnienie hehe :D
rain_drops "" (2010-01-25 12:07:16) komentarzy: 1, ostatni: ciekawe, delikatne, całkiem przyjemne
rain_drops "..." (2010-01-13 22:36:47) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2010-01-09 17:30:53) komentarzy: 3, ostatni: dobre
rain_drops "Natka" (2010-01-06 11:30:56) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2009-12-19 01:23:36) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2009-12-12 01:13:45) komentarzy: 1, ostatni: Dół kadru płaski jak deska.. nie ma kompozycji, nie ma przestrzeni.. nie podoba mi się..
rain_drops "..." (2009-12-04 20:18:54) komentarzy: 7, ostatni: a że dziwny i nietypowy to dobrze przecież :D
rain_drops "The Phantom of the Ophera" (2009-12-04 14:00:43) komentarzy: 0, ostatni:
rain_drops "" (2009-11-14 18:35:41) komentarzy: 1, ostatni: bardzo dobry portret...
rain_drops "" (2009-11-04 00:55:53) komentarzy: 4, ostatni: dobry portret, troche niedoceniony... pozdrawiam!
rain_drops "" (2009-10-27 16:36:56) komentarzy: 5, ostatni: zachowana piękna paleta barw
rain_drops "" (2009-10-13 16:31:35) komentarzy: 3, ostatni: Niebo szaleje...
rain_drops "" (2009-09-09 11:34:32) komentarzy: 1, ostatni: =^..^=
rain_drops "..." (2009-08-16 13:00:32) komentarzy: 3, ostatni: taki u mnie jesienny nastrój nastąpił, choć zdjęcie całkiem swierze z lata :)
rain_drops "" (2009-08-10 11:35:31) komentarzy: 5, ostatni: fantastyczny kadr, wspaniałe światłocienie, ujęcie godne World Press Photo... żartuję ! przecież to totalna porażka...robione Smieną, czy czymś takim ?    andrzej_tolo
rain_drops "" (2009-08-08 23:48:57) komentarzy: 3, ostatni: bardzo mi się podoba, jak złapałaś światło - gdyby jeszcze ciut więcej ostrości na kwiatku było... echhh
rain_drops "" (2009-08-08 23:40:23) komentarzy: 2, ostatni: luks
rain_drops "" (2009-08-01 15:47:25) komentarzy: 2, ostatni: ;)
rain_drops "" (2009-07-26 02:51:06) komentarzy: 5, ostatni: bardzo ładne :)
rain_drops "" (2009-07-23 11:07:45) komentarzy: 6, ostatni: słabe
rain_drops "" (2009-05-25 18:05:54) komentarzy: 9, ostatni: bandzior ;)
rain_drops "" (2009-05-02 16:08:05) komentarzy: 25, ostatni: Pięknie w kadrze. Pozdrawiam PiotrPP.
rain_drops "" (2009-05-02 15:39:23) komentarzy: 4, ostatni: Śliczne. Pozdrawiam PiotrPP.
rain_drops "" (2009-05-01 20:13:03) komentarzy: 15, ostatni: Super. Pozdrawiam PiotrPP.
rain_drops "lampka nocna" (2009-04-26 18:21:57) komentarzy: 9, ostatni: podoba mi się
rain_drops "" (2009-04-17 15:51:05) komentarzy: 5, ostatni: ładne
rain_drops "" (2009-04-07 22:27:20) komentarzy: 10, ostatni: ladne
