razor_71 - lalki (2009-11-21 13:59:24)
aseptyczny - Panienka z okienka (2009-11-21 13:58:30)
salata102 - jesiennie (2009-11-21 13:55:10)
jfoto -  (2009-11-21 13:54:25)

plfoto.com. Konto Plus

Snowman

Snowman

O sobie

Zamieszkały

woj. Mazowieckie, Warszawa
  • zdjęcia: 131
  • komentarze: 2554
  • ocen: 674
  • ocena: 7.91
 

[2009-10-11 00:33:06]

1970669 1970652 don't cry...

[2009-09-23 21:52:13]

http://www.swiatobrazu.pl/dlaczego_warto_poddawac_ocenie_swoje_fotografie__.html "Koszt otrzymania oceny wynosi 249 zł" - nie bede zdzierca, moge za pol ceny.

[2009-08-26 10:36:24]

Niniejszym oglaszam (z pomyslu Choszczmana, i poniewaz Marcin Kysiak uprzejmie popelnil http://www.marcinkysiak.pl/albums/plfoto/solarigrafia) rozpoczecie konkursu na solarigrafie zawierajaca rozpoznawalny symbol lub miejsce z terenu Polski (choc niekoniecznie moze ograniczajmy sie do Polski). Jedyny wymog formalny to taki, by zmiescil sie w kadrze jakis fragment trasy slonca. Poniewaz i tak teraz nie ma szans na pelne polroczne naswietlanie, i przyjmujac jakis rozsadny czas na przeprowadzenie testow, proponuje rozstrzygniecie konkursu za 3 miesiace, powiedzmy 1 grudnia 2009. Nagrod, poza uznaniem i satysfakcja, nie przewiduje sie ;) A wiec do dziela - zabytki, pomniki, mosty, tereny przemyslowe, przyroda i co tam jeszcze do glowy przyjdzie, czekaja :)

[2009-08-25 21:57:37]

http://www.marcinkysiak.pl/albums/plfoto/solarigrafia

[2009-08-23 17:23:49]

jogin [2009-02-11 21:32:16] (...) Loża i cały znający tego Kolegę ogół wyrazili swoim milczeniem wyniosłe desinterssement. Nie wiem co On odczuwa - ja na Jego miejscu poczułbym się boleśnie dotknięty i _zlekceważony_ przez ludzi, którzy, jak się _dowodnie_ okazało, _fałszywie_ _okazują_ _Mu_ _życzliwość_. Może ja jestem zbyt starej daty ale w moim kanonie przyzwoitości takie postępowanie się za cholerę nie mieści!!!" (podkreslenie moje)

[2009-06-01 16:21:37]

Wojciech Gepner [2009-02-22 15:45:22] blur celulit tuberoza fotoszop paradontoza

[2009-03-09 00:54:48]

A moze... moze po prostu pozostac przy "print" i "picture" (jakos angielska terminologia jest zgrabniejsza, z polska terminologia od zawsze, od zarania, byly problemy), wtedy i "odbitka" nabiera sensu graficznego (owo "odbicie" z matrycy w grafice, "printmaking", czy wlasnie charakter odbitki powielanej w nieskonczonosc z negatywu), nie raza wtedy "pictorial data", jak rowniez w innym swietle jawi sie bulhakowska fotografika, ow piktorializm(!), nie potworek jezykowy z idiotyczna koncowka fotografi_ika, a raczej foto_grafika, jakos to wtedy wszystko zebrane do kupy nabiera spojnosci ;)

[2008-06-19 14:30:52]

Dederko z BUWu (dzieki Cyborg_1): https://opac.buw.uw.edu.pl/cgi-bin/gw_46_6/chameleon?patronhost=193.0.118.1%202223%20DEFAULT&search=KEYWORD&function=INITREQ&SourceScreen=INITREQ&sessionid=2008061909100500543&skin=buw&conf=.%2fchameleon.conf&lng=pl&itemu1=1003&scant1=dederko&scanu1=1003&u1=1003&t1=%01104722&elementcount=3&pos=1&prevpos=1&rootsearch=3&

[2007-11-17 22:58:36]

"ale to sa tak samo nic nie wnoszace wskazowki - wyrywkowe pomysly na zdjecia wedle pomyslu Malczera czy Koziełrogacza... autor ma sam czuc i robic jak mu w duszy zagra, technikalia znajdzie w ksiazkach, a reszta... nalezy do niego, do jego czucia, nie do innych. Dostal ocene ze przecietne - niech przyjmie ze wyszlo jak wyszlo, i robi dalej. Niech wykrzesze iskre, daleki jestem od narzucania mu swojej wizji tego zdjecia... "

[2007-10-20 23:35:48]

Rusz dupe, idz na wybory!

[2007-10-20 23:26:29]

http://www.youtube.com/watch?v=bCh70zYyYP4

[2007-06-25 21:56:07]

Napisze tu raz, bo nie chce mi sie za kazdym razem powtarzac - przynajmniej piec obrazkow w folio nie jest w najmniejszym stopniu zdjeciami, mimo iz sa 100% fotografiami. W zwiazku z tym prosze sie kilka razy zastanowic zanim ktos jeszcze napisze w stylu "nie wiem co jest na tym zdjeciu" tudziez "jakas cienizna to zdjecie" ;)) OK? :)

[2007-06-18 11:36:30]

http://www.polskieustawy.com/

[2007-06-12 08:37:33]

Zaslyszane. On: "Moze odloze i kupie sobie cyfrowke? Bedzie wieksza szansa ze jakies fajne uda mi sie zrobic...". Ona: "Wiesz, ale cyfrowka a zdolnosci i umiejetnosci to zupelnie rozne rzeczy..."

[2006-12-13 21:58:00]

Czterolatek powraca: http://plfoto.com/20877/autor.html

[2006-11-25 21:48:57]

Jesli mowie "obraz", to znaczy ze mowie o warstwie wizualnej danej pracy (wg Flussera o znaczacej plaszczyznie) i jest mi rowno ganc pomada czym jest i w jaki sposob powstala praca. Wisi mi i powiewa geneza wzmiankowanej pracy, mowie tylko o tym, co widze. Nazwanie czegokolwiek "fotografia", "malunkiem", "grafika" raz ze probuje okreslic geneze, dwa ze kierunkuje odbior. W sytuacji gdy mi to wisi a interesuje tylko to co widza moje oczy mowie "obraz". W sytuacji gdy mam na mysli cos, dla czego istotne sa cechy bycia fotografia to mowie "fotografia". Jesli zainteresuje mnie strona manipulacji, to byc moze powiem jak Lisc "pacydla", albo "rysunek", albo jeszcze inaczej. Wszelkie proby sugerowania iz uzywam okreslenia obraz jako wora gdy nie potrafie zakwalifikowac pracy, czy dowolnym innym niz okreslone powyzej, sa delikatnie mowiac semantycznym naduzyciem.

[2006-11-24 14:21:58]

Aktualny link do receptury HAD D23: http://www.geocities.com/vacek87110/d23.html

[2006-11-20 09:35:47]

"Jestem przekonany, że artysta to rodzaj perfidnego szalbierza, wrzodu społecznego, którego witalnością jest właśnie manipulacja na własne konto, jako wyraz samoobrony przed unicestwieniem, czyli publiczną akceptacją i uznaniem." / Józef Robakowski, z okazji wystawy w warszawskiej Małej Galerii, 1988 r./ za "Odwaga patrzenia" Tomasza Ferenca.

[2006-11-11 00:45:25]

Art. 81. (stosownej ustawy - o prawach autorskich) --- 1. Rozpowszechnianie wizerunku wymaga zezwolenia osoby na nim przedstawionej. W braku wyraźnego zastrzeżenia zezwolenie nie jest wymagane, jeżeli osoba ta otrzymała umówioną zapłatę za pozowanie. --- 2. Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku: -- 1) osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych, społecznych, zawodowych; -- 2) osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza. -------------- I to wszystko co mowi ustawa.

