ŁodzHudego - Podczaszy (2022-01-28 22:10:59)
schwarz1977 - w czerwień (2022-01-28 22:06:58)
Ramche - Cisza przed... (2022-01-28 21:59:37)
wies - .... (2022-01-28 21:51:28)

vectorII

vectorII

O sobie

Pasjonat, ale nie znawca fotografii, przynajmniej na razie.

Zamieszka?y

woj. Opolskie, Village
  • zdj?cia: 10
  • komentarze: 64
  • ocen: 49
  • ocena: 7.71
 

[2007-08-14 13:46:25]

...estetycznym ideałem kategorycznej zgody na byt jest świat, w którym gówno jest zanegowane i wszyscy się zachowują, jakby nie istniało. Ten estetyczny ideał nazywa się kiczem.

[2007-08-14 13:44:01]

Człowiek, którego wiedzie poczucie piękna, przemieni przypadkowy zbieg okoliczności w motyw, który już pozostanie w kompozycji jego życia. Wraca do niego, powtarza go, zmienia, rozwija - jak kompozytor temat swej sonaty.

Landscape (4)

vectorII "" (2008-07-02 21:30:24) komentarzy: 3, ostatni: ładny pejzaż..
vectorII "Szkoda lata" (2007-08-22 11:16:21) komentarzy: 2, ostatni: Bardzo mi się podoba!
vectorII "Malowanie światłem" (2007-08-08 22:27:59) komentarzy: 7, ostatni: Fajne chmury, super.
vectorII "Zielony przestwór oceanu." (2007-06-27 13:20:56) komentarzy: 17, ostatni: ladnie wyszlo

Portrait (1)

vectorII "" (2007-07-03 11:12:36) komentarzy: 20, ostatni: a mnie się rozmycie podoba.. i ciekawy kadr. zdjęcie z charakterem -> dobre...

Przyroda (5)

vectorII "\\ /" (2008-07-26 11:05:50) komentarzy: 1, ostatni: kadr ok, szkoda, że ostrości brakuje trochę.
vectorII "A kuku" (2008-07-16 23:57:56) komentarzy: 3, ostatni: db
vectorII "\\x" (2008-06-16 22:54:39) komentarzy: 2, ostatni: No cóż, na trawkę wpływu nie miałem ;)
vectorII "" (2008-06-02 09:46:12) komentarzy: 6, ostatni: O! idzie grać w golfa ;)

Katalog główny ()

Komentarze portfolia

wystawione przez: P. Kamiński  2008-07-09 15:39:28

  Komentarz:

Więc jak możesz to powiedz jak mam to zrobić? (wyeksponować)

wystawione przez: kometaa  2007-07-03 15:50:44

  Komentarz:

Dzięki za poetycki komentarz do mojego portfolio;)Ładnie Ci wyszedł pejzaż, widzę, że u Ciebie też początek portfolia, tak jak i u mnie:) Czekam też na Twoje nowe fotki, pozdrowionka.


{* *}
Nowa wersja PLFOTO