rain_drops "" (2009-03-08 22:02:03) komentarzy: 3, ostatni: Trochę brak światła, ale ujęcie dobre.
rain_drops "" (2009-03-08 21:41:39) komentarzy: 4, ostatni: pieknie
rain_drops "zaczarowana kula II" (2009-02-12 22:40:21) komentarzy: 8, ostatni: Ślicznie ;)
rain_drops "woda, ogień i powietrze..." (2009-01-22 22:26:45) komentarzy: 11, ostatni: Max +++
rain_drops "ukłony" (2009-01-21 12:22:45) komentarzy: 12, ostatni: Piękne!!! Delikatne w super tonacji:) Fajne światełko:)
rain_drops "leśny taniec wygibaniec" (2009-01-20 23:35:45) komentarzy: 28, ostatni: podoba mnie się lubię takie :)
rain_drops "plemniczek" (2009-01-18 23:12:37) komentarzy: 21, ostatni: barani2: gdzie tam, ja twarda bestia jestem ;)
rain_drops "" (2009-01-14 13:33:21) komentarzy: 8, ostatni: Fajny moment :)
rain_drops "we dwoje" (2009-01-13 10:46:11) komentarzy: 13, ostatni: KROPLA :) niszczy żywi daje bierze płynie :)
rain_drops "" (2008-12-29 22:36:51) komentarzy: 3, ostatni: bdb
rain_drops "" (2008-12-16 18:01:10) komentarzy: 11, ostatni: świetnie
rain_drops "..." (2008-12-06 12:20:54) komentarzy: 6, ostatni: ladniutkie
rain_drops "" (2008-11-25 11:33:35) komentarzy: 12, ostatni: rain_drops [2008-11-26 11??]: kolorowa jest tylko natura jej paskudna jest, no dobra .... zgadzam się z Tobą :-)
rain_drops "" (2008-11-20 21:34:49) komentarzy: 6, ostatni: +
rain_drops "" (2008-11-19 11:51:33) komentarzy: 11, ostatni: bdb
rain_drops "" (2008-11-17 13:34:31) komentarzy: 10, ostatni: nice:)
rain_drops "" (2008-11-13 20:41:22) komentarzy: 11, ostatni: piknie:)
rain_drops "" (2008-11-13 18:59:18) komentarzy: 11, ostatni: fajnie ze ktos jeszcze lubi taka GO, czesto  o nia spory sa :) Pozdrawiam
rain_drops "" (2008-11-12 22:41:55) komentarzy: 12, ostatni: klasa!
rain_drops "" (2008-11-12 11:37:09) komentarzy: 7, ostatni: fajne!
rain_drops "" (2008-11-09 23:31:20) komentarzy: 9, ostatni: 10 !!!!!
rain_drops "" (2008-11-07 19:58:46) komentarzy: 2, ostatni: bdb kadr
rain_drops "" (2008-10-29 21:53:51) komentarzy: 21, ostatni: ;)
rain_drops "" (2008-10-29 14:05:28) komentarzy: 13, ostatni: Niesamowite i z tajemniczym nastrojem
rain_drops "" (2008-10-25 23:11:35) komentarzy: 2, ostatni: Troszkę więcej lewej, choć w sumie lubię zwarte kadry... Kolory tła - coś dla mnie ;)
rain_drops "" (2008-10-05 21:24:52) komentarzy: 7, ostatni: +++
rain_drops "" (2008-10-04 12:14:12) komentarzy: 5, ostatni: przyczajony tygrys :)
rain_drops "" (2008-09-16 12:25:47) komentarzy: 6, ostatni: bdb
