Łukasz Pietrzak - just smile (2020-09-20 19:14:33)
anxious93 - _ (2020-09-20 19:03:00)
bravado - mokradła.. (2020-09-20 18:57:39)
anma -  (2020-09-20 17:30:26)

Hrabia Mikszewski

Hrabia Mikszewski

O sobie

Zamieszka?y

woj. poza Polską, Placeholder
  • zdj?cia: 0
  • komentarze: 0
  • ocen: 51
  • ocena: 1.00
 

Katalog główny ()

Komentarze portfolia

wystawione przez: AnHel  2017-02-03 11:11:44

  Komentarz:

Kliknięcie na\"Jaro_Ł_T\" poniżej otwiera Jego katalog...

wystawione przez: Jaro_Ł_T  2010-12-03 17:38:27

  Komentarz:

\"Sztuka Latania\" Lady Pank...bardzo mi się kojarzy z powyższymi obrazami, nie wszystkimi, ale generalnie...

wystawione przez: cinnamon_girl  2010-08-24 22:11:26

  Komentarz:

dzieki ;)

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2010-07-02 12:40:18

  Komentarz:

!!!! Czy ktoś wie, co się stało z kontem Jaro_Ł_T ? Gdyby ktoś miał kontakt z Jarkiem, to proszę wysłać mi wiadomość!!!!

wystawione przez: Jaro_Ł_T  2010-02-21 07:56:46

  Komentarz:

Fajne folio! Lubię do Cię wracać, Panie Hrabio!

wystawione przez: rudii261  2010-01-17 22:17:08

  Komentarz:

Dzięki za przychylne , znać że som tu jeszcze ludzie :)

wystawione przez: chaber28  2009-12-06 00:31:28

  Komentarz:

GNIOT JAKICH MAŁO !!!

wystawione przez: tojabuk  2009-08-30 03:07:17

  Komentarz:

Robi dobrze zdjęcia, a nie udaje skromność:)

wystawione przez: tojabuk  2009-08-30 03:06:00

  Komentarz:

Hrabio, nie udaję skromności, szczyl jestem jeżeli o fotografowanie chodzi, aparat mam od roku, ciemnię od czterech miesięcy, szkół foto nie kończyłem (pytałeś) także cieszy opinia kogoś, kto wg mnie robi to dobrze

wystawione przez: killer in me is a killer in you...KJ  2009-08-13 21:18:51

  Komentarz:

nom, taka już ze mnie mała turpistka :P ;) nie ma to jak sobie wylizać czape :D

wystawione przez: Zet.El  2009-07-15 14:59:57

  Komentarz:

rozsądnie gadasz

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2009-07-03 21:40:52

  Komentarz:

ech...

wystawione przez: popo007  2009-07-02 21:34:13

  Komentarz:

no widzę że się znasz na rzeczy;)pzdr

wystawione przez: droflum  2009-05-14 11:32:53

  Komentarz:

źle się dzieje w państwie TWA

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2009-05-12 18:14:09

  Komentarz:

droflum, dziękuję za komplement. Jakiś moderator miał natchnienie i je usunął.

wystawione przez: droflum  2009-05-10 19:22:22

  Komentarz:

gdzie się podziało najlepsze zdjęcie na tym portalu? to z papieżem...?

wystawione przez: Ghost_Dog  2009-04-07 18:52:19

  Komentarz:

Dziękuję, za wspomnienie o mnie w blogu :) A Władca Much Goldinga czytałem w dzieciństwie. Wyśmienita książka. Polecam każdemu. :)))

wystawione przez: Młodzian  2009-03-28 22:32:10

  Komentarz:

dzięki za wizytę :) pozdrawiam

wystawione przez: Ralfik D  2009-03-05 18:30:47

  Komentarz:

Zdjęcia jak malowane. COśw sobie mają. Można się czepiać strony technicznej ale coś soba niosą. Jakieś przesłanie na pewno jest.

wystawione przez: Qwak  2009-02-27 16:06:04

  Komentarz:

jaja przeznaczam tylko na jajecznice ;]

wystawione przez: droflum  2009-02-12 21:40:11

  Komentarz:

Twoje miski zapadły mi dawno w pamięć, jest w nich nie tylko materia, tu w ogóle nie ma materii.

wystawione przez: Nowotyński  2009-02-12 20:43:26

  Komentarz:

no tak ...

wystawione przez: basilio  2009-02-12 20:25:16

  Komentarz:

Wiekszoć ludzi z plfoto zastanawia sie nad techniczną jakością zdjecia zamiast zobaczyć co na nim jest...to odpowiedz na moje oceny..

wystawione przez: bajej  2009-01-20 19:27:46

  Komentarz:

Dzieki za odwiedziny i oceny. Ciekawe folio masz, ddziwne ze wcześniej go nie widziałem :P

wystawione przez: Bogusław Byrski  2009-01-17 19:40:45

  Komentarz:

Bardzo podobał mi się jeden z Twoich komentarzy. Dlatego jeśli można zapraszam Cię do grona znajomych. Pozdrawiam!

wystawione przez: Blooregard  2009-01-03 16:56:29

  Komentarz:

:*

wystawione przez: nigerka  2008-11-20 22:02:56

  Komentarz:

ciekawe , prowokujace i \"brzydkie\" portfolio.........zero aktów ,roślinek i chrabąszczy .....a jednak ciekawe ........podobuje mi sie

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-09-09 19:53:47

  Komentarz:

Tutaj: http://plfoto.com/1618863/zdjecie.html , http://plfoto.com/1621685/zdjecie.html

wystawione przez: screwed up dude  2008-08-29 03:43:11

  Komentarz:

gdzie nowe zdjecia??!

wystawione przez: mesyrek  2008-08-17 21:25:36

  Komentarz:

nie rozumiem twego disu. elo?

wystawione przez: beybe  2008-08-16 09:01:44

  Komentarz:

:)

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-14 02:49:45

  Komentarz:

a-n-e-t-a, przepraszam Cię. Przepraszam Cię za to, że wykorzytałem Twój nick i Twoją osobę jako emblemat pewnej postawy, z którą głęboko się nie zgadzam i która wydaje mi się absurdalna. Gdybym chciał być konsekwenty to musiałbym równie zdecydowanie skomentować zdjęcia kilkuset fotografów na plftoto. Przyznaję się, przepraszam, to spory egoizm z mojej strony, iż uczyniłem z Ciebie negatywną postać w mojej \"opowieści\" o fotografii, bo może sprawiedliwiej byłoby pisać traktat socjologiczny. Postąpiłem jednak egoistycznie ponieważ nie pisałem tak aby Ci ułatwić zrozumienia mojego toku myślenia gdyż skupiłem się na precyzji myśli, jakbym pisał dla siebie samego. Przepraszam więc, że użyłem Cię do osiągnięcia osobistego celu \"literackiego\". Przepraszam Cię tak po prostu, za całokształt i mam nadzieję, że zapomnisz o mnie szybko i bedziesz mogła nadal z przyjmnością publikować zdjęcia na plfoto. Nie będę komentował Twoich zdjęć ani używał więcej Twojego nicka w swoich wypowiedziach. Pozdrawiam i żegnam. Drobna ciekawostka: na plfoto podpisuje się swoim prawdziwym nazwiskiem.

