maciejchudy - ... (2008-07-24 21:26:23)
kawanna - what are you looking at ? (2008-07-24 21:25:36)
Ttrrrrrt -  (2008-07-24 21:25:25)
grubyadas - Uśmiech psa (2008-07-24 21:23:26)
Chcesz usunąć reklamy ?
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.

Ocena zdjecia

Średnia ocena: 6.00
Licznik odsłon zdjęcia: 479
Liczba oddanych głosów: 16

Komentarze Użytkowników

kolasmar [2006-03-06 22:36:36]

oj, martusia ,żebys ty wiedziała jak ja cięzko teraz pracuję ...

MartaW [2006-03-06 21:13:47]

Ø ... lenisz sie, kolasmarku :->

Lo45 [2006-03-06 18:50:55]

Na temat techniki sie nie wypowiadam,bo sie nie znam specjalnie.Skojarzylo mi sie z filmem "Brzezina" i dlatego mi sie bardzo podoba...patrze z troche innego punktu widzenia :-)

HaniaB [2006-02-26 08:58:55]

Prawy brzeg z brzozami i tą różową "mgiełką" bardzo ciekawy :))

Wojtek Luabe [2006-02-25 23:55:18]

No hej . niewywołuj wilka z lasu :) Pytałeś o mnie to jestem :) Zazucasz mi brak techniki ( zadnych konkretnych przukładów niewidze ) i błedy ortograficzne ( zgadzam sie w 100 procentach - robie błędy ) . Widze że technicznie szalejesz na swoim portfolio ;) . Mam propozycje . ja niebęde zaglądał do ciebie i pisał co sadze a ty do mnie - bo to większego sęsu niema .

kolasmar [2006-02-25 21:35:01]

Grzesiu , a Wojtuś tu też zajrzy ?....

 Grzegorz Adamski [2006-02-25 18:30:07]

CO ZA MYSL!!!! :D

 M a r c e l [2006-02-23 15:57:02]

fota jest dość ciekawa, choć przypuszczałem że Bzura jest bardziej okazała... zapraszam do siebie na zdięcie znad Skawy ;)

kolasmar [2006-02-13 22:29:56]

malczer, dzieki ....

Malczer [2006-02-13 00:02:23]

—> Reasumując: Chciałeś przeczytać coś więcej niż „fajne, podoba mi się, super” itd. i mam nadzieję, że tak się stało. To prawda, że zdania są podzielone, ale nie wyobrażam sobie inaczej. W pewien sposób podziwiam chęć poddania się pod krytykę, mogącą okazać się mocno niepochlebną / bo takie ryzyko istnieje :-). Myślę, że wnioski wyciągniesz sam. Inna rzecz, że ja wyciągnąłem swoje i dziękuję serdecznie, że całość była konstruktywna. Chociaż nadal nie zgadzam się ze zdaniem Zbigniewa Fidosa o niecięciu kadru, ale jest to jedna z opinii, które możesz lub nie, wziąć pod uwagę. Osobiście próbowałbym turaj kadr pionowy, jeśli głównym tematem miała być Bzura. Inna rzecz, że jak napisał kiedyś Fidos, trzeba być na miejscu, żeby ocenić czy można było zrobić lepiej lub inaczej. Pozdrawiam serdecznie...

kariola [2006-02-12 18:58:51]

podoba się tak jak jest:)

kolasmar [2006-02-12 18:14:49]

no tak , rzeka sie rozlewa, czyli rownie dobrze może to być Wisła a nie strumyk pod Łodzią ... usuwam chaszcze , ktorych tam pełno, czyli tworze jakąś rzeczywistośc wirtualną ... reasumując - spór dotyczy chyba ogólnej koncepcji zdjęć krajobrazu : czy wykorzystując to co w naturze przy pomocy kadrowania , wzbogacania lub fałszowania barw tworzyć obraz tyle ładny co nierzeczywisty czy w sposób mozliwie realistyczny pokazać naturalny urok miejsca takim jakim autor go widzi ... na temat opinii o bałaganie obstaję przy tym co pisałem 11-02 o 23.51 .... jestem wdzięczny wszystkim, ktorzy zechcieli wyrazić swój pogląd ,gdyż nic tak nie wzbogaca jak poznanie innych opinii ...

