macieknowak - Trzewia pieca (2021-02-25 16:06:55)
Photomaniac1982 - Starcie (2021-02-25 11:24:17)
dziama0 -  (2021-02-25 10:55:03)
bravado - śniegowe ostatki... (2021-02-25 08:33:05)

margotkagaj

margotkagaj

O sobie

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit!! :D:D:D

Zamieszka?y

woj. Dolnośląskie,
  • zdj?cia: 11
  • komentarze: 101
  • ocen: 70
  • ocena: 0.00
 

Katalog główny (11)

margotkagaj "" (2007-06-26 16:23:46) komentarzy: 7, ostatni: +++fajnee
margotkagaj "##" (2007-06-14 19:12:02) komentarzy: 1, ostatni: ciekawe
margotkagaj "aaaaa:)" (2007-06-14 18:46:31) komentarzy: 3, ostatni: gra gitara:)
margotkagaj "" (2007-06-06 20:44:53) komentarzy: 5, ostatni: bardzo kiepsko, niestety :(
margotkagaj "***" (2007-04-22 16:55:02) komentarzy: 17, ostatni: niecałe 25KB... troche mało, ale świetny pomysł
margotkagaj "wieżowce" (2007-04-15 16:50:47) komentarzy: 9, ostatni: supcio!
margotkagaj "gorka:)" (2007-04-08 14:35:55) komentarzy: 32, ostatni: Bardzo fajny kadr. Pozdrawiam
margotkagaj "drożyna" (2007-04-08 13:54:13) komentarzy: 6, ostatni: aż tak dużo podróżujesz, że nie wiesz gdzie takie zdjęcie zrobiłaś ?
margotkagaj "zapałeczki:)" (2007-04-01 12:24:58) komentarzy: 9, ostatni: ;))
margotkagaj "drzewko na tle...." (2007-03-24 18:21:11) komentarzy: 2, ostatni: Moze byc.
margotkagaj "wodospad" (2007-02-25 14:43:27) komentarzy: 10, ostatni: ale też tam mam:D

Komentarze portfolia

wystawione przez: jacaaaa  2007-06-06 00:01:18

  Komentarz:

czemu nie ma nowych fot ??!! hmm?? ;pp

wystawione przez: jacaaaa  2007-04-21 00:04:28

  Komentarz:

siema siema, co tam u mnie nie ma nic nowego, ale możesz mi napisac coś ładnego :) pozdrawiam :)

wystawione przez: jacaaaa  2007-04-10 14:04:25

  Komentarz:

hehe sory już nieaktualne wyrzuciłem po fali komentarzy typu gniot, i po małej zadymie hehehe;p

wystawione przez: jacaaaa  2007-04-10 13:02:42

  Komentarz:

siema, dodałem nowe zdjęcie samochodu :D ZAPRASZAM !!!!!!!!!!

wystawione przez: jacaaaa  2007-04-10 12:40:49

  Komentarz:

no faktycznei jakieś zdjęcie samochodu i nie wymoderowane jescze !!!! skandal, ale napisałem ostrzezenie że moderator jest blisko !!!! pozdro!!!

wystawione przez: StylWarszawski  2007-04-08 20:41:05

  Komentarz:

raczej nie.

wystawione przez: jacaaaa  2007-04-08 17:37:49

  Komentarz:

Dzięki za zrozumienie, jestem strasznie rozgoryczony zachowaniem moderatorów, bo prawie połowa fotek z mojego katalogu jest wymoderowana, sory ale za co ?? ostatnio wystawiłem konwalie 7 ocen z czego 3 wybitne, reszta powyżej bdb.Patrze zdjęcie wymoderowane:| WTF?? POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE CZĘSCIEJ!!

wystawione przez: Klimek  2007-03-24 18:43:13

  Komentarz:

wiedze ze dopiero poczatki. moja rada: jezeli fotografujesz wode (plynanca) zamknij przeslone na max (f11-22) i ustaw jak najdluzszy czas naswietlania ok 2 sek. 1,5-1sek powinno wystarczyc. Woda przyjmuje fajny \"wyglad\". pozdrawiam i zycze sukcesow! (nawet ja tego potrzebuje.


{* *}
Nowa wersja PLFOTO