[2006-08-28 21:56:15]

"Pstrykacz widzi wtedy swiat tylko poprzez aparat i tylko w kategoriach aparatu. Nie widzi niczego "ponad" fotografowaniem, lecz jest polkniety przez chciwosc swojego aparatu i staje sie jego przedluzonym samowyzwalaczem. Jego zachowanie jest automatycznym przedluzeniem funkcjonowania aparatu. Konsekwencja tego jest nieustanny potok nieswiadomie wytwarzanych obrazow. Tworza one pamiec aparatu, magazyn automatycznych funkcji. Kto przeglada album pstrykacza, ten nie odkryje w nim utrwalonych wydarzen, doznan czy wartosci, lecz automatycznie urzeczywistnione mozliwosci aparatu. W ten sposob udokumentowana podroz po Wloszech magazynuje miejscowosci i momenty, w ktorych pstrykacz zostal skloniony do nacisniecia wyzwalacza oraz pokazuje, gdziez to aparat nie przebywal i coz tam nie robil." - cyt. Vilem Flusser, Ku filozofii fotografii.

[2006-03-15 22:55:06]

Jesli "nic nie widac" polecam skorzystac do wyregulowania monitora - 867086.

[2006-01-25 22:47:18]

Fotografia to obraz malowany swiatlem - zatem dwa elementy graja istotna role - kompozycja, ktora jest jezykiem obrazu, i swiatlo, ktore ten obraz tworzy. Oba te elementy nalezy swiadomie wykorzystywac. Co do chwytania chwili - fotografia migawkowa powstala znacznie pozniej niz fotografia - i w zaden sposob chwytanie chwili nie zwalnia od dbalosci o kompozycje i swiatlo.

[2006-01-15 22:36:06]

Jeszcze raz, bo nie chce mi sie za kazdym razem pisac tego samego. Do wszystkich wstawiajacych cos i pytajacych "Co z tym zrobic bo sie ucze". Odpowiedz krotka. Odlozyc apartat. Pojsc do biblioteki, poszukac ksiazek (jakich, w blogu gdzies tam ponizej), dobrych albumow, pojsc na wystawe (nie jedna, nie dwie), poogladac, poczytac, pomyslec, zrozumiec, przemyslec. A potem dopiero popelnic i powiesic cos, w czym bedzie wiekszy wklad autora niz tylko wysilek wlozony w uruchomienie miesnia zginajacego palca wskazujacego prawej reki, cos, co bedzie jakims wyrazeniem sie autora a nie tylko "mam nowy aparat".

[2005-12-29 20:54:47]

Strasznie mnie ciesza wszyscy frustraci, ktorzy uwazaja, ze by moc skrytykowac ich dzielo trzeba miec pf wypelnione pracami identycznymi jak ich, tylko o kilka rzedow wielkosci lepszymi, ale zeby bezgranicznie zachwycac sie ich dzielami, nie trzeba miec nic.

[2005-11-22 20:11:20]

Dlon Mickiewicza. Mamy zdolnego Rzezbiarza, ktory bierze dlutko, bierze kawal drewna (kamienia, czegokolwiek innego w czym sie rzezbic daje) i ryje cos, co w jego mniemaniu jest odcisnieciem (tak modnym w niedalekiej juz przyszlosci ;) ) dloni Wieszcza. Praca reczna, Rzezbiarz wklada w to siebie, otrzymuje produkt realistycznie podobny choc niedokladny. Ale inny Spryciula wie, ze mozna sobie poradzic inaczej, prosciej, szybciej, bez wysilku. Bierze kuwete, wlewa do niej rozrobiony woda gips, i gdy ten zaczyna tezec, namawia Wieszcza do odcisniecia swej dloni w gipsie. Gdy ten stezeje ostatecznie, Spryciula bedzie mial wierny odcisk dloni Mickiewicza utrwalony raz na zawsze (chyba ze pojdzie na przemial), nie napracowal sie, nie wniosl od siebie nic, a ma odcisk, ktory powstal przez kontakt dloni Wieszcza z tworzywem. Ale okazuje sie, ze jest jeszcze wiekszy Spryciarz, ten do kuwety leje nie rozrobiony gips, a roztopiony wosk, gdy ten zacznie tezec, tez namawia Wieszcza do odcisniecia swej dloni. Ale na tym Spryciarz nie konczy, naklada nad odcisk w wosku siatke wspolrzednych i pracowicie, punkt po punkcie mierzy glebokosci odcisku i zapisuje je w ksiedze, punkt taki a taki, glebokosc taka a taka, nastepny punkt, glebokosc taka a taka.A jeszcze lepiej, gdy to zadanie spisania parametrow powierzy komus innemu. Gdy juz ma spisane parametry calego odcisku, topi tenze wosk w tej kuwecie, i namawia do odcisniecia dloni Slowackiego. Gdy wosk stezeje, robi to samo, przepisuje pomiary do ksiegi, a wosk w kuwecie ponownie topi, wszak przyda sie jeszcze do odcisniecia kogos innego. Rzezbiarz ma pracowicie wyrzezbiona realistycznie wygladajaca tabliczke, Spryciula ma plyte gipsowa z odciskiem dloni, a Spryciarz ma ksiazki z zapisem parametrow. W najlepszej sytuacji jest pozornie Spryciarz. Gips Spryciuli moze sie przeciez zniszczyc, Rzezbiarz ma tylko swoja interpretacje, a Spryciarz nie dosc, ze moze swoje zapiski ochronic przed zjedzeniem przez mole przepisujac w wiekszej ilosci egzemplarzy, drukujac, czy nawet w przyszlosci zapisujac w pliku tekstowym na dyskietke, ale przede wszystkim moze odtworzyc pozniej, jak taki odcisk w wosku wygladal, przeciez ma wszelka potrzebna po temu informacje, moze go w prosty sposob odtworzyc biorac woskowa tabliczke i drazac w odpowiednich punktach na odpowiednia glebokosc. Wiecej, moze na podstawie tej informacji odtworzyc informacje o samej dloni Wieszcza, nawet moze jedna strone jego dloni bezproblemowo odtworzyc, no, ale informacje o dloni Wieszcza niesie tez gipsowa tabliczka spryciuli. I wszystko jest pieknie i ladnie, ale tylko Spryciula z gipsowa tabliczka ma odcisk dloni Mickiewicza. Rzezbiarz ma swoje wyobrazenie, a Spryciarz ma swoje ksiazki...

[2005-10-13 21:27:19]

Zeby nie bylo powtarzajacych sie pytan: Wizyte w bibliotece zaczac od Dederki "Elementy kompozycji fotograficznej" i "Oswietlenie w fotografii". Pozniej w miare zainteresowan tematycznych inne pozycje tegoz. I caly kanon starych, dobrych autorow: Kreyser, Plazewski, Pekoslawski, Cyprian, Voelnagel, Wundshammer, Ilinski, Burzynski, Solf, Teicher, Feininger itd (pewnie kilku jeszcze pominalem). Odpuscic sobie wspolczesne kolorowe badziwiaki, gdzie duzo obrazkowego chlamu a sensownej tresci ni ma...

[2005-07-19 23:40:13]

napisane 18.07.05 20:32: Jasne, ze bez sensu jest wrzucac cokolwiek, zarowno na zasadzie - nie mam nic lepszego, ale termin mija, wiec wrzuce beleco - jak rowniez wszystkiej radosnej tworczosci spod szyldu moj pierwszy pstryk moja pierwsza cyfrowka. Zgoda, ze witryna amatorska i prace na roznym poziomie, ale niech autorzy zanim cos wysla wykaza sie jakims wysilkiem i doza samokrytycyzmu - bo sporo prac jest wrzucanych (i autorzy wrecz sie z tym obnosza) na zasadzie - wrzuce, a wy mi powiedzcie, co z tym zrobic, zeby bylo lepiej (skoro nie chcecie sie zachwycac...) Tak jak wielokrotnie (nie tylko ja) powtarzalem - ten serwis nie jest szkolka niedzielna, sa inne, znacznie lepsze zrodla do czerpania wiedzy. Zeby o czyms dyskutowac, trzeba najpierw wiedziec o czym i miec jakas chocby marginalna plaszczyzne porozumienia - co z tego, ze napiszemy autorowi o glebi ostrosci jak on nawet nie wie co to, jaki toto ma zwiazek z przyslona i co to wogole ta pieronska przyslona jak jego malpa niczego takiego nie ma... Mysle, ze odrobina samowymagalnosci u autorow i powstrzymanie sie przed ekshibicjonizmem sporo by pomogla...

