Jan Leśniewski - Rudzik junior (2020-08-14 08:29:51)
Andres42 -  (2020-08-14 04:52:56)
nemo491 - Kwiaty (2020-08-14 00:10:32)
Janusz M. -  (2020-08-13 20:53:21)

gwai

gwai

O sobie

Zamieszka?y

woj. Pomorskie, Gdańsk
  • zdj?cia: 0
  • komentarze: 0
  • ocen: 0
  • ocena: 0.00
 

Katalog główny ()

Komentarze portfolia

wystawione przez: black_milk  2008-09-10 23:08:58

  Komentarz:

gdzie jestes ?

wystawione przez: GaRp  2008-07-31 00:18:14

  Komentarz:

dawano nie zaglądałem ... ale to chyba nie dlatego się obraziłeś... wracaj czym prędzej :)

wystawione przez: catatonia  2008-01-03 12:00:13

  Komentarz:

właśnie..

wystawione przez: KasiaJ  2008-01-01 17:14:18

  Komentarz:

no wrrracaj :

wystawione przez: bonsai  2007-12-05 02:02:06

  Komentarz:

dzie???

wystawione przez: catatonia  2007-11-01 16:48:29

  Komentarz:

wracaj

wystawione przez: non-a  2007-09-21 21:30:25

  Komentarz:

nie ma cie :(((

wystawione przez: magdalenakarolina  2007-09-14 22:07:12

  Komentarz:

za usuwanie zdjec to powinno sie lac po dupie:P ;))

wystawione przez: catatonia  2007-09-07 21:08:28

  Komentarz:

; )

wystawione przez: catatonia  2007-09-04 23:08:37

  Komentarz:

cichosza tu

wystawione przez: Dmosia  2007-07-31 23:27:11

  Komentarz:

dziękuję, że zaglądasz :)

wystawione przez: eternal_sunshine  2007-07-29 12:54:39

  Komentarz:

gwaiku Ty umówisz siękeidyś na piwko jak będziemy sobie szli?

wystawione przez: Dmosia  2007-07-11 21:56:55

  Komentarz:

o masz.. a co tu tak pusto?????????!!!!!!

wystawione przez: been smoking too long  2007-06-25 17:45:32

  Komentarz:

wpadłem na chwilę ;) nie mam tu nic wrzucone, więc odwiedzam tylko znajome folia ;P wielki respect za PF, nie tylko to. i pozdrowienia!

wystawione przez: x-ray-mind  2007-06-19 20:23:06

  Komentarz:

widze, ze Cie daleko wywiało:)

wystawione przez: non-a  2007-06-17 19:26:21

  Komentarz:

dziekuje :) chcialabym teraz \'cyk\' i nad morze sie przeniesc. i sobie stopami w wodzie potaplac :) pozdrowken z upalnego grodu kraka gwai :)

wystawione przez: non-a  2007-06-13 14:10:32

  Komentarz:

hihi. ihihi. mihihi

wystawione przez: Ł.W.  2007-06-02 18:01:56

  Komentarz:

co powiesz na sobotę następną? myślę że trochę ludu by się skusiło.

wystawione przez: Ł.W.  2007-06-01 20:41:04

  Komentarz:

Pentacon sprawuje się bez zarzutów mój... Klod coś wspomniała o plenerze jakimś. Może jakiś taki pentaconowy byśmy zrobili? :)

wystawione przez: marcin hernik  2007-05-11 10:05:39

  Komentarz:

.

wystawione przez: Michal00  2007-05-10 21:01:22

  Komentarz:

foloio, no przeciez ze folio mialo byc :)

wystawione przez: Michal00  2007-05-10 21:00:49

  Komentarz:

fajne foloio ;)

wystawione przez: Ł.W.  2007-04-25 08:06:03

  Komentarz:

ja już też, kupiłem załamany cenami skanów (dumny właściciel fotolabu mówi że tylko 4.5 zł za klatkę w rozdziałce 1000x1000 )

wystawione przez: Ł.W.  2007-04-21 19:27:59

  Komentarz:

btw. gdzie skanujesz średnie w gdańsku? We wrzeszczu?