wystawione przez: a-n-e-t-a  2008-06-14 00:50:21

  Komentarz:

Chyba padne... Ty piszesz o szacunku? znasz w ogole definicje tego slowa? widze, ze znowu bawisz sie w jasnowidzenie, dokladnie wiesz jaki byl moj zamysl co do zdjecia, nie wspomne juz o mojej opinii na temat tatuazy z MB i rozancu na szyi. Dowiedziales sie? na jakiej podstawie, tak Ci napisalam czy to znowu twoje chore przypuszczenia?:) ja sobie nie przypominam, abym pisala tobie cokolwiek na temat zdjecia. Napisalam Ci jednak, ze nie czuje sie zobligowana, zeby cokolwiek Ci tlumaczyc, a zanim zaczniesz osadzac i obrazac innych to zastanow sie czy kogos tym nie krzywdzisz czlowieku. Kolejny raz mnie obrazasz nazywajac tym razem infantylna na podstawie zdjecia.Ty nie krytykujesz? tylko jak to piszesz... dziwisz sie? mam Ci tu przytoczyc obelgi skierowane pod moim adresem na privie? o tym, ze jestem pusta i prozna nimfomanka, ktorej dziecko powinno sie wstydzic? Co sie tak tlumaczysz, czyzbys czul sie winny? Widze, jak starasz sie wybielic i jest mi Ciebie zal. Nie mow tu o szacunku, bo to slowo zdaje sie byc tobie zupelnie obce.Tak jak napisalam, jestes wg mnie chorym czlowiekiem, ktory czuje sie bezkarnie ukrywajac sie pod jakims smiesznym nickiem i obrazajac w ten sposob innych. W dodatku kreujesz sie na artyste, ktorego swiat nie rozumie. Rob tak dalej, powodzenia.Tacy jak Ty maja ubaw, kiedy slowami komus moga dokopac chociaz w necie, bo pewnie prosto w oczy nie mialbys odwagi. Dla mnie to na poziomie 13 latka.Chociaz tu sobie pouzywaj cwaniaku. Podejrzewam, ze mocno cie ktos musial w zyciu skrzywdzic ze tak sie odgrywasz na osobach, o ktorych zyciu, osobowosci i pogladach nie masz zielonego pojecia. Chociaz co ja ci bede tlumaczyc, zyj sobie we wlasnym swiecie i fotografuj literki i kotki panie pseudoartysto, ktory nie ma odwagi podpisac sie wlasnym imieniem i nazwiskiem.Zycze duzo szczescia i milosci bo widac tego ci brakuje.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-13 23:50:32

  Komentarz:

Poza tym czuję się ostatnim fotografem na tym portalu - bo jako ostatniego interesuje mnie język obrazu. Szanowałbym prostytutkę która jest osobą religijną - bo szanowałbym jej rozdarcie (mój wymoderowany komentarz brzmiał \"zdjęcie o tym, że prostytutki też są katoliczkami\"). Nie mogę szanowac a-n-e-t-y kiedy dowiedziałem się, że w jej zdjęciu pt. \"Modlitwa\" o nic nie chodzi, nawet o skandal. Po prostu jest to zdjęcie z sesji mody, bo chodzi tylko o to, żeby było fajnie. Nie potrafię pojąć jak można miec tatuaż z MB i nawet nie wiedzieć, że różańca nie nosi się na szyi. Równie dobrze a-n-e-t-a może zrobić z krzyżyka breloczek do kluczy i mówić, że tak wyraża swoją religijność. Niech i tak będzie, ale jest to głupia religijność. Ja toleruję jej infantylizm ale absurdem jest, iż ona nie czuje swojego dziwactwa graniczącego z szaleństwem, a na dodatek ja nie mogę jej o tym powiedzieć. To dziwne jak fotografowie niczym się nie interesują poza sobą, jak są zamknięci w sobie i w swojej pasji. Bo fotografia służy im głównie do do kreowania swoich wewnętrznych światów po to aby ignorować innych ludzi, kulturę, literaturę i historię i wymyślać wszytko od początku, po swojemu - wiadomo, że z miernym efektem, bo muszą popełniac wszystkie błędy od początku. Te ich cywilizacyjne bomble są jak bombelki w oranżadzie. Ja niczego nie krytykuję, ja tylko widzę i sie dziwię. Ale wcale nie czuję się lepszy od innych bo nie jest wykluczona perspektywa, z której jestem tak samo infantylny jak a-g-a-t-a, więc dochodzę do wniosku, że bezpieczniej jest sobie znaleźć jakieś skromne, przyzwoite hobby - sztukę pozostawić geniuszom a fotografię designerom.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-13 21:17:23

  Komentarz:

Ale ja nie mogę jej przeprosić bo ona nie czuje się urażona; sądzi, że jestem chory i po prostu mi współczuje, np. \"Niesamowite jacy ludzie bywaja chorzy...:) tylko ci wspolczuc...eh :)\". Sama rozumiesz, że Anioła nie da się zranić ;] Poza tym dzisiejsze aniołki mają wiele ostrych ząbków...

wystawione przez: lou_salome  2008-06-13 02:54:51

  Komentarz:

hrabio, dotarla do mnie pocztowka z piekla i musze sie do niej odniesc, znasz moc slow bardziej niz inni, wiec pamietaj, ze slowa, ktorymi karmisz innych, za nimi stoja znaczenia, ktore wbijaja w nich zeby i zostawiaja nieladne blizny. Wiem, ze potrafisz powiedziec przepraszam. Wydaje mi sie, ze czasem warto. To moja niesmiala podpowiedz. Spokojnej nocy wszystkim.

wystawione przez: lou_salome  2008-06-12 18:55:14

  Komentarz:

ps. hrabia z tego co czytam mowi o kreacji zawartej w zdjeciu, a nie o samej modelce, a to robi roznice...