[2005-05-20 12:48:32]

Receptura Vacka na HAD D23 znajduje sie tu: http:// www.zygmunt .cad.pl /d23.html - w skrocie: 1 czesc wody, 1/12 czesci D23 stock, 1/32 czesci 10% roztworu weglanu sodu. Dobry starting point to 12 minut przewracane co 2 minuty dla filmow czulosci 400 i 1600 (zwlaszcza Neopan 1600), 10 min dla niskoczulych a kontrastowych (np. Acros, APX 100 i 25, Efke 25) i 18 min dla hardcorowcow Delta 3200 - da sie, ale to juz efekty specjalne ;)

[2005-04-25 18:15:20]

Z komentarza do wystawy pol wieku temu - a do przemyslenia wspolczesnie przez Adminow i Moderatorow: "Wysoki i zaskakujący poziom wystawy nie powinien jednak pozwolić zapomnieć o fakcie często niedostrzegalnym: zachowawczość graniczy z czczym majsterstwem - z formalizmem. Sztukę tworzy eksperyment, jest on też warunkiem sine qua non jej istnienia."

Snowman "" (2006-05-24 22:19:22) komentarzy: 101, ostatni: Spoko jest;)
Snowman "" (2005-12-07 21:33:31) komentarzy: 70, ostatni: przeciez tak: http://plfoto.com/popup/full.php?photo=798937&color=000000 wyglada duzo czytleniej :P
Snowman "" (2005-12-02 21:40:07) komentarzy: 30, ostatni: Oko opatrznosci ;-). Zwlaszcza w miniaturce sie tak kojarzy.
Snowman "" (2005-11-27 20:08:04) komentarzy: 16, ostatni: ma w sobie to COS:)
Snowman "" (2005-11-22 07:18:54) komentarzy: 10, ostatni: książka?
Snowman "" (2009-11-06 19:12:00) komentarzy: 16, ostatni: ;)))
Snowman "" (2009-09-30 11:33:52) komentarzy: 108, ostatni: ;)) OKi ;)
Snowman "" (2009-09-30 11:32:59) komentarzy: 3, ostatni: barwy zachwycaja
Snowman "" (2009-09-30 10:34:44) komentarzy: 11, ostatni: fatalne zdjecie!
Snowman "" (2009-11-18 20:26:37) komentarzy: 8, ostatni: Ale... to bym sie musial nie ruszac przez pol godziny w pociagu, nierealne... Inna mozliwosc - ktos zabral, a pozniej podrzucil z powrotem na miejsce (miewalem juz takie przypadki, czasem ktos pomyslal i przyklejal tak, ze otworek byl zasloniety)
Snowman "" (2009-06-21 21:44:29) komentarzy: 38, ostatni: niezłe
Snowman "" (2009-06-21 21:42:43) komentarzy: 9, ostatni: dobre
Snowman "" (2009-05-26 20:59:11) komentarzy: 23, ostatni: czegoś takiego jeszcze nie widziałem kumasz???
Snowman "" (2009-05-18 21:29:38) komentarzy: 6, ostatni: Faktycznie w tym jesteś dobry... Polecono mi Cię;D
Snowman "" (2009-06-28 21:49:51) komentarzy: 8, ostatni: Niezwykłe :-)
Snowman "" (2009-06-28 21:44:22) komentarzy: 15, ostatni: ;))) )No co Ty, zostawiasz puche, a jak sobie za pare miesiecy przypomnisz gdzie ja zostawilas, to wtedy wyciagasz takie obrazki ;)
Snowman "" (2009-06-24 18:46:39) komentarzy: 28, ostatni: kathii [2009-09-29 21:27:30]   Juz jest podciagniety ;))) Fakt, ze mozna sie jeszcze pobawic, zwlaszcza krzywymi ;)
Snowman "" (2009-06-24 18:45:16) komentarzy: 25, ostatni: *
Snowman "" (2009-07-12 22:38:37) komentarzy: 29, ostatni: to chyba najciekawsze z całej serii
Snowman "" (2009-07-05 22:18:54) komentarzy: 10, ostatni: *
Snowman "" (2009-07-05 22:18:02) komentarzy: 27, ostatni: Bardzo ciekawe:) a i ładne też;)
Snowman "" (2009-07-01 21:38:35) komentarzy: 20, ostatni: .
Snowman "" (2009-08-19 00:34:29) komentarzy: 17, ostatni: Tygrysss, bo jak dasz w tytule czy opisie, to tez sie znajdzie ;) Ale wiele osob (w tym ja) nic nie pisze.
Snowman "" (2009-08-19 00:33:01) komentarzy: 6, ostatni: :)
Snowman "" (2009-08-19 00:31:54) komentarzy: 10, ostatni: :)
Snowman "" (2009-07-18 21:30:54) komentarzy: 9, ostatni: Twarda Foma, kolorki same takie wyszly ;) A dzis zdjalem puszke z jeszcze ciekawszym efektem, ale to pewnie za tydzien powiesze :)
Snowman "" (2009-09-02 11:08:27) komentarzy: 31, ostatni: pomi [2009-09-02 12:00:34]   ale to jeszcze chyba nie ten wiek, zeby starosc bylo po dloniach widac ;) Swoja droga to jakos nie moge sie przyzwyczaic do wieku biologicznego, ciagle czuje sie jak pare lat po studiach ;)
Snowman "" (2009-08-26 11:03:45) komentarzy: 44, ostatni: interesujące
Snowman "" (2009-08-26 11:01:25) komentarzy: 9, ostatni: i tu też się ładnie porobiło...
Snowman "" (2009-08-26 06:25:17) komentarzy: 13, ostatni: Niniejszym oglaszam (z pomyslu Choszczmana, i poniewaz Marcin Kysiak uprzejmie popelnil http://www.marcinkysiak.pl/albums/plfoto/solarigrafia) rozpoczecie konkursu na solarigrafie zawierajaca rozpoznawalny symbol lub miejsce z terenu Polski (choc...
Snowman "" (2009-09-09 11:16:41) komentarzy: 41, ostatni: Masz racje, to parking, ale specyficzny, miejsca postojowe przy domu wczasowym. Wiec ludzie przyjezdzaja, i trzymaja przez caly urlop auta w jednym miejscu. Choc akurat te. ktore sie naswietlily, to podejrzewam, ze naleza do obslugi sezonowej,...
Snowman "" (2009-09-09 11:15:10) komentarzy: 13, ostatni: podoba mi się +
Snowman "" (2009-09-02 11:09:39) komentarzy: 10, ostatni: swietnie sie na to patrzy!
Snowman "" (2009-09-02 10:13:18) komentarzy: 12, ostatni: tomul [2009-09-09 22??]  - http://www.marcinkysiak.pl/albums/plfoto/solarigrafia - na papierze. Wygooglaj sobie "Solarigrafia" tudziez Paweł Kula.
Snowman "" (2009-09-23 10:28:25) komentarzy: 2, ostatni: A może są lesie? ;)))...
Snowman "" (2009-09-16 11:17:21) komentarzy: 7, ostatni: biegnie ludzik goniony przez nietoperza ;]
Snowman "" (2009-09-16 11:16:20) komentarzy: 13, ostatni: fajne serie
Snowman "" (2009-09-09 10:17:25) komentarzy: 8, ostatni: db:)
Snowman "" (2009-10-10 22:16:49) komentarzy: 44, ostatni: Ciekawa dyskusja
Snowman "" (2009-10-07 10:36:06) komentarzy: 11, ostatni: okropne !!!!
Snowman "" (2009-09-23 11:29:12) komentarzy: 27, ostatni: :)
Snowman "" (2009-09-23 11:28:15) komentarzy: 5, ostatni: :)
Snowman "" (2009-11-12 19:08:22) komentarzy: 14, ostatni: Kwai, Kwadi... ;) Ty mi tu o mostach nie mow, mam plan (w zasadzie dwa plany), i ciagle mi nie po drodze...
Snowman "" (2009-11-06 19:13:23) komentarzy: 7, ostatni: Grafika grafiką, ale miętoszenie papieru jak w http://plfoto.com/1989648/zdjecie.html to juz zupelnie sie w glowie nie miesci ;p
Snowman "" (2009-11-05 19:04:11) komentarzy: 19, ostatni: Gorzej jak sie okazuje, ze nie ma czego zbierac... Najfajniejszy jest dfeszczyk emocji, jak sie wyciaga papier z puchy - prawie taki sam, jak przy wyciaganiu filmu z koreksu ;)