rain_drops "dmuchajka" (2008-09-14 13:22:05) komentarzy: 8, ostatni: bardzo :))
rain_drops "" (2008-09-02 18:58:31) komentarzy: 7, ostatni: bardzo dziekuje Wam za opinie, modelce za cierpliwosc:)
rain_drops "" (2008-08-28 18:17:03) komentarzy: 15, ostatni: ale moment:)
rain_drops "" (2008-08-27 22:39:13) komentarzy: 3, ostatni: ;)
rain_drops "" (2008-08-26 17:43:40) komentarzy: 7, ostatni: gratuluje
rain_drops "królewna" (2008-08-06 21:59:12) komentarzy: 7, ostatni: :) chce lato!
rain_drops "" (2008-08-05 11:53:58) komentarzy: 6, ostatni: smacznie sobie zajada
rain_drops "grajek" (2008-07-31 17:54:04) komentarzy: 11, ostatni: fajne
rain_drops "portret" (2008-07-29 21:19:44) komentarzy: 15, ostatni: Bdb +++
rain_drops "atak!" (2008-07-28 10:28:10) komentarzy: 5, ostatni: odrzutowiec:)
rain_drops "słoneczny portrecik" (2008-07-22 14:46:54) komentarzy: 7, ostatni: heh nie raczej nic sie jej nie stalo:) sesja byla bezdotykowa:P
rain_drops "much w pastelach" (2008-07-12 13:08:24) komentarzy: 6, ostatni: Muchy zwykle odwracają się tyłem do obiektywu, nie Ty pierwszy to stwierdzasz - ten typ tak ma... A ta modelka niebieskim emanuje ;)
rain_drops "zadek" (2008-07-11 22:09:30) komentarzy: 12, ostatni: ha ha
rain_drops "" (2008-07-06 09:52:33) komentarzy: 11, ostatni: brawo:)
rain_drops "zielonooki jednorożec" (2008-07-03 01:54:24) komentarzy: 2, ostatni: :) dziekuje
rain_drops "akrobacje" (2008-06-26 17:51:23) komentarzy: 3, ostatni: ale czemu odrazu gilotyna?:) posiłek z wygibasami jedynie:)
rain_drops "taka sobie jestem dronka" (2008-06-20 00:18:32) komentarzy: 13, ostatni: pięknie uchwycone! ciekawy kadr ładne kolorki dobra ostrość!
rain_drops "zielono mi" (2008-06-17 20:32:33) komentarzy: 2, ostatni: niezłe makro :) Pozdrawiam i zapraszam
rain_drops "wedrówka po żółtych guzikach" (2008-06-14 13:15:09) komentarzy: 35, ostatni: suuuuuuuuuuuuper
rain_drops "muszki lubia bzykac" (2008-06-05 12:13:15) komentarzy: 10, ostatni: Tytuł świetny :-)) fota też :-)
rain_drops "akuku" (2008-06-02 23:22:55) komentarzy: 3, ostatni: zaraz tam odrazu brzydkie:)
rain_drops "dronka wędrowniczka" (2008-05-19 23:45:19) komentarzy: 5, ostatni: dziekuje bardzo za odwiedziny
rain_drops "dronka" (2008-05-18 00:56:40) komentarzy: 4, ostatni: ok
rain_drops "jęzor" (2008-05-14 11:18:39) komentarzy: 9, ostatni: ++
rain_drops "z życia biedronek :)" (2008-05-08 10:29:15) komentarzy: 12, ostatni: :))
rain_drops "boża krówka" (2008-05-06 18:12:36) komentarzy: 4, ostatni: dziekuje:)
rain_drops "umorusana" (2008-04-26 01:15:40) komentarzy: 10, ostatni: :)