wystawione przez: lou_salome  2008-06-12 18:53:13

  Komentarz:

aneta, opluwacie sie wzajemnie, i nie pochwalam zachowania ani Twojego, ale ja nie jestem od tego by wychowywac kogokolwiek, rozumiem co on chce Ci powiedziec i rozumiem co Ty chcesz powiedziec jemu, ale form jakich uzywacie nie rozumiem, on pisze \"spadaj\", Ty mowisz o nienawisci i moherycznosci, to, co piszecie emocjami wydaje sie male i niegodne takich prostytutek jak artysci. Dlatego jade w podroz na samo dno piekla i nie wysle Wam pocztowek.

wystawione przez: a-n-e-t-a  2008-06-12 18:15:53

  Komentarz:

lou_salome, byc moze nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumiec, kto tu kogo obraza, bo z tego co zauwazylam to Twoj plfotowy kolega.To nie ja nazywam kogos prostytutka tylko dlatego, ze nie podoba mi sie jak wyglada. Na plfoto panuje od dawna zasada- oceniamy zdjecie, nie obrazamy osob na zdjeciach, bo modelka rownie dobrze moze czytac komentarze. Pan \"hrabia\" lubi manupulowac, teraz wychodzi na to, ze to jego opluwaja, oj jaki on biedny i pokrzywdzony... coz, milego czytania Coetzee\'go :) mam wieksze problemy na glowie niz jazdy anonimowego plfotowicza spowodowane tatuazem z Maryja, pozdrawiam

wystawione przez: lou_salome  2008-06-12 15:08:53

  Komentarz:

poczytaj Coetzeego, piekniej, madrzej, bez uproszczen i inwektyw. Jednym slowem zdrowiej i czkawka potem nie meczy... pomyslnosci i wytrwalosci!

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-12 14:39:03

  Komentarz:

lou Salome, ja nie poluję na barbarzyńcę - ja poluję na szkic barbarzyńcy - chcę go zobaczyć w całej okazałości. Może barbarzyńca nie jest barbarzyńcą, może się mylę. Ta ciekawość tak mnie zżera, że jestem nieczuły na obelgi i opluwanie.

wystawione przez: lou_salome  2008-06-12 14:15:16

  Komentarz:

hrabio polujesz na barbarzyncow? naprawde jestes rorty\'sta...???????:) \"Jestes typowym moherem dla mnie, nie cierpie ludzi twojego pokroju tj. ograniczonych i nietolerancyjnych wzgledem ludzi innych niz wy\" ktos kto operuje slowem \"moher\" sam przyznaje sie do wlasnej \"moherycznosci\", bo czym jest \"moher\"? stereotypem, latwym i wygodnym w uzyciu, a stereotypy zwalniaja z koniecznosci myslenia. Opluwacie sie brzydko w tej piaskownicy. Zaslaniacie sobie horyzont. Nieladnie.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-12 11:37:38

  Komentarz:

a-n-e-t-a, nie rozumiem dlaczego się ze mną bawisz w gdybanie, np. \"tym sposobem mozesz ja znowu obrazic\". Przecież możesz zakończyć tę dyskusję jednym szczerym komentarzem. Wyłóż karty na stół i powiedz jakiego wyznania jest Katrina? W co wierzy i do kogo się modli, a może nie modli się wcale? Czy modli się z ludźmi czy modli się sama? Do jakiej wspólnoty religijnej ewentualnie należy? Czy odmawia różaniec czy nie? Czy czyta Nowy Testament, Strażnicę albo jakiekolwiek publikacje religijne? Może odwiedza jakieś strony internetowe o tematyce religijnej? Kim dla niej jest Matka Boża? Co ją tak fascynuje w tej kobiecie żyjącej 2 tysiące lat temu, że aż ją sobie wytatuowała? Czy lubi rozmawiać o Maryi Dziewicy? Co o niej mówi? Opis jej religijności (niekoniecznie zinstytucjonalizowanej) zamknie moje usta, ponieważ twoje zdjęcie pt. Modlitwa jest emblematem nowej postawy religijnej, którą ukrywasz, czyli pokazujesz jedynie okładkę nowego manifestu. Jest tak ponieważ stare i klasyczne skojarzenia: prostytutki, geje, więźniowe tu nie pasują. Ja postawiłem wszystkie pieniądze na to, że poza okładką nie ma nic ... zaskocz mnie - wyłóż karty na stół a zgarniesz całą pulę i uczynisz mnie intelektualnym bankrutem.

wystawione przez: a-n-e-t-a  2008-06-12 09:47:09

  Komentarz:

ooo widze wiecej wypowiedzi :) \"hrabio\" hmm...:) Twoje wypowiedzi sa tak bezsensowne jak strajk poczty polskiej. Poprzednio twierdziles, ze WIESZ, iz TYLKO prostytutki zdobia sie tatuazem jaki posiada Katarina, tym razem WIESZ, ze Katarina nie jest ani katoliczka ani ateistka:D tym sposobem mozesz ja znowu obrazic, to tez WIESZ ? Nie baw sie tu w jasnowidzenie, bo tak naprawde to sobie tylko gdybasz a to nie jest silnym argumentem...no chyba ze Matka Boska Ci sie objawila i powiedziala: Katarina jest prostytutka i nie wierzy w boga :) Pokaz mi swoje foto a ja powiem, ze WIEM iz jestes satanista i pedofilem, WIEM, bo widac na zdjeciu. Pomysl sobie zanim kolejnym razem cos napiszesz i prosze nie mecz mnie juz swoimi wywodami :) czy ona wytatuowala sobie Matke Boska z penisem, albo z szatankiem na rekach, ze uznales to jako obraze religijnosci? nie. Jestes typowym moherem dla mnie, nie cierpie ludzi twojego pokroju tj. ograniczonych i nietolerancyjnych wzgledem ludzi innych niz wy. W moim swiecie nie ma dla takich miejsca, wiec daruj sobie swoje wywody. Ja wierze w boga ale nie wierze w kosciol, Ty widac bardziej wierzysz w instytucje kosciola bo wygłaszasz kazania jak ksiadz na ambonie ( ktory po kazaniu moze pojsc przeleciec ministranta, ale to juz was moherow nie obhodzi, bo wy wszystko wiecie najlepiej a ksiadz jest prawie jak swiety). Pozdrawiam, aha jeszcze jedno zdjecie dla Ciebie- moj autoportret...:) http://www.flickr.com/photos/10555201@N00/412907714/ mowi o tym, ze kazdy z nas grzeszy chociaz Ty pewnie zobaczysz w nim drugie dno. Nazywasz nas grzesznikami, a Ty co, swiety ?:) wiesz...to tak jak z tym rzucaniem kamienia w Biblii :)

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-12 08:29:46

  Komentarz:

Atari130XE, tak czułem, że się na tym się wyłożysz - zrozum, że na zdjęciu pt. Modlitwa tatutaż z MB ma kobieta, która nie jest ani katoliczką ani ateistką. To jest nowy gatunek człowieka, który czyni przestarzałymi zarówo chrześcijan jak i ateistów. Nadchodzi więc nowy czas - kiedy zatęskni katolik za ateistą, a ateista za katolikiem. Choć wątpię czy to zrozumiesz, bo twój tok myślenia stal się (a może zawsze był) barbarzyński i moje komentarze są dla Ciebie zbyt trudne, i dlatego nazywasz mnie bezmyślnie prawicowcem.

wystawione przez: Atari130XE  2008-06-12 00:04:01

  Komentarz:

zgodze sie tym razem z wieńczysławem i a-n-e-t-ą. hrabia M znowu sie troche nudzi i trolluje, trzeba mu to wybaczyć. po pierwsze hrabio wypadasz na skrajnego prawicowca, bronisz symboli religijnych jak stara babcia. i nie porównuj wizerunku bozi do filozofów i kompozytorów bo to chybione porównanie. tylko bozia jest tu symbolem, zresztą pustym dla inteligentnego człowieka. a tatuaże i t-shirty z matką boską są od dawna popularne w ameryce południowej. to ludowa forma oddawania czci religijnej, żadna inwazja barbarzyńców.

wystawione przez: Wieńczysław Nieszczególny  2008-06-11 21:21:30

  Komentarz:

za parawanem ze słów nie ukryjesz szlachetnej prostoty swych wywodów

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-11 09:11:08

  Komentarz:

a-n-e-t-a, twoje zdjęcie pt. \"Modlitwa\" jest dla mnie sygnałem, że rozpoczęła się inwazja barbarzyńców. Daj mi spokój i żyj sobie ze swoimi współplemieńcami. Możesz sobie wytatuuować Matkę Boską, Mieszka I, Platona, Nietzschego, Mozarta, Leśmiana albo Billa Gatesa ale nie licz na to, że będę cię traktował jak inteligentną osobę, bo przerabiasz symbole na ornamenty, a bez symboli nie da się myśleć. Myślenie zastępujesz designem i właśnie dlatego jak zwykle nie zrozumiesz mojego komentarza. Nieważne. Wracaj na swoją łąkę i ciesz się życiem.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-11 08:26:55

  Komentarz:

Wieńczysła Nieszczególny - musisz byc bardzo młody skoro nie szokuje cię tatuaż z Matką Boską na ramieniu u wyuzdanej nastolatki. Hardcor, sadomaso przy tym to dziecinada.

wystawione przez: Wieńczysław Nieszczególny  2008-06-10 23:50:25

  Komentarz:

zdjęcia anety perwersyjne ? to masz niezły odlot. przecie tam same piękne kobiety. w dodatku sfotografowane na poziomie niespotykanym w tej galerii. dla mnie bardziej perwersyjny jest wizerunek jezuska na krzyżu z krwawiącym bokiem. w kościołach, w szkołach, w prawie każdym domu-sado-maso, bdsm , hard core.

wystawione przez: a-n-e-t-a  2008-06-10 22:58:49

  Komentarz:

twoj komentarz byl tak prostacki, ze nie widze potrzeby,aby robic doglebna analize ;) piszac mi, ze tylko prostytutki maja to czy tamto sugerujesz, ze znasz takowe ?:) moze jestes alfonsem badz stalym klientem, coz... musze cie rozczarowac- nie tylko prostytutki. Kararina to szczesliwa mezatka, ktorej kultury osobistej mozesz jedynie pozazdroscic :) troche wiecej tolerancji, to bedzie na tyle, amen

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-10 14:59:47

  Komentarz:

Aneto, nie pochlebiaj sobie, bo ty nie potrafisz stylowo grzeszyć. Wytatuować sobie Matkę Boską na ramieniu i zrobić sobie z różańca branzoletkę i wisiorek to młodzieżowa żenada, rodem z Bravo Girls. Twoje pokolenie nie jest niszczycielskie i złe - jest po prostu nudne i banalne.

wystawione przez: irish76  2008-06-10 14:34:31

  Komentarz:

Co to za gówniane zdjęcia?? HrabiaMoher, nayebany je robisz?

wystawione przez: a-n-e-t-a  2008-06-10 14:14:31

  Komentarz:

licze na komentarz na poziomie ale widze, ze Ciebie na taki nie stac. Nazywajac modelke prostytutka obrazaz ją, zreszta nie tylko ja tak uwazam, bo to co napisales zostalo wymoderowane wiec nie pultaj sie teraz ze zwracam ci sie uwage.Troche kultury czasem nie zaszkodzi, poza tym mocno moherem mi zajezdzasz, sorry ;) nie wiedzialam, ze tatuaz plus mocny mejkap= prostytutka hehe tzn ze tez jestem jedna z nich :D idz sie pomodl w kosciele za nas grzesznikow, pozdrawiam serdecznie :D

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-06-10 12:41:33

  Komentarz:

nazywam rzeczy po imieniu, robisz perwersyjne zdjęcia, więc na co liczysz?

wystawione przez: a-n-e-t-a  2008-06-08 23:25:22

  Komentarz:

zanim napiszesz głupi komentarz to dwa razy sie zastanow, nie zycze sobie obrazania modelek.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-05-26 18:10:53

  Komentarz:

dzięki screwed up dude za wsparcie ale yousei juz sie na mnie nie gniewa bo napisała mi \"whatever...\" ;>

wystawione przez: screwed up dude  2008-05-22 11:33:25

  Komentarz:

a o co chodzi?? bo jakby co, to ja moge;>

wystawione przez: yousei  2008-05-21 19:14:39

  Komentarz:

obrażasz mnie, ale na szczęście obrazy ze strony takich jak Ty za bardzo mnie nie ruszają. gdybyś obraził moja modelkę byłoby gorzej. a teraz wracaj do mamusi! :*

wystawione przez: Jarek Kochanowicz  2008-05-10 23:07:14

  Komentarz:

Pozdrawiam Pana Hrabiego :-)) Widzę że i tu zagościł niejaki \"starpaker\" vulgo \"krisse\" vulgo \"bloody wanker\" skazywany licznymi wyrokami Cesarsko Królewskiej Adminii na plfotową banicję :-)) Mości Hrabio, a dajże pokój dysputom z człekiem onym. Toć on nie z naszych kręgów, artystokracyją zwanych i na pałace wpuszczanym być nie mnoże, gdyż język jego i przyodziewek, Kijevem wśród pospólstwa zwanem, nie przystoi obnosić w sferach naszych. Pozdrawiam i do zobaczenia na balu Królowej Madagaskaru :-))

wystawione przez: .. . .. .. ... . .. . .. .. .. . . .. . .. . .. . .. . .  2008-05-10 20:39:32