Snowman "" (2009-10-17 16:57:43) komentarzy: 16, ostatni: Snowman [2009-11-04 13??]: dzięki :). Skłania do refleksji nad względnością postrzegania świata na przykład, czasu, hierarchii spraw i zjawisk. Tak przy okazji oglądania obrazu samego.
Snowman "" (2009-11-20 19:38:11) komentarzy: 6, ostatni: bez przygód tym razem :)
Snowman "" (2009-11-20 19:36:55) komentarzy: 6, ostatni: i tu niby też... :)
Snowman "" (2009-07-08 21:44:34) komentarzy: 13, ostatni: :)
Snowman "" (2008-10-16 15:45:26) komentarzy: 17, ostatni: Slawekol, tam są dwa otwory:-D waginalno-analne afuj matko naturo a fuj
Snowman "" (2007-09-30 22:42:24) komentarzy: 34, ostatni: klimat
Snowman "" (2006-01-12 11:02:22) komentarzy: 76, ostatni: papajedi [2009-10-28 22??]  czy Ty q... potrafisz czytac z kontekstu??? Jasne, ze na obrazku powyzej to jest Zalew Wiślany, a Zatoka Gdańska padla w dyskusji, ze ogólnie cale okolice (szeroko rozumiane) Zatoki Gdańskiej jest wart glebszego...
Snowman "" (2006-11-27 23:03:15) komentarzy: 9, ostatni: haha a to niby jest dobrze zrobione? :D
Snowman "" (2005-10-13 21:09:38) komentarzy: 20, ostatni: troche sie zmienil
o;p
Snowman "" (2007-02-14 15:45:05) komentarzy: 38, ostatni: mirov [2009-09-29 22:35:27]  no i? Porozmawiaj z Lewczynskim na ten temat. Poczytaj Orzewskiego, poczytaj o prawach autorskich, poszukaj paru dyskusji co sie tu ostatnio toczyly. Ja juz nie mam sily obalc po raz n-ty co sie komu wydaje...
Snowman "" (2006-05-29 22:03:45) komentarzy: 144, ostatni: rewelaa
Snowman "" (2006-01-28 22:11:29) komentarzy: 34, ostatni: "przesłodziłeś"
Snowman "" (2006-01-17 20:59:06) komentarzy: 8, ostatni: Udane bardzo
Snowman "" (2005-04-18 17:19:38) komentarzy: 60, ostatni: R E W E L A C J A
Snowman "" (2005-11-06 21:18:01) komentarzy: 19, ostatni: mała rzecz, a cieszy.
Snowman "" (2005-09-12 07:38:41) komentarzy: 11, ostatni: +
Snowman "" (2005-09-07 07:23:50) komentarzy: 5, ostatni: niezłe ma bioderka ta z prawej
Snowman "" (2005-09-01 22:03:01) komentarzy: 43, ostatni: KatrinS    2007-10-02 15:46:13 - sytuacje lapiemy jaka jest, ale pozniej mozemy obraz przyciac do potrzeb kompozycji (gorzej z dosztukowaniem ;) ). Co usprawiedliwia, ze polowe obrazu stanowi puste, blaszane niebo, nie wnoszace doklanie niczego?
Snowman "" (2005-04-09 18:11:52) komentarzy: 45, ostatni: no tak mój kochany PKiN potraktować!;) wiem, że THE_NATURAT, więc wybaczam;)
Snowman "" (2005-03-31 19:45:42) komentarzy: 19, ostatni: Niii, Jerozolimskie.
Snowman "" (2007-01-23 22:27:04) komentarzy: 13, ostatni: właśnie doznałem de javu :)  podobną scenę widziałem na żywo 15 lat temu w innym mieście w Polsce , inni ludzie , inne linie tramwaju inna stacja końcowa ,ale obraz identyczny , cerkiew a za nią park i stacja pkp Łodź fabryczna :)
Snowman "" (2007-01-16 22:47:45) komentarzy: 18, ostatni: Moj MDM...:)
Snowman "" (2007-01-16 22:25:56) komentarzy: 6, ostatni: Szalenie to miłe z Twojej strony. Dzięki.
Snowman "" (2007-01-10 22:41:41) komentarzy: 7, ostatni: Nie zmieniło się zbyt wiele, tylko ludzie odeszli... Dzięki, stary.
Snowman "" (2007-02-06 23:00:27) komentarzy: 21, ostatni: Pałac Kultury bez iglicy to jak mężczyzna bez....
Snowman "" (2007-02-06 22:42:48) komentarzy: 5, ostatni: Tyz piknie ;)
Snowman "" (2007-01-30 22:55:40) komentarzy: 11, ostatni: Ano...
Snowman "" (2007-01-30 22:39:36) komentarzy: 4, ostatni: :)) No wlasnie, a tu z poziomu chodnika, a nie z trolejbusa ;) Wzajem!
Snowman "" (2007-02-20 23:02:26) komentarzy: 7, ostatni: arcydzieło, heh!
Snowman "" (2007-02-20 22:46:54) komentarzy: 6, ostatni: I rzeka gdzieś znikła.
Snowman "" (2007-02-14 18:47:55) komentarzy: 9, ostatni: he he
Snowman "" (2007-02-14 18:46:45) komentarzy: 6, ostatni: amiki [2008-04-20 21:15:09]  - hmmm, wydawalo mi sie, ze wystarczy opis przeczytac...
Snowman "" (2007-03-01 23:27:11) komentarzy: 3, ostatni: Dzięki.
Snowman "" (2007-03-01 23:26:04) komentarzy: 1, ostatni: Wszędzie te samochody... i kserokopiarki... Tx.
Snowman "" (2006-01-07 11:34:06) komentarzy: 9, ostatni: To wygląda intrygująco i surrealistycznie. Bardzo ciekawie chwycone te dwa duże trójkąty z ludźmi i zabawna piła z cieni głów. Wygląda to trochę jak kopmpozycja geometryczna, a doświdczenie podpowiada, że to jednak nie jest ustawiane. Ciekawość...
Snowman "" (2006-01-02 07:35:32) komentarzy: 6, ostatni: świetne!
Snowman "" (2005-12-28 07:36:49) komentarzy: 10, ostatni: A to teraz ja juz nic nie wiem ;)
Snowman "" (2005-12-23 07:34:14) komentarzy: 23, ostatni: Cała seria ma coś  surrealistycznego. Wyraźny jest nastrój oczekiwania i nie widać na co. W ten sposób  ta seria, mz, wykracza poza granicę reportażu. Na plus zaliczyłbym klimat. Strona techniczna ok. Dla mnie, fotoreportera, minusem jest brak...
Snowman "" (2009-09-16 10:18:46) komentarzy: 16, ostatni: Snowman, nie strasz ludzi. Najpierw Dederką wymachujesz, a teraz to. No dobra, grzeczny już będę :P
Snowman "" (2007-07-14 22:57:21) komentarzy: 20, ostatni: fajnie złapany moment
Snowman "" (2006-11-02 22:21:23) komentarzy: 15, ostatni: Kilka(?) sekund. Ludzie poznikali, a pojazdy staly na swiatlach.
Snowman "" (2006-10-07 22:27:08) komentarzy: 16, ostatni: ale o co chodzi i po co ta fota?
Snowman "" (2006-04-12 08:24:48) komentarzy: 3, ostatni: Po to, zeby cos pokazac ;) Po coz by co innego? ;p
Snowman "" (2006-03-29 08:57:10) komentarzy: 8, ostatni: futurystyczne? nic podobnego - z lewej XDunikowski, z prawej np Cezanne i inni
Snowman "Kalibracja monitora (do cz-b)" (2006-03-15 22:46:10) komentarzy: 31, ostatni: ladne
Snowman "" (2006-03-13 08:44:20) komentarzy: 3, ostatni: Klimat jak z filmu "Nie lubię poniedziałku" Tylko fury i banery reklamowe nie z tej epoki:)
Snowman "" (2006-03-10 22:31:53) komentarzy: 9, ostatni: Dżuma
Snowman "" (2005-12-29 09:01:12) komentarzy: 21, ostatni: Musi świetnie wyglądać na ścianie :)
Snowman "" (2007-07-11 19:55:47) komentarzy: 5, ostatni: Fiu-fiu. p-m.
Snowman "" (2006-11-10 08:21:48) komentarzy: 23, ostatni: Ja nie potrafię, ale może jestem mniej zaawansowanym amatorem? :D
Snowman "" (2006-11-08 20:55:05) komentarzy: 28, ostatni: podoba mi się..elektryczne