Zbigniew Fidos [2006-02-12 13:19:35]

przycinając tak, jak sugerujecie, tracimy perspektywę, którą buduje rzeka. Mojej zgody na przycięcie nie ma :o)

Malczer [2006-02-12 12:14:54]

Przy tej wielkości obrazka (dla 72 DPI = 24 x 16 cm) przyciąłbym lewą stronę o 2,5–3 cm. Moim zdaniem nie traci się informacji o szerokości rzeczki, bo wtedy „rozlewa” się na całą szerokość kadru, a usuwa te zielone chaszcze w lewym dolnym rogu. Pozostaje kępka w nurcie wody. Elementrem odniesienia wielkości stają się brzozy...

A Mróz [2006-02-12 11:32:10]

to prawda . bałagan tu duży. słuszna uwaga o kadrze. nic nie tracisz tnąc lewą stronę. wielkość rzeczki nie zmieni się wiele, a bedzie trochę mniej "śmieci". zadbał bym tu trochę bardziej o ostrość i kolory. prawy górny kwadrat jakiś mdły. miejsce też takie niezbyt ciekawe, wiec....pozdrawiam!

kolasmar [2006-02-12 11:23:15]

Malczer , to o ile byś dokładnie przyciął bo nie rozumiem tego skrótu ? .... pytam , licząc na życzliwą odpowiedż bo szczerze mówiąc , zarzut bałaganiarskiego kadru jest dla mnie ciągle niezrozumiały .... przycięcie kadru o krzaczki z lewej strony , jesli to masz na mysli, powoduje ,ze trace informację o wielkości rzeczki i tematem zdjęcia stają się brzózki na drugim brzegu... a nie oto mi szło ...

kolasmar [2006-02-12 10:59:10]

lynn, musisz ruszyć się z Ozorkowa .... a jak ci powiem ,ze znależlismy tam stare slady bobrów to uwierzysz? ... DDD...

lynn [2006-02-12 09:16:52]

abstrachując od dyskusji poniżej, jestem w szoku... pochodzę z Ozorkowa gdzie Bzura to ściek i każdy odwraca głowę i nos.......!!! - a tu taka fota, ładna, jestem w szoku...;-)))

Malczer [2006-02-12 00:19:29]

Ja bym przyciął lewą stronę, o szerokość LD. Teoretycznie zamyka kadr, ale równocześnie to on jest chyba winny za wrażenie wspomnianego „bałaganu”. IMHO jest wtedy dużo lepiej; myślę że kwadrat zostawia za mało tytułowej Bzury...

 Ruud [2006-02-12 00:17:01]

i co kolasmar? same dzieciaki tu dziś przyszły?

kolasmar [2006-02-12 00:15:24]

martusia, zrobilem taki kwadrat jak piszesz ... zawsze mówilem, ze masz oko ...

Inkler [2006-02-12 00:12:58]

Takie sobie. Trzaśnięte i już.

 Ruud [2006-02-11 23:56:45]

najwyraźniej nie rozumiemy arcydzieła... Anhel na pewno by zrozumiał i dał maksa...

kolasmar [2006-02-11 23:51:13]

sorry , ale co wy z tym bałaganem ... dla mnie bałagan jest wtedy jeśli w kadrze sa rzeczy zbędne , niezwiązane z tematem zdjęcia ... na tym odcinku Bzura płynie poprzez haszcze, posrod traw, drzew i krzaków i na tej dzikości polega urok miejsca ... tu nic nie przesłania widoku, co kosztowało mnie przemoczone buty i spodnie powyżej kolan, wszystko jest takie jakie jest , wię trudno ,zeby było inne ....DDD

MartaW [2006-02-11 23:26:03]

Ø ... kadr się zabałaganił wielością szczegółów; podobają mi sie te różowe tam w głebi; czy to kwitnące trawy? zastanawiam się nad pozostawieniem kwadratu z prawej strony