Komentarze portfolia

wystawione przez: PiotrPP  2009-10-27 16:51:03

  Komentarz:

Piękne portfolio - miłego dobrego przyjemnego... focenia. Pozdrawiam PiotrPP.

wystawione przez: Grzegorz Pawłowski  2009-08-14 15:48:59

  Komentarz:

aż tak źle chyba nie jest ;] .... ładne kolorowe folio ;]

wystawione przez: Dariusz Wójcik  2009-08-09 00:00:16

  Komentarz:

Bardzo ładne PF :) Pozdrawiam

wystawione przez: woodyallen  2009-05-25 23:56:19

  Komentarz:

Pozdrawiam zioma z Gliwic:D

wystawione przez: mlina  2009-05-17 19:01:18

  Komentarz:

aaa przepraszam, myślałam ze jesteś mężczyzną dopiero przed chwilą zauważyłam ze kobieta.Sorrki.

wystawione przez: mlina  2009-05-17 18:59:47

  Komentarz:

tak przeglądam twoje folio i robi wrażenie ;), no u mnie rzeczywiście smietnik...., ale się uczę...Dzięki za komenta-ty jedyny napisałeś co ci sie nie podoba...u mnie...pozdro.

wystawione przez: angelshrew  2009-05-03 13:17:28

  Komentarz:

dziękuję :)

wystawione przez: mango_lassi  2009-05-01 21:44:17

  Komentarz:

świetne folio, piękne kolory!

wystawione przez: mikoryza  2009-04-16 00:29:07

  Komentarz:

cześć :)

wystawione przez: Lyszek  2009-04-10 23:20:07

  Komentarz:

Podobają mi się twoje zdjęcia, sam chciałbym takie robić (makro i w ogóle) i będę bo jest się od kogo uczyć. A co do bloga - z trzeciego piętra powiadasz, to z jakiej odległości ty robisz makro ;):P

wystawione przez: Andr2ej  2008-10-30 15:22:03

  Komentarz:

Bardzo piękne folio ... dokładnie w moim stylu... Kocham focić owady ... a najbardziej motyle... Trzymaj tak dalej ... pozdro ...

wystawione przez: darek6  2008-09-15 12:30:51

  Komentarz:

jest bardzo pięknie na tej stronce pozdrawiam

wystawione przez: kk1971  2008-08-29 18:04:30

  Komentarz:

ładnie...oby tak dalej-pozdrawiam

wystawione przez: Jurol  2008-07-06 12:14:29

  Komentarz:

Dzięki:) Mógłbym przy okazji zadać pytanie jakim sprzętem robisz zdjecia makro? a konkretniej obiektyw?:)

wystawione przez: intermis  2008-07-05 13:52:54

  Komentarz:

Bardzo ładnie jest w Twoim folio, pozdrawiam :)

wystawione przez: u-f  2008-07-04 17:12:26

  Komentarz:

ależ ja się nie stresuje ;d

wystawione przez: u-f  2008-07-03 19:36:50

  Komentarz:

aha, a do mnie nie przemawiają kwiatuszki i pszczółki. różnica poglądów

wystawione przez: nizu  2008-06-25 00:12:23

  Komentarz:

Fajne makro fotki :) pozdrawiam

wystawione przez: Zulka  2008-06-17 21:52:22

  Komentarz:

bardzo ładne folio. Musze przyznac że bardzo w moi typie :) Pozdrawiam :)

wystawione przez: thought  2008-06-09 12:30:14

  Komentarz:

Nie jestem profesjonalistką, ale lubie to to robie!

wystawione przez: ptysiuu  2008-04-02 01:07:25

  Komentarz:

galeryika calkiem spoko,w wiekszosci bardzo fajne i przyjemne foty,co do yedoo swiete slowa,peace:)

wystawione przez: mikoryza  2008-01-25 23:57:58

  Komentarz:

w sumie fajnei sie u Ciebei robi :)

wystawione przez: rain_drops  2008-01-24 00:54:31

  Komentarz:

ok karolinamaja2 jeśli miało i takie było twoje zamierzenie to spoko, ale chyba nie tu powinnaś o tym pisać:)

wystawione przez: karolinamaja2  2008-01-23 20:58:32

  Komentarz:

ostre jak najbardziej a przepalone miało być.

wystawione przez: zommmbie  2008-01-10 21:23:21

  Komentarz:

ciekawa i inna galeria - serdecznie pozdrawiam

wystawione przez: Kozia  2008-01-04 19:22:07

  Komentarz:

Idź swoją drogą, nie słuchaj tych, którzy zawsze są na nie, ale czasem konstruktywna krytyka warta jest przyjęcia, bo przecież - myślisz, kombinujesz i masz swoje foto-wizje :) Powodzenia - Iza/Kozia.

wystawione przez: mikoryza  2007-12-02 15:57:20

  Komentarz:

a co ja tu widze, zdjec zamiast przybywac to ubywa...jakis dołek twórczy?


{* *}
Nowa wersja PLFOTO