Michał Ziarno - Dachy Krakowa (2020-10-28 22:33:37)
MoRys - ** (2020-10-28 21:51:54)
sennik - Gdzieś w liściach... (2020-10-28 20:57:30)
wies - .... (2020-10-28 19:33:57)

tadeuszcz

tadeuszcz

O sobie

Wystawiałem fotki jako anka123,ale za dużo już tych anek więc niech pracują same na siebie.

Zamieszka?y

woj. Podkarpackie,
  • zdj?cia: 91
  • komentarze: 1339
  • ocen: 896
  • ocena: 8.48
 

[2008-01-10 09:32:46]

Trochę zmieniło sie u mnie bo focę teraz Panassonic`kiem DMC-FZ8

[2005-10-31 23:51:53]

Nie wolno się gniewać:gniew,jak bumerang,wraca do tego co go cisnął M.Rodziewiczówna

[2005-10-27 17:19:58]

* * /będę się bała / spadła gwiazda / ciągnąc za sobą / smugę światła / pomyślę marzenie / może się spełni / tak zawsze mówiła matka / czarny kot / kobieta z pustymi wiadrami / nie wierzę w to wszystko / VIII.88 / anka

[2005-10-22 02:51:08]

"Idę"Z czołem uniesionym do góry/z oczami wpatrzonymi przed siebie/idę/bezlitośnie smagana/wyrastającymi gałązkami przeciwności/wierząc w tyle samo radości/co cierpienia

[2005-10-18 22:41:42]

Rozpacz jest właściwa tylko tym którzy nie rozumieją przyczyny zła, nie widzą wyjścia i nie są zdolni do walki W.I.Lenin

[2005-10-15 22:45:56]

*Biegnę*/ Biegnę naprzeciw marzeniom/ zdecydowana przystanąć/ i zawrócić/ jeśli nie mogą się spełnić/ gorąca / lecz przytomna/ zachowując odrobinę chłodu/ na dotknięcie skroni/ gdy zabraknie oddechu/ anka

ł2009 (16)

tadeuszcz "" (2009-04-27 10:03:16) komentarzy: 3, ostatni: Nie strasz chłopcze nie strasz.To Ty uprawiasz gówniarzerię.Każdy kto komentuje na galerii jedynie słowem "gniot" musi liczyć się z tym,że podniosę mu ciśnienie.Zrób tego kwiatka lepiej niż INKA to pogadamy.
tadeuszcz "Ekshibicjonista" (2009-04-23 14:31:43) komentarzy: 10, ostatni: bardzo fajne :)
tadeuszcz "z życia moich kur" (2009-04-01 07:23:39) komentarzy: 16, ostatni: max. Twoje kury mają charakter
tadeuszcz "Z życia moich kur" (2009-04-01 07:22:40) komentarzy: 9, ostatni: niezła dynamika

st2008 (41)

tadeuszcz "Prometeusz już umarł" (2009-01-03 11:23:19) komentarzy: 1, ostatni: ok
tadeuszcz "" (2008-12-30 21:13:08) komentarzy: 3, ostatni: ale niebo !!!
tadeuszcz "" (2008-12-30 21:06:58) komentarzy: 5, ostatni: świetne
tadeuszcz "spokój" (2008-12-24 11:00:25) komentarzy: 9, ostatni: +++

x2007 (33)

tadeuszcz "ptok" (2007-12-14 16:15:13) komentarzy: 45, ostatni: +++
tadeuszcz "Kawałek zimy" (2007-12-03 23:37:58) komentarzy: 27, ostatni: ciekawe
tadeuszcz "zadziobać  chama" (2007-11-13 12:11:22) komentarzy: 18, ostatni: super klimat + tytuł, brawo
tadeuszcz "Barwy jesieni" (2007-10-30 11:10:51) komentarzy: 14, ostatni: Tajemnicze...piękna fotka. Tak to mój wpis mogłeś przeczytać na lumi :)

Katalog główny (1)

tadeuszcz "Moja kotka" (2008-02-10 11:02:24) komentarzy: 33, ostatni: tygrysica ;)

Komentarze portfolia

wystawione przez: Kozia  2009-04-04 20:51:58

  Komentarz:

Katalogi uporządkowane, wszystko na swoim miejscu, a seria kogucia - zadecydowała: porywam Cię do moich U - nie oponujesz, prawda? Pozdrówka beskidzko-wiosenne - Iza/Kozia :)

wystawione przez: SzlagTrafił  2009-04-03 23:00:37

  Komentarz:

hej ! jakie problemy ? nie rozumiem :) ja nie mam problemów ostrość z FA 50mm mi wystarcza w zupełności...Pozdrawiam i Miłego Wieczoru

wystawione przez: Kozia  2009-01-27 19:27:06

  Komentarz:

Zaglądam tu, ale nigdy nie wiem, gdzie szukać nowości... A może by tak katalog na górze??? Spróbuj - podobno pomaga :))) Pozdrawiam z Podbeskidzia - Iza/Kozia

wystawione przez: ifka19  2008-10-14 20:07:31

  Komentarz:

bliskie mi obrazy - znalazłam u Ciebie kilka \"moich wymarzonych\" zdjęć

wystawione przez: Eyenne  2008-10-06 00:08:50

  Komentarz:

dziekuje za mile slowa, piekna galeria...cudowen kolory :) serdecznie pozdrawiam z deszczowej Skandynawii :)

wystawione przez: majkim  2008-08-12 21:55:46

  Komentarz:

Tadeusz nie o ciebie mi chodziło. pozdrawiam.....

wystawione przez: alisja79  2008-08-12 21:49:49

  Komentarz:

:):):) pozdrawiam

wystawione przez: alisja79  2008-08-12 21:27:07

  Komentarz:

dzięki za wizytę, ostrość jest tam gdzie miała być :) ale nie wszystkim się musi podobać pozdrawiam

wystawione przez: adamek182  2008-07-04 21:32:27

  Komentarz:

bo?

wystawione przez: Szymon Woźniak  2008-06-23 22:18:24

  Komentarz:

wszystko fajnie i pięknie ale chodziło mi bardziej o jakąś konstruktywną krytykę a nie o opis w stylu \"opis fotki.....\" wiem że panuje tutaj tendencja do rysowania wszystkich za wszystko bo przecież tutaj wystawiają się same wybitności, które robiły już zdjęcia będąc w łonie matki, więc wybacz że ktoś może nie mieć wypstrykane milion fotek i chciałby jakiejś rady bądź wskazówki od kogoś z PLfoto kto ma większe doświadczenie. Fakt że nikt się nie chce dzielić bo przecież po cóż robić sobie konkurencję.

wystawione przez: Szymon Woźniak  2008-06-18 08:33:37

  Komentarz:

Dzięki za komentarz do fotki. i szczerze to się namęczyłem biorąc pod uwagę silny wiatr i kołyszący się ciągle oset. Tego pewnie nie mogłeś wiedzieć więc spoko masz wybaczone ;) :)

wystawione przez: Fetish  2008-06-02 13:57:42

  Komentarz:

;)

wystawione przez: ,,,,,,,,,.,..,.,.,.,.,.  2008-06-01 16:27:51

  Komentarz:

Witaj!!! Znane mi są niektóre prace z Lumi.....zapadły mi po prostu w pamięć. Masz ciekawe i bardzo zróżnicowane folio co mi się podoba. Pozdrawiam Michał!!!

wystawione przez: djsummer  2008-03-31 12:27:34

  Komentarz:

No i jeszcze jedna sprawa :) Polecam lusterko jakieś... Nie ma co porównywać pracy na lusterku a na zwykłym kompakcie :)

wystawione przez: djsummer  2008-03-26 10:42:17

  Komentarz:

Fajnie że piszesz to co myślisz a nie owijasz w bawełne :) Dzięki za szczerość na pewno wezme do siebie to co napisałeś i będę próbował fotografować na różne sposoby a co z tego wyniknie to czas pokaże :) Pozdrawiam

wystawione przez: Michal Kulczyk  2008-03-21 13:56:39

  Komentarz:

Gratuluje portfolio super zdjęcia po prostu rispekt:D:D życzę dalszych sukcesów w fotografii :D

wystawione przez: djsummer  2008-02-26 21:57:40

  Komentarz:

Ładne i pomysłowe prace masz. Podoba mi się tu u Ciebie. Pozdrawiam

wystawione przez: robert37  2008-02-26 14:30:02

  Komentarz:

nie znam cie człowieku , ale mam ogromny szacunek do Ciebie że potrafisz niektórym wytłumaczyć że asfalt powinien leżeć na asfalcie....ze mną jest troszke inaczej ja nie tłumacze tylko leje od razu, niestety internet mnie jeszcze nie puszcza do rękoczynów, więc muszę adrenalinę usunąć na treningach , swoją droga szkoda że nie moge tutaj z niektórymi iśc do Pubu na piwko.....tak trzymaj .....pozdrawiam

wystawione przez: MaryRead  2008-02-23 17:58:12

  Komentarz:

dzięki Tadeuszu;P

wystawione przez: jurget  2008-02-14 11:32:05

  Komentarz:

hej tadeuszczu, w odpowiedzi na Twoje pytanie - nie wystawiam nigdy komentarzy \"GNIOT\", gdyż są one uznawane powszechnie za obelżywe, ponadto przedstawiają umiarkowaną wartość merytoryczną dla młodego czy starego adepta fotografii. Pozdrawiam

wystawione przez: alabaster  2008-02-13 16:20:04

  Komentarz:

\"Czasami zdjęcie wygląda po prostu źle i trudno jest wskazac jakiś szczególny powód.(...) Prawda jest taka, żezdjęciu można wystawić dobrą ocenę nawet wówczas, gdy będzie pełne błędów technicznych. Zanim więc wpadniesz w obsesjęna punkcie szczegółów technicznych każdego zdjęcia, wykonaj krok w tył i oceń fotografię jako całość. Ben Long\" Dzięki za odwiedziny. Ja też uważam, że najważniejsze jest miec dystans do siebie. Tu brak tego dystansu kończy się brakiem szacunku dla siebie samego. Gość podpisuje się \"gniot\" i ....milknie. Ale bywa też obsesyjne \"gadulstwo\". Mnie nawiedzali tacy co w w słowotoku mieli rynsztok. ARTYŚCI plfoto! Specyficzna grupa nieuleczalnych frustratów życiowych. SZTUKA potrafi zabić ....

wystawione przez: Maciej Blum  2008-02-13 16:05:04

  Komentarz:

Ładne. Dziękuję za odwiedziny. :)

wystawione przez: MaryRead  2008-02-05 14:36:59

  Komentarz:

no to się ubawiłam, muszę jej to przekazać;P a swoją droga dzięki za radę co do przycinania:] greets

wystawione przez: tadeuszcz  2008-02-05 14:02:37

  Komentarz:

Najważniejsze to mieć dystans do siebie i do tego co się robi.Pozdrawiam

wystawione przez: Daniel  2008-02-02 23:53:04

  Komentarz:

Fajne folio i fajny blog. Szkoda, że nie wszyscy jak Pan patrzą na zdjęcie szerzej. Inni uważają - jeżeli zdjęcie nie jest artystyczne to uznają je za gniot. Pozdrawiam.

wystawione przez: marvolo  2008-02-02 23:32:22

  Komentarz:

nie rzycze, a życze:PP

wystawione przez: marvolo  2008-02-02 23:07:02

  Komentarz:

Świetne folio. Na prawde piękne zdjęcia. Gratuluje i rzycze dalszych takich zdjęć

wystawione przez: senrow  2008-01-26 23:22:30

  Komentarz:

gratuluje ciekawa galeria

wystawione przez: Atem  2008-01-16 21:45:13

  Komentarz:

Ładne wypatrzenia detali i barw. Ciekawe folio. Pozdrawiam

wystawione przez: Gossiuniaa  2007-12-30 09:01:08

  Komentarz:

dzieki za dobre rady na poczatek ale... z reszta nic:) naprawde sliczne zdjecia

wystawione przez: MaryRead  2007-12-27 16:23:34

  Komentarz:

taak? to ciekawe:] może chcesz poznać tę Panią? :P

wystawione przez: AniaKa  2007-12-11 22:51:51

  Komentarz:

Dzięki za mile słowa. U Ciebie duzo dobrych fotek , a \"Zimowy kwatek\" mnie powalił. Pozdawiam ;)

wystawione przez: zommmbie  2007-10-26 22:43:01

  Komentarz:

nice galeria:) serdecznie pozdrawiam i czekamy na kolejne fotki - dzięki za odwiedziny i miłe słowa :)

wystawione przez: JaKoni  2007-10-05 16:40:33

  Komentarz:

Milo mi, ze moja fotka wzbudzila Twoje zainteresowanie. Dziekuje za odwiedziny... itd... pozdrawiam i zycze wszelkiej pomyslnosci :)

wystawione przez: Tomall_HD_  2007-08-29 15:14:55

  Komentarz:

nie chodzi mi o Twoje skrajnie niskie oceny, bez uzasadnienia tzn bez komentarza

wystawione przez: tadeuszcz  2007-08-25 11:44:32

  Komentarz:

Chodzi Ci o Moderatora?Nie zabiegam o popularność.Ale jak uważam,że mam rację to nie ma dla mnie żadnych autorytetów.A może miał rację Moderator?Takich fotek jest tysiące i dlaczego moja miała być rodzinna.PROTESTUJĘ! Choćby miało mnie to kosztować nawet zlikwidowaniem portfolio.

wystawione przez: Tomall_HD_  2007-08-23 10:49:04

  Komentarz:

w ciekawy sposób pracujesz na popularność


{* *}