dudisan - /// (2023-01-31 11:13:34)
margo33 - Hipnoza (2023-01-31 10:13:54)
Ramche - ** (2023-01-31 04:32:32)
Zygzag - W pracy (2023-01-30 23:55:13)

katjuszka

katjuszka

O sobie

Czasami sama siebie pytam: co ja tutaj robie??? Do cholery, nie mam czasu, talentu a zawracam...

Zamieszka?y

woj. Mazowieckie, Warszawa
  • zdj?cia: 102
  • komentarze: 528
  • ocen: 256
  • ocena: 8.34
 

Najnowsze komentarze

m
data wystawienia: 2011-12-16 18:56:40

Komentarz:

takie kolorowe - jak na moj gust styl amerykanski - podoba sie

gazownia
data wystawienia: 2011-03-26 13:03:01

Komentarz:

Swietnie uchwycone,bardzo mi sie podoba

A.
data wystawienia: 2011-03-24 23:34:19

Komentarz:

ciekawy kadr..

...
data wystawienia: 2011-01-21 21:41:43

Komentarz:

faktycznie "Stalkerowy" temat, ale kolory za jaskrawe :)

...
data wystawienia: 2011-01-21 20:13:51

Komentarz:

urzekające i słitaśne

...
data wystawienia: 2010-11-13 10:07:08

Komentarz:

ładne :o)

Most Tumski
data wystawienia: 2010-11-13 09:20:25

Komentarz:

mam podobne;-)

ooo...
data wystawienia: 2010-09-06 12:45:13

Komentarz:

podoba się

...
data wystawienia: 2010-08-01 20:17:00

Komentarz:

ok

Kiedy milosc wypala sie nawet z papierosem...
data wystawienia: 2010-07-31 22:25:24

Komentarz:

(szczęśliwa, jak se przypomne swoje naście, to tak se wyobrażam ludzi na koksie/amfie) normalnie powinniw prowadzić jakąś lekcje w szkołach o hormonach chyba, poza tym myśle jeszcze howgh

...
data wystawienia: 2010-07-31 19:15:34

Komentarz:

Mniej przekonuje niż poprzednie. Tamten widok żył własnym życiem. Tutaj na minus ze sporą ilością czerni na dole. Lepiej z pewnością byłoby, gdyby ująć w poziomie, same szczyty wież, skupić się wyłącznie na nich. Trójkątnie, geometrycznie robi się od same

rowerowo
data wystawienia: 2010-07-21 16:22:20

Komentarz:

dziewczyna sie starala fotograf juz nie

...
data wystawienia: 2010-07-20 22:25:57

Komentarz:

fajna praca:)

data wystawienia: 2010-07-19 09:42:08

Komentarz:

smacznego

Zielen
data wystawienia: 2010-07-19 08:33:17

Komentarz:

bardzo fajne

...
data wystawienia: 2010-07-13 11:33:28

Komentarz:

sama slodycz z prawej

...
data wystawienia: 2010-07-12 14:02:01

Komentarz:

Też bym się tak schłodził z chęcią. Światło na nie.

data wystawienia: 2010-07-01 10:21:48

Komentarz:

troszkę niżej bym kadrowała, żeby nie przycinać rąk.

data wystawienia: 2010-07-01 10:20:30

Komentarz:

ma coś w sobie.

...
data wystawienia: 2010-07-01 10:19:37

Komentarz:

słaby kadr, za białe ręce i buzia. nie podoba mi się.

...
data wystawienia: 2010-06-28 02:15:20

Komentarz:

to osłabia pierwsze wrażenie, że nie chce się oglądać dalej

wiosna
data wystawienia: 2010-06-28 02:10:26

Komentarz:

u mnie wydaje się zbyt przepalone, ale bardzo ładne w ogóle

...
data wystawienia: 2010-06-28 02:08:08

Komentarz:

jedyna co zawiodło, to tusz do rzęs

...
data wystawienia: 2010-06-24 15:49:50

Komentarz:

uwielbiam takie tonacje :)

...
data wystawienia: 2010-06-24 10:11:58

Komentarz:

ee tam, gaadacie - fajne i to ze szpilkami :-)

{* *}

Nowa wersja PLFOTO