Katalog główny (34)

zobacz slideshow

Snowman "" (2008-06-14 15:27:22) komentarzy: 11, ostatni: --++
Snowman "" (2007-07-18 22:48:21) komentarzy: 8, ostatni: Już historyczne :)
Snowman "" (2007-04-18 21:52:26) komentarzy: 18, ostatni: +
Snowman "" (2007-04-18 21:34:20) komentarzy: 6, ostatni: Esz, te auta.
Snowman "" (2007-04-10 23:31:53) komentarzy: 31, ostatni: w dół, na arenę rozstrzygających się losów. solucja poprzez wygięcie kciuka.
Snowman "" (2007-04-02 20:45:34) komentarzy: 5, ostatni: tutaj też dobrze widać że masz styl...
Snowman "" (2007-04-01 20:01:42) komentarzy: 4, ostatni: takie na czasie
Snowman "" (2007-03-25 23:04:42) komentarzy: 6, ostatni: masz styl - teraz wiem o co ci chodziło ;-)
Snowman "" (2007-03-25 18:50:57) komentarzy: 6, ostatni: no właśnie...ale Cola jest już dawno; kiedy Twoje było robione? ( swoje chyba upublicznie, choć denerwuje mnie ta lampa ;)
Snowman "" (2007-03-18 22:35:08) komentarzy: 7, ostatni: fajno.
Snowman "" (2007-03-18 15:58:15) komentarzy: 8, ostatni: Arkjus, zlosliwcze ;p
Snowman "" (2007-02-13 23:01:28) komentarzy: 3, ostatni: liść przyziemny [2007-02-14 09:49:29] "masz niesamowity dar utrwalania na swoich pracach socjalistycznego klimatu. Nie wiem skąd moje odczucia, ale na większosć tych zdjęć mam wrażenie jakbym widział zdjecie z prl'u lat '80" -...
Snowman "" (2007-02-13 22:44:32) komentarzy: 11, ostatni: gada
Snowman "" (2007-01-23 22:49:43) komentarzy: 11, ostatni: ;))
Snowman "" (2007-01-08 21:50:36) komentarzy: 12, ostatni: znaczy jakby troszkę rejsowo :)
Snowman "" (2007-01-08 21:49:21) komentarzy: 8, ostatni: lubye lubye (wiadukty i mosty ,stolyce mniey)
Snowman "" (2006-12-14 20:53:41) komentarzy: 15, ostatni: mi sie faldki podobaja..
Snowman "" (2006-12-11 23:07:56) komentarzy: 13, ostatni: Nie sposób nie skojarzyc z "Rejsem":))) Bardzo ciągna mnie takie klimaty...
Snowman "" (2006-12-04 23:04:02) komentarzy: 15, ostatni: :)
Snowman "" (2006-12-03 22:49:00) komentarzy: 5, ostatni: kappa
Snowman "" (2006-11-26 22:47:03) komentarzy: 11, ostatni: acha, przypomniałem sobie właśnie - jeśli w najbliższym czasie tego nie zrobię - jakbym zapomniał przypomnij mi w maju! :D - że mam tego Twojego sprzęta kupić na okoliczność Openera Gdynia, bo będzie tam w sam raz ;]
Snowman "" (2006-11-20 23:01:20) komentarzy: 9, ostatni: łoooj:D ale strzał:D
Snowman "" (2006-11-19 22:27:38) komentarzy: 18, ostatni: O, powitac Wojtka! :) Pzdr!
Snowman "" (2006-06-23 22:30:46) komentarzy: 38, ostatni: goni moje plfoto.com/1874626/zdjecie.html
Snowman "" (2006-05-05 23:01:16) komentarzy: 57, ostatni: bdb
Snowman "" (2006-04-13 22:15:46) komentarzy: 7, ostatni: ma cos w sobie
Snowman "" (2006-03-24 08:07:37) komentarzy: 20, ostatni: dwie osoby to więcej niż jedna, zgody nie potrzeba. // A Ty wiesz, że nawet połapałem się w tej fotce? ;)
Snowman "" (2006-01-23 07:57:15) komentarzy: 34, ostatni: Twoje foty to wyższa szkoła jazdy ;-) To mi się podoba
Snowman "" (2005-12-12 21:08:21) komentarzy: 2, ostatni: a to co, ISO400? i ostro wykadrowane? ;]
Snowman "" (2005-11-16 22:12:52) komentarzy: 20, ostatni: masakra ;]
Snowman "" (2005-11-11 22:36:31) komentarzy: 9, ostatni: hehehe :D fajnie wypatrzone ;)
Snowman "" (2005-10-18 21:09:41) komentarzy: 18, ostatni: Heliar czuje sie usatysfakcjonowany ;p Branoc!
Snowman "Voycieszek" (2005-05-17 09:19:39) komentarzy: 85, ostatni: miło poznać Kolegę. :)
Snowman "" (2005-04-27 16:09:38) komentarzy: 44, ostatni: Aha, widzę tam stopę - a może tylko mi się wydaje?

Komentarze portfolia

wystawione przez: Snowman  2009-11-15 17:14:42

  Komentarz:

Si, si, Blothunga, arcydzielo niezromiane: http://plfoto.com/zdjecia_new2/1995605.jpg

wystawione przez: Blothunga  2009-11-15 16:33:11

  Komentarz:

Jak ja sie ciesze, ze ludzie sie na Tobie poznali. Widze, ze moje zdanie nie jest jedyne. Jestem hipokryta ze zdjeciami tak salbymi jak papier toaletowy... a uwazasz sie za profesjonaliste...

wystawione przez:  www.blacha.pl  2009-10-25 00:57:04

  Komentarz:

pasjonata.....ukłony szczere.

wystawione przez: white-lilly  2009-10-22 00:04:17

  Komentarz:

Jakie fajne pinhole... cierpliwy jesteś!

wystawione przez: cry of my dark part  2009-10-18 13:32:50

  Komentarz:

siemasz złamasie!!!jak się masz parówo?robisz jakies nowe projekty?pokażesz jak sklecisz?plis pokaż te swoje marne wypociny jakbyś był conajmniej skwaszony!wyjeżdżam na rok do Nepalu odezwę sie do ciebie. pozdrawiam cię parówko!

wystawione przez: cry of my dark part  2009-10-14 12:16:39

  Komentarz:

chlystko i kmiocie zarazem! widze,ze jednak to ciebie zabolalo bardziej?!wdajesz sie w glupawe pyskowki... a co do twojej tworczosci nie masz nic na swoja i jej obrone kiepsko i tak bedzie nadal!