  Komentarz:

najbardziej pokręcone folio jakie widziałem - schowaj waść aparat pod zlew

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-05-09 11:03:49

  Komentarz:

Starfucker, co do Twojej ironii, to na siłę można by ją nazwać ironią ale za to pozbawioną lekkości i dowcipu, bo nie służy ona zabawie ale dopiekaniu. Ironia używana w subiektywnych ocenach jest dlatego tak dyskusyjna, gdyż jako wyraz jadowitości ma niewiele wspólnego z ironicznym zdystansowaniem, zwłaszcza gdy kopie się leżącego, czyli osobę o niepopularnych poglądach.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-05-09 10:52:50

  Komentarz:

\"Synu\"? Czemu tak do mnie mówisz? Czyżby Ci andropauza tak mocno doskwierała? ;>>>

wystawione przez: Starfucker  2008-05-09 00:34:33

  Komentarz:

Synu jesli nie zauwazyles ironii, to przykro mi za Twoj malo pijmujacy umysl:D

wystawione przez: bibon_et_comedon  2008-04-28 14:12:51

  Komentarz:

: )

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-03-18 22:00:46

  Komentarz:

Dziękuję Lou Salome. Masz rację... szkoda życia... Serdecznie pozdrawiam.

wystawione przez: lou_salome  2008-03-18 19:15:55

  Komentarz:

wspolczesne totalitaryzmy internetowe zwyczajnie mnie smiesza, inkwizytorzy mnie bawia, a ludzie nudza. Od dzis rozmawiam tylko z kotami i bede pozerac budynie waniliowe i zagryzac je kiwi. Raz sie zyje. Z wyrazami szacunku.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-03-18 16:57:20

  Komentarz:

Milcz Piotr-Iberica. Nie masz prawa tak do mnie mówić. Albo napisz mi reprymendę na maila i podpisz się Piotr-Iberica-Administrator albo zamilknij. Równi ludzie nie mogą sobie rozkazywać. Ja regulaminu nie łamię a ty zasady dobrego wychowania owszem. O roli szczegółu nic nie wspomnę, bo nie każdy może być moim interlokutorem.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-03-18 15:56:27

  Komentarz:

A czy ja mogę powiedzieć do Ciebie: i żeby było jasne - jak się pomylisz, to przyznawaj się do pomyłki i nie tuszuj sprawy, zakazują komuś nazywania czegoś w sposób, jaki wydaje mu się adekwatny? Bo pomyliłeś się ewidentnie: nie doceniłeś roli dwóch elementów, znajdujących się w centrum kadru, na styku lustrzanego odbicia. A czy ja mogę powiedzieć: staraj się w przyszłości nie usuwać lub nie zgłaszać do usunięcia zdjęć, jeśli nie masz pewności? A czy ja mogę powiedzieć: to by było na tyle? A zaszaleję sobie ... w końcu to moje portfolio --- To by było na tyle Piotr-Iberica.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-03-18 13:17:46

  Komentarz:

Piotr-Iberica, ja się boje z Tobą rozmawiać. Atakujesz mnie w moim portfolio, a kiedy się bronię, usuwasz moją wypowiedź, pomimo że nie zawiera żadnych wulgaryzmów. Boję się, że gdy spróbuję odsłonić Twoją niekompetencję to wyrzucą mnie z plfoto.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-03-17 18:03:03

  Komentarz:

Zniknęło mi najnowsze zdjęcie pt. Versus. I jak tu nie wierzyć w cuda lub w absolutną moc niewidzialnych istot, które kierują się tajemniczymi kaprysami. A podobno żyjemy w XXI wieku...

wystawione przez: Woogen  2008-02-23 11:34:08

  Komentarz:

dzięki, pozdrawiam

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-02-05 19:03:28

  Komentarz:

maybe in next life ;) -- rozumiem, iż ma Pani jakieś zobowiązania, które Panią wiąża, pozdrawiam

wystawione przez: czupakabra  2008-02-02 12:39:06

  Komentarz:

Dalece wątpliwe wydają się efekty wykonanej \"pracy intelektualnej\" :( Nadal - punkt za skłonność do buntu, choć bunt to słabo wzmocniony konkretną wiedzą; to zlepek jakiś słabych wariacji myślowych raczej...

wystawione przez: czupakabra  2008-02-01 15:52:27

  Komentarz:

Panie Hrabio, oklaski za poczucie humoru, bezkomromisowość i ekstrawagancję :) Subiektywizm w działalnosci artystycznej jest nieunikniony (tak w przypadku autora, jak i jego krytyka), a kanony, podług których dokonywana jest ocena wytworu - są zawsze wyrazem dominującej w danej kulturze wrażliwości, a tę przecież konstytuuje pewna elitarna grupka okreslająca się mianem \"ekspertów\". Życzę udanych prowokacji! Nasza kultura lubuje się przecież w dowartościowywaniu \"inności\", \"odmienności\", dlatego - wpisując się w tę pospolitą tendencję - kibicuję Pańskiej aktywności na niniejszym portalu!

wystawione przez: puento  2008-01-31 23:14:27

  Komentarz:

jedno zastrzeżenie. dzieci pchają wszystko do ust. to kwestia poznawcza, ciekawość nieświadoma, bo nie usankcjonowana jeszcze karą. poza tym, dziecko należy traktowac jak zwierzę, tresować. pediatrzy są więc de facto weterynarzami. no i zapraszam do siebie. hie hie hie.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-30 19:55:23

  Komentarz:

taki komplement... z takich ust... to już mogę spokojnie umierać :)

wystawione przez: lou_salome  2008-01-30 13:06:57

  Komentarz:

panie hrabio, pan jest prawdziwym Baudelaire\'m tegoz portalu...