wystawione przez: Ł.W.  2007-04-21 13:58:48

  Komentarz:

mam w eosie tymczasowo, szperam na allegro za jakimś ruskim dobrym.

wystawione przez: Ł.W.  2007-04-20 22:01:06

  Komentarz:

założe sie że nie tylko to zrobiłem źle.

wystawione przez: Ł.W.  2007-04-20 21:56:41

  Komentarz:

jutro daje do wywołania tą kliszę zobaczę jak źle z mechanizmem jest (choć ciężko widze na kliszy z 12 klatek zrobił 19 ) i się odezwę jakby co, dzieki :)

wystawione przez: Ł.W.  2007-04-20 21:45:02

  Komentarz:

tak, za 300 zł. Dziś klisze pierwszą zrobiłem. Będzie co ma być z niej, poczatki zawsze są złe. Ale Xray mi śle instrukcje i rady jak zniwelować wszystkie dysfunkcje tego cuda. :)

wystawione przez: catatonia  2007-04-17 18:11:46

  Komentarz:

bonjour : )

wystawione przez: Ł.W.  2007-04-16 20:17:48

  Komentarz:

ja Ciebie również kojarze, ba nawetna wernisarzu HealYourself mi mignąłeś :)

wystawione przez: non-a  2007-03-09 02:09:40

  Komentarz:

gwai gwai weś coś dai ;D

wystawione przez: x-ray-mind  2007-02-26 19:21:41

  Komentarz:

gwai, gdzie zniknąłeś?:(

wystawione przez: Liść Schabowy  2007-01-21 18:30:13

  Komentarz:

taki klimat mi bardzo bardzo :)

wystawione przez: wrong_impression  2007-01-21 11:18:58

  Komentarz:

a co sie robi żeby ze zdjec na kliszy zrobił sie cross? :)

wystawione przez: .jestemtetris  2007-01-14 22:12:36

  Komentarz:

lubisz holgu,, rosumjem :)

wystawione przez: Wandzia-andzia  2007-01-08 19:58:00

  Komentarz:

bardzo fajne folio :) do ulubionych... ;)

wystawione przez: gwai  2007-01-08 19:43:21

  Komentarz:

:)

wystawione przez: kromka  2007-01-07 20:39:05

  Komentarz:

ja powiem ze bardzo ciekawie i dodam do ulubionych :-)

wystawione przez: rusałka  2007-01-05 19:10:30

  Komentarz:

dobre folio!

wystawione przez: wrong_impression  2006-12-27 22:14:39

  Komentarz:

holga... fajnie... chce kupic ten aparacik! ale nie wiem jak miec potem zdjecia na kompie, bo to w sumie tez troche kosztuje? dajesz klisze do labu i wywolujesz zdjecia a potem skanujesz zdjecia na komp? czy jak? jestem ciekawa :D

wystawione przez: Agnieszka Kryspin  2006-12-26 13:39:48

  Komentarz:

ciekawie tu.. :)

wystawione przez: gwai  2006-12-20 20:13:05

  Komentarz:

:)

wystawione przez: eternal_sunshine  2006-12-18 19:49:01

  Komentarz:

lubiem tu sobie poprzebywać;]

wystawione przez: Marcin Plisiecki  2006-12-08 23:02:19

  Komentarz:

holgowate portfolio:)

wystawione przez: mlociu  2006-11-28 18:41:54

  Komentarz:

portfolio kojarzy mi sie z teledyskami REM, +

wystawione przez: gwai  2006-11-22 09:07:15

  Komentarz:

.:. :) .:.

wystawione przez: kr0ma  2006-11-21 23:03:26

  Komentarz:

.:.

wystawione przez: kr0ma  2006-11-21 23:02:29

  Komentarz:

gwaiowo znacy psecudofnie :*


{* *}