wystawione przez: cry of my dark part  2009-10-14 08:36:53

  Komentarz:

czy ktos cie pustaku prosi lo jakiekolwiek komentarze?!czy ktos cie zapraszal?szukasz kolegow?to napewnonie tu! jesli chcesz sie dowartosciowac szukaj wrod ludzi twojego pokroju,albo taki co robia tak plytki zdjecia jak ty!

wystawione przez: Snowman  2009-10-13 10:30:44

  Komentarz:

:)))

wystawione przez: cry of my dark part  2009-10-13 09:47:26

  Komentarz:

znowusz spotykamy sie na wojennej scieszce!

wystawione przez: Snowman  2009-10-11 00:27:41

  Komentarz:

Cry, no patrz, widac musialo byc cos na rzeczy, skoro skwapliwie oba \"dziela\" zabrales dla zatarcia sladow...

wystawione przez: cry of my dark part  2009-10-10 21:50:14

  Komentarz:

wybacz ale Twoje prace niczego podkreslam niczego nie reprezentuja... smiesz oceniac z takim poziomem innych!

wystawione przez: Łukasz Pluta  2009-09-09 23:05:26

  Komentarz:

gratesy ;]

wystawione przez: locussolus  2009-09-09 22:44:17

  Komentarz:

reczna robota w koncu doceniona! HUUURRRRRAAA:))) Puszki gora:) gratuluje:) Agnieszka

wystawione przez: Snowman  2009-09-09 21:35:54

  Komentarz:

Dziekuje! :)

wystawione przez:  MartaPos  2009-09-09 20:28:05

  Komentarz:

:)

wystawione przez: Choszczman  2009-09-09 19:05:53

  Komentarz:

doceniono te rozmazy..:))))

wystawione przez: corundum  2009-09-09 18:48:19

  Komentarz:

no proszę Ty \"niedouczony\" \"gniotorobie\" wreszcie jesteś P.A. hehehehe..... :)))))))))))))))) GRATULACJE. :))))))))))))))))))))))))

wystawione przez: Marcin Kysiak  2009-09-09 17:42:42

  Komentarz:

Gratulacje.

wystawione przez: toomanik  2009-09-09 16:57:48

  Komentarz:

brawo, za eksperymenty i ich efekty :)

wystawione przez: kwadi  2009-09-09 16:49:06

  Komentarz:

polecenie należało się... za determinację i efekt działań... plus... :)

wystawione przez: Snowman  2009-07-23 19:36:11

  Komentarz:

No to sie Ago mylisz, zeby trening uczynil mistrza, trzeba najpierw wiedziec, w jakim kierunku trenowac...

wystawione przez: Ago  2009-07-23 00:33:22

  Komentarz:

Wydaje mi się że więcej można wynieść z praktyki niż z teorii ;) Trening czyni mistrza ;P hihi :d Pozdrawiam :) i dziękuje za rade :)

wystawione przez: Arkadiusz Jeż  2009-07-15 12:12:53

  Komentarz:

czemu?

wystawione przez: Andrzejraj  2009-07-07 21:28:03

  Komentarz:

Dziękuję za wskazówki i proszę o jeszcze :) Pozdrawiam :)

wystawione przez: Ago  2009-07-02 22:45:24

  Komentarz:

Hehe xD Przez najbliższy rok dam jej spokój ;P

wystawione przez: MarekPaluch  2009-04-22 16:09:56

  Komentarz:

Zgodzę się z Tobą. Ale wiem do czego służy przysłona!!!...Na moją obronę dodam że przed zrobieniem tego zdjęcia fotografowałem coś innego z 10f natomiast kątem oka zobaczyłem tworzącą się ciekawą sytuacje a na zmiany ustawień niestety czasu brakło..Szybka akcja i taki wynik..Pozostała tylko szopa pełna drewna:)... PS.Chyba lepiej zrobić fotkę, zwłaszcza taką ,niż stracić ujęcie, Nie uważasz??

wystawione przez: Pietya  2009-02-23 12:03:52

  Komentarz:

witaj nie rozumiem co chciałeś mi pokazać tym zdjęciem http://plfoto.com/1191774/zdjecie.html ? że jest lepsze ? napewno jest inne i o co innego chodzi w tym a w moim, ja chciałem pokazać ruch i to widać doskonale, natomiast na Twoim przykładzie zgodze się że jest dobra GO i nic poza tym a dużym błędem jest 1/3 nie wykorzystanego kadru (czarna plama) no i rama :( dlatego należało by się zastanowić przed opiniowaniem i poprzeć to argumentami pozdrawiam

wystawione przez: acrux  2009-02-11 22:09:35

  Komentarz:

po wpisach do PF widać że kolejne dziecko neostrady ma radochę z wypisywania bzdur w internecie. trochę szacunku dla ludzi bo jutro może cię nie być i nawet nikt nie zapłacze.

wystawione przez: 2_bienislaw_2  2009-02-10 00:11:40

  Komentarz:

niewolnik Dederki... kiedyś wy razem? :-) niestey zdecydowana wiekszość kadrów kiepska... moze zarzyjaźnisz sie teraz z kimś od kadrów, bo światełko Dederka wbił /szkoda, że młotkiem/ dość dobrze... :-) i ogólnie jak na *fachowca* to kiepsko... :-) ale i tak nie zakumasz... :-)

wystawione przez: Zenobee  2009-02-06 16:08:49

  Komentarz:

Odpowiedziałem. P.S. Uczysz fotografii? Nie chcę tak robić zdjęć jak Ty. Nie chcę żebyś mnie uczył. Dziekuję. Pozwól, że sam wybiorę sobie nauczycieli. Nie lubię agresji w wypowiedziach.

wystawione przez: Past and Present by Stan Sieniawski  2009-01-26 21:54:19

  Komentarz:

Classic!

wystawione przez: BubuPN  2009-01-18 22:26:17

  Komentarz:

To jeszcze jakbym mógł o rozwinięcie prosić :D Pozdrawiam :)

wystawione przez: killer in me is a killer in you...KJ  2009-01-08 09:47:39

  Komentarz:

Bóg zapłać!!! za objaśnienie mi czegoś bez arogancji i przemądrzalstwa!! jesteś dla mnie bohaterem w tym momencie!!! :D

wystawione przez: daremna  2009-01-05 16:20:30

  Komentarz:

Witam :) Dziękuje bardzo za miły i pomocny komentarz... Bardzo dobre zdjęcia... tylko podziwiać i brać przykład :) Pozdrawiam

wystawione przez: Snowman  2008-09-23 20:34:47

  Komentarz:

Juz to zrobilem, wiecej nie da rady... ;)

wystawione przez: Maciorrr  2008-09-23 20:23:40

  Komentarz:

wysłów się xD

wystawione przez: Snowman  2008-09-10 19:59:50

  Komentarz:

Tak

wystawione przez:  mlodzik amator  2008-09-10 17:06:36

  Komentarz:

Czy chodziło Ci o Witolda Dederko?

wystawione przez: chuffed  2008-08-16 03:15:57

  Komentarz:

;)

wystawione przez: Sublimacja  2008-07-18 11:56:59

  Komentarz:

:D ;) pozdr

wystawione przez: Snowman  2008-07-17 09:51:09

  Komentarz:

Heh, napisac cos od czapy i wrzucic do ignorowanych ;) Mikawow - tu masz wszystko, http://plfoto.com/161670/komentarze_otrzymane.html - ignor nie wymazuje, tylko odbiera mozliwosc dialogu ;p

wystawione przez: mikawow  2008-07-16 09:50:46

  Komentarz:

Na przyszłość-sprawdzaj słownik- pomogę Ci-\" W OGÓLE\".