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-29 16:28:32

  Komentarz:

bełkot to raczej wygląda tak: \"łotam ot tergiam\" :), pzdr

wystawione przez: Maigret  2008-01-28 18:01:13

  Komentarz:

nadal bełkoczesz, sądząc po treści bełkotu jasnowidzem nie jesteś :), pzdr

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-28 16:00:30

  Komentarz:

odezwał się zgorzkniały 40-latek, pogodzony z wszechogarniającą komercją, pracujący jako policjant i wyżywający się na drobnych złodziejaszkach i graficiarzach; już nie detektyw ale zwykły dzielnicowy i krawężnik od wystawiania mandatów: za przekroczonie prędkości i za złe parkowanie. Czym zawinił, iż los skazał go na tę marną egzystencję? pzdr

wystawione przez: Maigret  2008-01-28 08:01:27

  Komentarz:

c. d. młodzieńczego bełkotu, pzdr

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-27 22:48:34

  Komentarz:

GDR cz.2 00. Oto poprawki do teorii o Pokoleniu GDR. 01. Nie wiem czy lepiej mówić o pokoleniu GDR czy o kulturze GDR. 02. GDR-owskość zauważyłem na plfoto, więc na razie dotyczy tylko kultury fotografów. 03. Kultura GDR wynika ze \'\'skażenia\'\' naszej kultury reklamą. 04. Dla pokolenia GDR dobre zdjęcie to takie, które wzbudza pożądanie czyli pragnienie konsumcyjne. 05. Dlatego dla pokolenia GDR wzorcem dobrego zdjęcia jest reklama. 06. Pożądanie jest zawsze pożądaniem czegos konkretnego co ja nazwałem \'\'gadżetem\'\', choć może to oprócz przedmiotu oznaczać miejsce albo zdarzenie. Ważne aby można było się tym ekscytować i o tym marzyć. 07. Budując gadżet trzeba się zdecydować czy robi się to poprzez przezroczystość zdjęcia czy poprzez jego nieprzezroczystość. 08. Jeżeli zdjęcie jest przezroczyste wtedy odbiorca poszukuje przyjemności w obcowaniu ze sfotografowanym przedmiotem, uznając zdjęcie tylko za przezroczyste medium; wiernie oddające rzeczywistość. 09. Natomiast jeżeli zdjęcie jest nieprzezroczyste, wtedy odbiorca czerpie przyjemność z samego zdjęcia, które w ten sposób staje się gadżetem, stworzonym przez designera. Dlatego możliwe jest \'\'pożądanie\'\' reporterskich zdjęć wojennych lub fotografii horrorowatej, gdyż ujęcie tematu w designerskie ramy wzbudza pożądanie odbiorcy dzięki swej grubości; dzięki zamykaniu w więzieniu designu okrutnej i niepokojącej rzeczywistosci. 10. Kryterium oceny zdjęcia, w przypadku pokolenia GDR podyktowane jest przez wewnętrzne dziecko tkwiące w odbiorcy, ktore \'\'wyciąga ręce w stronę fotografii i chce je sobie włożyć do buzi\'\'. Jeżeli zdjęcie nie wygląda apetycznie to wtedy dziecko dostaje skurczu żołądka co wyraża poprzez słowo \'\'gniot\'\'. 11. Pokolenie GDR przesiąknięte jest wartościami reklamy, które to porządkują świat następująco: to, czego chcemy jest cenne i normalne, a to czego nie chcemy jest zbędne a wręcz szkodliwe, gdyż wzbudza niepokój poprzez swoją absurdalną niepotrzebność: wydaje się być czymś zewnętrznym, pochodzącym z innego, a poprzez to wrogiego świata. 12. Zaskakujące jest to, że samo wzbudzenie pragnienia jest równoznaczne z konsumpcją. Tak jakby największą wartością było tu samo porządkowanie świata według zasady przyjemności. Jakby tożsamość członków Pokolenia GDR była listą rzeczy, które lubią oraz listą rzeczy, których nie lubią. 13. Tak więc, język reklamy okazuje się być przydatnym dla Pokolenia GDR bo umożliwia mu porządkowanie świata według dziecinnej logiki: \'\'lubię–nie lubię\'\' oraz zapełnienia obu list swoimi kandydaturami. 14. Ciężko więc powiedzieć czy to reklama skaziła Pokolenie GDR czy to raczej owo pokolenie użyło podświadomie logiki reklamowej aby zamaskować swoją infantylność oraz uodpornić się na sztukę, która nie będąc oparta na logice \'\'lubię–nie lubię\'\' straciła rację bytu.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-27 22:46:23

  Komentarz:

Maigret, w ładne słowa ubrałeś fakt, że nic nie zrozumiałeś.

wystawione przez: Maigret  2008-01-27 21:26:37

  Komentarz:

młodzieńczy bełkot, pzdr

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-25 18:12:58

  Komentarz:

Wydaje mi się, że masowa krytyka moich zdjęć z katalogu \"Próba\" dowodzi, że plfotowicze nie są tym kim się wydają: Nie są estetami ale gadżeciarzami. Za estetę uznają bowiem kogoś, kto uwielbia bezrefleksyjnie delektować się czystymi wrażeniami zmysłowymi. Czyli ktoś, kto potrafiłby się delektować ogladanym zdjęciem. Plfotowicze nie potrafią tego robić, gdyż dla nich zdjęcie jest przezroczystym medium obcowania z fotografowanym przedmiotem. Jeżeli przedmiot ten wzbudza w nich pożądanie wtedy odczuwają przyjemność \"estetyczną\". Natomiast kiedy przedmiot, miejsce lub sytuacja kojarzy im się negatywnie wtedy odczuwają niechęć i nazywają takie zdjęcie \"nieestetycznym\". Ale jest to błąd w użyciu języka, gdyż czysta estetyka nie może wiązać się z pragnieniem posiadania oglądanego obiektu. Dla plfotowiczów bowiem dobre zdjęcie jest niestety równoznaczne z dobrą reklamą danego przedmiotu. Takie \"gadżeciarskie\" podejście sprawia, że plfotowicze należą do kultury reklamy i designu: są pododatni na reklamę oraz mogą być pracownikami branży reklamowej: jako designerzy i fotograficy. Nie mogą natomiast być twórcami i artystami, gdyż sztuka NIE polega na wytwarzaniu przedmiotów wyzwalających pożądanie odbiorcy. Nie mogą również być odbiorcami sztuki, gdyż z natury są konsumentami i klientami. Nie mówię o wszystkim plfotowiczach, ale o najpopularniejszym, głównym nurcie. Tekst ten jest odpowiedzią dla różnych plfotowiczów nazywających mnie \"trollem\" albo \"pseudoartystą\" i pozkazuje jak ich postrzegam. Choć moje tezy można prawdopodobnie ekstrapolować na cały internet. Nie ma więc sensu mówić o \"Pokoleniu Plfoto\", lepiej już chyba mówić o Pokoleniu G, D, R (Gadżet, Design, Reklama). Osoby te nie powinny się obrażać gdyż: 1. same używają konsumcyjnej terminologi: \"mniam\" i \"gniot\"; 2. są pozytywnie nastawione do branży reklamowej, gdyż chętnie odsprzedałyby swoje zdjęcia po dobrej cenie i jeszcze się tym chwaliły; 3. używają delikatnych i drogich gadżetów, jakimi są współczesne aparty cyfrowe. Można by długo o mówić o Pokoleniu GDR ale nie chcę odbierać chleba socjologom, którzy z pewnością zgrabniej opiszą to co ja tylko naszkicowałem. PS. Wydaje się, że wyjatkiem od tej reguły są zdjęcia reporterskie np. żuli, zniszczonych budynków, lub biednych dzieci ale tak NIE jest. Nie będę tego tutaj tłumaczył gdyż i tak dużo już powiedziałem.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-25 02:05:52

