Jaro_Ł_T - Park Szczytnicki (2008-11-19 06:57:28)
Mniamos69 - Yuko Toyofuks II (2008-11-19 06:56:56)
Mirkaa - )i( (2008-11-19 06:54:26)
Mniamos69 - Yuko Toyofuks (2008-11-19 06:52:21)

Chcesz usunąć reklamy ?
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
Średnia ocena: 9.01
Licznik odsłon zdjęcia: 484
Liczba oddanych głosów: 19

Komentarze Użytkowników

malisz [2007-02-04 23:39:20]

swietne miejskie zdjecia prezentujesz. +++

Karol Pałka [2007-02-04 14:03:52]

█ Uwielbam takie zdjęcia, bardzo dobrze stoi technicznie...

Maciek [2006-09-21 19:52:45]

Super zdjęcie, nosze sie z zamiarem zrobienia takiego samego (też z dachu) tyle ze w krakowie. Mam juz nawet upatrzony daszek... Pozdrawiam.

Jainna [2006-09-21 19:47:45]

super :)

Drzemi [2006-08-29 22:20:19]

Super.

Ania Ania [2006-08-16 21:04:16]

Bardzo dobre ujęcie..

figo76 [2006-08-15 10:03:25]

Dobre

Maciek Juniewicz [2006-08-12 22:38:05]

rcube, to byl dach, wyzej sie nie dalo (jesli nie liczyc masztu), szybek tam nie ma

rcube [2006-08-12 21:34:55]

Robiles zdjecie moze przez szybe ? Fotka podoba sie :) Jak rok temu mialem okazje robic fotki z R1 dachu jak rowniez z ostatnich pieter gdy elewacja jeszcze nie byla zalozona :) (koncentrowalem sie jednak na detalach nieco innych ;) )

-wodzu- [2006-08-12 00:23:38]

bardzo fajne

sirmoses [2006-08-12 00:07:31]

no macieju... nie mow mi o milimetrach:):) chyba ze zrobiles ta fote telefonem :):):):)

Maciek Juniewicz [2006-08-12 00:03:12]

sirmoses, "wszystko w zdjeciu powinno byc celowe" - generalnie tak, ale powiedz - jakie znaczenie ma uklad swiatelek w prostokaciku miedzy 15 a 23 milimetrem w pionie i 32 a 46 milimetrem w poziomie? powiem ci uczciwie, przyznaje sie bez bicia - ten przestrzeni na tym zdjeciu nie zaplanowalem :-)

monisia84 [2006-08-11 23:04:43]

moniska przyjela wyczerpujacy komentarz na temat kompozycji zdjecia i braku jakiejkolwiek przypadkowosci tudziez celowosci kompozycji Macka Juniewicza

sirmoses [2006-08-11 23:04:36]

oczywiscie ze nie jest:):) nic ci nie rozpieprza kompozycji zgadzam sie z toba w 100% lecz slowa twe: " tego obrazu nie generowalem, takze trudno tu mowic o celowosci czy niecelowosci" uznaje za bzdure gdyz: 1. owszem generowales to zdjecie:); 2. zabrzmialo to jakbys przechadzal sie po dachu i przypadkiem mial aparat pod reka i pomyslal: "o zrobie sobie zdjecie", nie wierze ze tak bylo dlatego pociagnalem temat:) ps.: wszystko w zdjeciu powinno byc celowe; pozdrawiam

Maciek Juniewicz [2006-08-11 23:01:01]

to nie tak, sirmoses - decyduje sie na odtworzenie pewnego fragmentu rzeczywistosci, w ktorym jest bardzo duzo elementow; wybieram fragment ktory mnie interesuje, analizuje kadr, ustawiam parametry itp - to nie jest przypadkowe; natomiast to, ze jeden z bardzo duzej ilosci elementow jakie znajduja sie na zdjeciu tego typu jest zielony, a nie czerwony lub zlewa sie z drugim elementem znajdujacym sie w poblizu nie ma znaczenia (o ile oczywiscie nie rozpieprza kompozycji, a tutaj tak MZ nie jest)

sirmoses [2006-08-11 22:51:35]

czyli sugerujesz ze zdjecie jest niecelowe -> przypadkowe? lol

Maciek Juniewicz [2006-08-11 22:49:59]

monisko, tego obrazu nie generowalem, takze trudno tu mowic o celowosci czy niecelowosci, tak tam po prostu jest; odtwarzalem w pewien sposob fragment rzeczywistosci...ciemny element ziemi (jakis slabiej oswietlony park) w naturalny sposob zlal sie z niebem i tyle, nie wiem czy to zle czy dobrze, mnie nie przeszkadza; pozdr

monisia84 [2006-08-11 22:42:10]

to zdjecie jest bardzo podobne do zdjecia poprzedniego, tylko tak jakby ktos zrobil je z drugiej strony....hhaaa....poza tym swiatelka są ok, kadr tez moze byc, tak a propo cos z tym horyzontem jest chyba nie tak, rozlewa mi sie czy tez zlewa ze swiatelkami, to celowe ? oj chyba nie .....pozdrawiam

sirmoses [2006-08-11 22:38:03]

nooo teraz lepiej!! duzo lepiej! w koncu nic sie nie wali :):) podoba mi sie fotka jest bardzo ... geometryczna, podoba mi sie! napewno jest najlepsze jak do tej pory z tej serii

 jakub mendel [2006-08-11 21:23:33]

ucayali nie mowie tu o perspektywie tylko o temacie, poza tym nie krytykuje zdjecia tylko tych co twierdza ze to jest super mega fota... owszem jest poprawna technicznie ladnie wszystko zaswiecilo, ale to tyle... pozdro... autorze idz dalej ;)

Maciek Juniewicz [2006-08-11 21:22:21]

jakub mendel, moim zdaniem wybitnie nie jest, ale tez nie jest zle; widoczek, ktory stamtad mialem jakos tam do mnie trafil, to go sobie cyknalem, a co sobie bede zalowal; podobnie robie z porannymi mglami, sloncem, kwiatkiem, ptaszkiem, kolezanka czy czymkolwiek innym; wielu ludzi tak ma, czesto po 20-30 latach doswiadczenia (akurat ja mam mniej, przyznaje sie bez bicia)

 ucayali [2006-08-11 21:19:45]

nie wydaje mi się, żeby każdy początkujący miał sposobność tak realizować ten temat

 jakub mendel [2006-08-11 21:17:53]

no a powiedz mi czy to jest zdjecie wybitne? czemu poczatkujace - bo jak sie zaczyna robic zdjecia to taki tematy czlowieka interesuja... a potem jesli dalej sie interesuje zdjeciami nocnymi to je urozmaica... sory, ale to jest zwykle zdjecie, wiem co mowie bo kiedys pare lat temu sam cos takiego zrobilem..ale potem juz nigdy wiecej... noc jest ciekawym tematem ale mozna ja lepiej uchwycic...

Maciek Juniewicz [2006-08-11 21:13:18]

jakub mendel, zgadzam sie z toba, ze nie jest to specjalnie oryginalny pomysl - mialem widoczek, zrobilem zdjecie, czesto tak robie, ale wlasciwie nie wiem co w tym jest "poczatkujacego"... pozdrawiam

emilwiktor [2006-08-11 21:10:02]

imponyjące, nie myślałem, że to nasza Warszawa, opis mi powiedział, pozdrawiam!