  Komentarz:

dzięki wam za wsparcie. brakuje mi go w tych ciężkich czasach

wystawione przez: u-f  2008-01-24 21:43:28

  Komentarz:

dziękuję za miły komentarz ;) pozytywne zdjęcia!naprawdę.coś innego i oryginalnego.podoba mi się ^^

wystawione przez: fiberion  2008-01-24 12:08:54

  Komentarz:

ja też jestem za pozytywną defloracją... pozdrawiam :-)

wystawione przez: x.ray.mind  2008-01-24 02:28:17

  Komentarz:

Ich liebe dich Hrabio innymi słowy \"pozytywna deformacja\" czyli jestem za.

wystawione przez: bornslippy  2008-01-14 03:36:51

  Komentarz:

sorry,nic nie rozumiem i wszystkich gorąco pozdrawiam.Gute Nacht

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-08 01:30:25

  Komentarz:

Na chwilę.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2008-01-08 00:38:22

  Komentarz:

Wróciłem.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-11-15 03:51:59

  Komentarz:

Zamykam galerię i wyruszam w podróż dookoła świata.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-11-09 19:15:55

  Komentarz:

Poczytaj trochę moich komentarzy Em B. zamiast przeklinać, to może byś sie czegoś nauczyła (nauczył).

wystawione przez: Em B.  2007-11-09 19:09:28

  Komentarz:

Cholera! Mam konto na plfoto, żeby się czegoą nauczyć a co ja mam powiedzieć jak ludzie zamieszczają zdjecia zgrywy? Skąd ja niby mam się uczyć??!!

wystawione przez: kalamarnika  2007-08-31 23:33:37

  Komentarz:

Grunt to znależć coś, co nas bawi;)

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-08-29 14:44:39

  Komentarz:

a nie do końca kałamarnica. właśnie odkryłem, że dobre wychowanie nie zapewnia tak dobrej zabawy jak sadomasochizm: jedna osoba udaje niesforność i niegrzeczność a druga surowego sędziego i karci delikwenta. Partnerstwo to przeżytek :)

wystawione przez: kalamarnika  2007-08-29 00:47:23

  Komentarz:

Ach, takie czasy, ze o dobrą, kulturalną zabawę trudno, bo zaraz znajdą się łotry, co to tylko szczekać i szczekać...;)

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-08-29 00:09:48

  Komentarz:

ehh, rzeczywiście nic nie rozumiesz z tego co do Ciebie mówię córeczko. Pozostaje mi tylko: przełożyć cię przez kolano, ściągnąć twoje spodenki gimnastyczne i gołą ręką dać ci parę klapsów. Myślę, że obojgu nam, sprawiłoby to satysfakcję ;)

wystawione przez: zapach mimozy  2007-08-28 09:42:34

  Komentarz:

Po pierwsze nie jestem gimnazjalistką, choć chciałabym być młodsza, ale niestety... Po drugie Atari130XE dzięki, że poprawiasz moją polszczyzne, przez to będzie poprawniejsza. Dziękuję ! Po trzecie Hrabio nie mów, że jestem zarozumiała, bo mnie nie znasz. Wydajesz niesprawiedliwe osądy. Łatwo komuś przypiąć nalepkę, tak jest znacznie prościej niz patrzeć na własne życie. Po czwarte wy i szamani błahahah..... po piąte \"Jedyne co mam Ci do powiedzenia, i co możesz na dzisiaj zrozumieć to to, że są rzeczy, które się fotografom nigdy nie przyśnią.\".... na pewno nie zrozumiem niektórych fotografów, ale to nie mowa o was... Wy i fotografowie, to obraza dla tych którzy mają talent. I dziękuję tato, za to, że wiesz, co zrozumiem teraz, a co nie i piszesz tak prosto, bym zrozumiała wszystko. Dziękuje :*

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-08-27 20:34:08

  Komentarz:

jak widzisz kalamarnika, nie bawię się najlepiej :/

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-08-27 12:20:58

  Komentarz:

Zapachu mimozy, musisz być bardzo zarozumiała, skoro uważasz, że wszystko, co nie mieści Ci się w głowie, to są na pewno już tylko jakieś wygłupy. Jedyne co mam Ci do powiedzenia, i co możesz na dzisiaj zrozumieć to to, że są rzeczy, które się fotografom nigdy nie przyśnią.

wystawione przez: Atari130XE  2007-08-27 04:01:31

  Komentarz:

zapachu mimozy: piszemy \'umieją\' a nie \'umią\'. a najśmieszniejsze jest że jakaś gimnazjalistka z max tandetą w swoim folio śmie pouczać szamanów. ale tupet.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-08-27 01:18:43

  Komentarz:

eeehehe ehehehe eeeeeeee (myślenie to przeżytek)

wystawione przez: zapach mimozy  2007-08-26 20:53:59

  Komentarz:

Hrabio (śmieszne to dla mnie, ale niech będzie) nie mam zamiaru Ciebie pogrążać. Dla mnie jesteś nikim ciekawym, który chce szokować i robić wielkie halo. I to jest kicz. Są na tym plfoto osoby (ty), które umia robić zdjęcia, ale są tez takie, które nie umią i chcą zaistnieć w innym, prostszy i im wydający się fajny sposób. Widziałam tu lepszych szokersów, ale początki są trudne (twoje).

wystawione przez: kalamarnika  2007-08-12 17:29:06

  Komentarz:

przypuszczam ze nieźle się bawisz;) pozdro!

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-08-05 04:03:05

  Komentarz:

zapachu mimozy, jednak dobrze powiedziałaś: jestem hrabią swojego podwóreczka, a tym podwóreczkiem jest plfoto. Bo to plfoto to jest przedsionek kiczu a ty byś chciała być tu głównym czartem, a to nie jest takie łatwe. Choć przyznam iż pochlebia mi myśl że pogrążenie mnie mogło by ci pomóc w awansie... Boże co ja tu robię????!!!!!!

wystawione przez: buczz  2007-08-01 23:46:39

  Komentarz:

szacunek :)

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-07-27 22:51:37

  Komentarz:

Haha. Dziękuję :)))

wystawione przez: zapach mimozy  2007-07-27 17:45:32

  Komentarz:

ojejku....pewnie nigdy nie wąchałeś mimozy. Przynajmniej się śmiejesz, powinieneś mi jeszcze podziękować. A tak poza tym to nie sa obelgi. Jak taki delikatny kwiatek mógłby sądzić, że jesteś kolejną fatalną kopią tych, którzy chcą zrobić wielkie wow na tym całym głupim plfoto...

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-07-27 01:48:43

  Komentarz:

Słysząc obelgi od romantycznego kwiatuszka śmieję się wesoło, bo czuję jakby mnie coś łaskotało w piętę :)))

wystawione przez: zapach mimozy  2007-07-24 22:34:36

  Komentarz:

oj Hrabia z ciebie straszny...chyba swojego podworeczka..... chcesz byc taki super na tym plfoto ale na razie jestes w cieniu innych.... oj musisz sie jeszcze postarac...powodzenia

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-07-09 20:44:15

  Komentarz:

Przynajmniej była to szczera próba nawiązania kontaktu, wyjścia z getta. A ty jesteś tylko małostkowym kaznodzieją, lubującym się w piętnowaniu.

wystawione przez: xochitl  2007-07-09 19:17:44

  Komentarz:

spamu nie rozsyłaj.

wystawione przez: till  2007-07-06 05:44:00

  Komentarz:

te quiero

wystawione przez: till  2007-07-06 05:25:28

  Komentarz:

ti amo

wystawione przez: till  2007-07-04 04:53:44

  Komentarz:

wybaczam :))

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-07-04 00:48:43

  Komentarz:

jak kocha to wybaczy :)))

wystawione przez: till  2007-07-03 05:12:54

  Komentarz:

ah jak mozesz sie nawet zastanawiac ....... zlamales mi serce.....

wystawione przez: till  2007-07-03 05:11:33

  Komentarz:

?

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-07-03 04:25:23

  Komentarz:

zastanowię się ...

wystawione przez: .. ... .. . . . ... . .. . . .. . ...... . . . .. . . .. . .  2007-07-03 04:21:29

  Komentarz:

http://www.birkenstock.com/index_gr24.php

wystawione przez: .. ... .. . . . ... . .. . . .. . ...... . . . .. . . .. . .  2007-07-03 04:19:29

  Komentarz:

etam jakas zolza ;/ ja mam siostre i chetnie bym sie jej pozbyl :)) dorzuce 5letniego pc i sandaly birkensztoki bo widze ze chodzisz w gumowych na rzepe to niezdrowo, a bo mieszkamy w 1dnym pokoju, a ty tam zapewne masz duzo salonow i siora jest taka calkiem okej jak na kobiete oczywiscie :))

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-07-03 03:47:54

  Komentarz:

eee tam, till to mam nadzieję piękna kobieta, ale że na bezrybiu, to w ostateczności może być przystojny gej :)

wystawione przez: .. ... .. . . . ... . .. . . .. . ...... . . . .. . . .. . .  2007-07-03 03:43:09

  Komentarz:

kurde ale ten till natretny jakis pedal pewnie :) dziekuje za pokazanie mi swiatla!!!>>> Atari130XE i jego prace eh mistrz ........!!! ah, a komentarze toz to powinni wydawac czlowieka, marnuje sie talent na tym portalu, jak zauwazyles zapyzialym :)

wystawione przez: till  2007-06-29 01:59:54

  Komentarz:

amore

wystawione przez: till  2007-06-28 04:01:19

  Komentarz:

lublu.

wystawione przez: till  2007-06-26 17:11:53

  Komentarz:

Is libe dis

wystawione przez: till  2007-06-26 04:05:40

  Komentarz:

aj low ju ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

wystawione przez: Atari130XE  2007-06-07 00:10:09

  Komentarz:

sobek :P

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-06-06 14:17:21

  Komentarz:

Nic z tego podglądaczu ;) W samotności z Mael będziemy się delektować tą czynnością. Tak się składa, że pod moim pałacem mam bardzo wygodne lochy przystosowane do praktyk sadomasochistycznych, więc paparazzi mogą sobie tylko pomarzyć :)

wystawione przez: Atari130XE  2007-06-06 13:50:45

  Komentarz:

hmm to kiedy odbędzie się to, mam nadzieje publiczne artystyczne wydarzenie roku: batożenie mael? jakieś wejściówki są? ;)

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-05-28 07:27:41

  Komentarz:

Bardzo mi miło Panno Mael, aż nie wiem co odpowiedzieć :)

wystawione przez: mael  2007-05-27 17:51:15

  Komentarz:

szacun za truskulowe meta podejscie. folio do ulubionych, moja drużyna. ślę uściski, całusy, cukierki, dam się wybatożyć.

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-05-24 01:14:15

  Komentarz:

Haha, Wojtek, rozumiem że bardzo ci się podoba moje folio ale mama ci zabroniła i musiałeś jej obiecać, że zrobisz wszystko co w twojej mocy żeby oprzeć się pokusie :)))))

wystawione przez: Wojtek Blehm  2007-05-23 11:44:50

  Komentarz:

Obiecuje zrobic wszystko co w mojej mocy Panie Mikszewski, zeby nie trafic wiecej na Pana portfolio.

wystawione przez: alisja79  2007-05-12 10:56:34

  Komentarz:

Pyta się Pan Hrabia dlaczego moje zdjęcie zostało wymoderowane.... hhmm..... no widocznie jest lepsze od Pana zdjęć :o) skoro Panu Hrabiemiu usunięto :o)) pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki

wystawione przez: Atari130XE  2007-05-08 23:45:32

  Komentarz:

heheh

wystawione przez: Hrabia Mikszewski  2007-05-08 19:48:08

  Komentarz:

Rzeczywiście mur by się przydał oraz przywrócenie społeczeństwa klasowego. Wtedy ludzie bez wyobraźni, tacy jak soban78, robiliby to co najlepiej potrafią robić, czyli uprawiali pola.

wystawione przez: soban78  2007-05-08 19:09:01

  Komentarz:

wielmożny hrabio, a co to za ośrodek w którym pana zamknęli? pytam, bo szczerze podziwiam urok fontanny rzadko spotykanej w takowych ośrodkach ze względów bezpieczeństwa. tam dba sięo dobre samopoczucie wszystkich \"kuracjuszy\", aby mogli wrócić do swych sił witalnych :)

wystawione przez: aksja  2007-05-07 13:52:13

  Komentarz:

pozdrawiam i powodzenia :)))


{* *}