wystawione przez: cezowaty  2008-06-18 21:43:18

  Komentarz:

coz ... przyroda ;) pozdrawiam

wystawione przez: cezowaty  2008-06-18 21:18:48

  Komentarz:

w sumie poogladalem twoje zdjecia i nie rozumiem dlaczego tak sie pocisz czlowieku. ja robie zdjecia od niedawna i nikomu nie jade w takim stylu jak ty znawco... jak juz ktos napisal popatrz na swoje zdjecia najpierw...imho nic ciekawego moze pare spoko widzialem duzo lepsze galerie tutaj i nawet na digarcie gdzie poziom jest duzo nizszy wiec nie wiem o co ci chodzi sam jestes noob a srasz wyzej niz dupe masz :/

wystawione przez: cezowaty  2008-06-18 21:07:20

  Komentarz:

najwyrazniej ty masz jakis problem ja poprosilem zeby nie zasmiecac a ty dalej swoje

wystawione przez: cezowaty  2008-06-18 19:28:52

  Komentarz:

krotko: bardzo cie prosze o to bys krytykowal moje prace jak chcesz byle madrze i na temat .. albo zamknij jape k?

wystawione przez: Amelie...  2008-06-16 16:27:26

  Komentarz:

Bardzo dziękuję za szczerą opinię :) Krytyka zawsze mile widziana. Bardzo ładne prace. Będę z pewnością zaglądać częściej :)

wystawione przez: ooutofcontrol  2008-05-16 11:06:20

  Komentarz:

a cóż to oznacza?

wystawione przez: bogg  2008-05-12 21:26:10

  Komentarz:

Taaak, super gratulacje, to jest właśnie tulipan

wystawione przez: Snowman  2008-04-23 22:45:35

  Komentarz:

Tu sie niestety mylisz, i to bardzo... Kiedys, mam nadzieje, zrozumiesz, ze krzywdzic mozna na rozne sposoby, fotografia rowniez... byc moze jako kochajaca matka tego nie dostrzegasz, tym bardziej zatem przyjac to do wiadomosci. Ten obrazek nie powinien wogole powstac, nie mowiac juz o jakiejkolwiek publikacji...

wystawione przez: kala1981  2008-04-23 22:28:38

  Komentarz:

\"Alez oczywiscie, podrzymuje, i bede podtrzymywal, ze takim zdjeciem wyrzadzasz olbrzymia krzywde dziecku. Mam tylko nadzieje, ze kiedys to zrozumiesz...\" Mam nadzieje, że Ty kiedyś zrozumiesz , że żadnej krzywdy swojemu dziecku tym zdjęciem nie zrobiłam!!! Krzywde to można zrobić zdjęciami pornograficznymi, a nie zdjęciem zrobionym przez kochającą matkę - a że fotka miała jakieś niedociągnięcia techniczne , to krzywda z tego powodu dziecku się nie dzieje. Morzesz pisać o błędach technicznych , ale nie zycze sobie byś pisał, że krzywdze swoje dziecko, bo o tym akurat nie masz zielonego pojecia.

wystawione przez: kala1981  2008-04-22 21:55:40

  Komentarz:

Moim zdaniem komentarz był jednak chamski, nie musi Ci się podobac moje dzieło. Można jednak w inny sposób wyrażać swoje opinie pzdr

wystawione przez: mario1972  2008-04-21 20:34:48

  Komentarz:

Portfolio powala a szczególnie te tablice ostrzegawcze:0

wystawione przez: Katt_87  2008-04-11 23:40:13

  Komentarz:

:D to w takim razie licze na Twoje komentarze von zeit zu zeit :) w koncu wiem ze beda konstruktywne. a, btw. najsmieszniejsze jest to ze za dederke zabralam sie dzieki Tobie, masz w blogu wymienionych paru sensownych autorow wiec poszukalam w uczelnianej biblio.. :)

wystawione przez: Wojciech K  2008-04-09 13:17:30

  Komentarz:

Trafiłeś do ulubionych. pzdr

wystawione przez: k.wojtiuk  2008-04-06 12:39:00

  Komentarz:

nie ma czego urywać:D moze glowe raczej? xD dzieki:)

wystawione przez: Snowman  2008-04-03 19:57:00

  Komentarz:

O, a oto dzielo ktorego tycza dwa ponizsze wpisy: http://plfoto.com/zdjecia_new2/1500819.jpg

wystawione przez: Snowman  2008-04-02 12:50:42

  Komentarz:

W odniesieniu do zdjecia ktorego tyczylo - niestety nie...

wystawione przez: kala1981  2008-04-01 22:01:00

  Komentarz:

\"malo powiedziane. Jak mozna cos takiego popelnic na wlasnym dziecku???...\" to było chamskie

wystawione przez: wiwi21  2008-03-31 21:31:27

  Komentarz:

super zdjecia bardzo mi sie podobaja lubisz czarno- biale ja tez::))

wystawione przez: kucyk120  2008-01-28 22:57:50

  Komentarz:

tak właśnie myślę.

wystawione przez: Aannnna  2008-01-25 22:17:12

  Komentarz:

Panie Bałwanku najdroższy! Jak ja Ci mówię dziś,że portfolio jest wydymne to wiesz.... Talent ukazujesz najpiękniej jak możesz!:) No! To! Pa! xD

wystawione przez: rstag  2007-12-13 15:16:18

  Komentarz:

Świetne portfolio. Zacne komentarze.

wystawione przez: Snowman  2007-11-08 21:08:16

  Komentarz:

;) Tam zaraz zawracasz ;) Myslalem, ze Twoje, jako ze nie Twoje, opinie kieruje na priva ;)

wystawione przez: amada  2007-11-08 16:32:19

  Komentarz:

sory że zawracam d..http://plfoto.com/1391674/zdjecie.html, mógłbyś spojrzeć na tą fotę i podzielić się ze mną swoją opinia?

wystawione przez: amada  2007-11-08 09:19:30

  Komentarz:

dziekuję za rady:*

wystawione przez: Avadra_K  2007-10-15 10:46:22

  Komentarz:

Dzięki za cenną uwagę ;-) Tylko nie zawsze człowiek ma do dyspozycji lampki, a zastane światło nie zawsze jest plastyczne i oddaje w nalezyty sposób barwy. Dla wyjasnienia - zdjęcie robione w korytarzu mieszkania, w czasie imprazy - raczej późno w nocy.

wystawione przez: margo33  2007-10-05 21:49:18

  Komentarz:

Milo By Bylo otrzymac jakas wskazowke ...... pozdrawiam

wystawione przez: Kuba Kulecki  2007-09-26 22:10:47

  Komentarz:

Szacunek.

wystawione przez: rudamary  2007-09-26 09:16:21

  Komentarz:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i fajny komentarz! ;)

wystawione przez: chuffed  2007-09-19 09:59:43

  Komentarz:

\'

wystawione przez: Krzysztof Janczewski  2007-09-05 13:46:06

  Komentarz:

Dzięki za danie bodźca (kopa), radę biorę do serca, spustoszyłem swoje folio, myślę, że z pożytkiem dla samego folio i dla mnie. Zabieram się do pracy, jeszcze raz dzięki.

wystawione przez: envoy76  2007-07-09 13:38:15

  Komentarz:

niezłe pf. pozdro

wystawione przez: Snowman  2007-06-27 22:33:23

  Komentarz:

Hmmm, pytalas co poprawic i wogole. No to wogole powiedzialem Ci gdzie szukac wiedzy - wierz mi, naprawde warto zaczac od zgromadzenia podstaw, a skoro masz podstawy, to rozwiniecia ich - zaczynanie od wciskania na chybil trafil (nawet jesli wydaje sie, ze towarzyszy temu jakis zamysl) i dociekanie co z tym zrobic i dlaczego jest nie tak, nie jest dobra metoda. Widzisz, otrzymalas dwa sygnaly (czy informacje) - jest kiepskie, i w zwiazku z tym warto poszerzyc wiedze, by nastepnych kiepskich nie produkowac, tylko sprobowac zrobic cos lepiej. Co do cytatu zasiegnietego z bloga - skoro wzielas go do siebie, to zapewne cos w tym jest ;) Ale powaznie - migawka, ISO itd to zupelnie elementarne podstawy techniczne, a a niezbedna jest jeszcze wiedza o kompozycji i pracy swiatlem, a to z technika ma malo wspolnego. Sama technika nie wystarczy, choc i bez niej ciezko. Jeszcze raz - nie mowie, ze nic nie wiesz (choc szczerze mowiac to zdjecie sugeruje ze duzo Ci brakuje) - podalem gdzie wiedze uzupelnisz - przepisywanie ksiazek nie ma sensu, podobnie jak pisanie co poprawic, bo to juz bedzie moje, a nie Twoje, zdjecie. A u Dederki znajdziesz wlasnie kompozycje i prace swiatlem - to wszystko co wazniejsze jest od techniki. Zapoznaj sie, ukierunkuj, i pokaz nastepne, lepsze, nie mowie ze od razu idealne, ale takie, po ktorym bedzie widac, ze wiesz w ktora strone podazac i ze podazasz w ta strone. Co do zadanych pytan - gdy zaczynalem nikt jeszcze o Internecie i podobnych forach nawet nie myslal. Jedynym zrodlem wiedzy byly ksiazki i albumy (fatalnie zreszta reprodukowane) - i to sie nie zmienilo (no, moze jakosc reprodukcji ;) ) Na konkursy nie wysylalem, a powiesic na stronie zadnej nie moglem, bo... nie bylo zadnych stron ;) Ale pierwsze pierwsze powiesilem tu po 20 latach ;) http://plfoto.com/756621/zdjecie.html Pzdr! PS. zapraszam na priwa jesli bys chciala pociagnac dyskusje i popytac - na ukieunkowane pytania chetnie odpowiem.

wystawione przez: gosiaczek92  2007-06-27 20:47:10

  Komentarz:

\"zaczynam\" - to znaczy nie siedze w tym od kilku lat, nie mam mozliwosci na zrobienie takich zdjeć jak nie którzy. moim zdaniem jednak lepiej jest uslyszec jakąś opinie o własnym zdjeciu, a nie tylko czytać i uczyć się jak ma wyglądać dobra fotografia. dobrze, dowiedzialam sie ze to zdjecie jest kiepskie, ok. w koncu chodzi mi o szczere opinie a nie o \"oh swietne zdjecie\" tylko po to zeby oddać taki sam komentarz. postaram sie nastepne zamiescic lepsze. \"Zeby o czyms dyskutowac, trzeba najpierw wiedziec o czym\" a skąd możesz wiedzieć ze nie wiem co to głębia ostrości migawka ISO itd?? bo zapewne bierzesz mnie za jedną z tych co nie mają \"samokrytycyzmu\", to ze zaczynam i nie robie profesionalnych zdjeć nie znaczy ze nic nie wiem. Twoje portfolio jest naprawde ładne, i podziwiam za takie zdjęcia. Wogóle lubie fotografie w stylu b&w, mają naprawde świetny klimat. a wracając do tematu to Takie pytania: Kiedy zaczynałeś też od razu tak wszystko wiedziałeś i a jak chciales sie czegos dowiedziec to tylko czytałeś ksiązki ?? nie chciałes wiedzieć co o twoich zdjeciach myślą inni?? Nie wysyłałeś na konkurs zadnego zdjecia, nie zamieściłeś żadnego na jakiejś stronie? Jakoś w to nie wierze. troche sie rozpisałam ... Pozdrawiam!

wystawione przez: Adaśko I  2007-06-26 21:58:16

  Komentarz:

Ciekawe bardzo różnorodne folio. Czarno biaałe ze świetnym klimatem. Pozdrawiam.

wystawione przez: Snowman  2007-06-25 10:20:32

  Komentarz:

\"Nie widac\"? A moze sluszniej zadac pytanie \"Nie widze\"? ;p

wystawione przez: nieswiecacy  2007-06-25 09:47:49

  Komentarz:

jezeli z ciebie taki wyksztalcony krytyk to czemu nie widac tego na twoich zdjeciach jak zes taki wykształcony?

wystawione przez: Snowman  2007-06-23 01:16:15

  Komentarz:

He he, fajne definicje, tylko jakie wnioski z tego plyna? Pomijajac juz fakt nagminnego mylenia \"fotografii\" ze \"zdjeciem\" - a to przecie zupelnie rozne rzeczy sa. Popatrz na takie http://plfoto.com/917583/zdjecie.html - to fotografia (czysta, bez jakiegokolwiek montowania) w 100%, a zdjecie nawet w ulamku procenta nie.

wystawione przez: AdamETi  2007-06-23 01:06:48

  Komentarz:

Zdjęcie fotograficzne (zdjęcie, fotografia) – ogólna nazwa czegoś, co zostało sfotografowane, czyli sam obraz zapisany dowolną techniką fotograficzną. Fizycznie obraz ten może występować w kilku postaciach – negatyw, slajd (diapozytyw, przezrocze), odbitka fotograficzna a także obraz utrwalony bezpośrednio w postaci cyfrowej – i wszystko to są zdjęcia. To, co w potocznym języku nazywa się \"zdjęciem\", czyli obraz oglądany na papierze fotograficznym (odbitka), to tylko jedno z zastosowań tego terminu. W przypadku techniki srebrowej (czyli fotografii tradycyjnej) zdjęcie fotograficzne po naświetleniu przyjmuje postać obrazu utajonego, po czym w procesie wywoływania zmienia się w obraz jawny. W technice cyfrowej podziału takiego nie ma, a obraz przyjmuje od razu postać cyfrową . Fotomontaż – obraz fotograficzny otrzymany przez sfotografowanie kompozycji utworzonej z wykorzystaniem odbitek fotograficznych, ilustracji, wydruków, innych obrazów itp., a także różnych przedmiotów. Stosowany m.in. jako plakat, ilustracja prasowa, itp. a nawet jako samodzielne dzieło sztuki. Fotomontaże dotyczą zarówno fotografii cyfrowej, jak i tradycyjnej. Obecnie najczęściej, z racji na łatwość obsługi i szeroki wachlarz możliwości programów do obróbki grafiki rastrowej, do przygotowywania fotomontaży wykorzystuje się komputery. Fotomontaże były wykorzystywane do manipulacji faktami. I tak na przykład, KGB usuwało ze zdjęć archiwalnych (metodami ciemni tradycyjnej) wizerunki osób odsuniętych od władzy, co stwarzało wrażenie że takie osoby nigdy nie brały udziału w życiu politycznym. I tyle... :))

wystawione przez: Snowman  2007-06-23 00:24:17

  Komentarz:

Alez mozesz zasmiecac ;) I moge sie powtornie zapytac o to, o co zapytalem pod http://plfoto.com/1268387/zdjecie.html w odpowiedzi na \"AdamETi 2007-06-21 08:47:38 To jest fotomontaż a nie zdjęcie. Nadaję się do formum graficznego a nie fotograficznego. Do moderacji !\" - \"Snowman 2007-06-21 08:53:57 AdamETi 2007-06-21 08:47:38 - pomyslales choc chwile nad tym, co napisales???\" - tam nie odpowiedziales, wiec zapytuje po raz kolejny, wytlumacz dlaczego fotomontaz nie kwalifikuje sie do fotografii. A jesli sie jednak sie kwalifikuje, to po co wypisujesz takie \"madrosci\" jak powyzsza?

wystawione przez: AdamETi  2007-06-23 00:08:52

  Komentarz:

Snowman> znowu zaczynasz ? :)) Ty rozpoczełeś dyskusję na temat fotomontażu pod moim portfolio a nie ja :) Nie zostawia się pytań bez odpowiedzi... a, że miejsce ku temu było niestosowne. Zauważ, że w tej chwili zaśmiecamy Twoje \"komentarze do portfolio\"... żeby potem nie było ;)))

wystawione przez: Snowman  2007-06-23 00:00:28

  Komentarz:

Hmmm, miales mozliwosc poprowadzenia dyskusji o komentowanym zdjeciu pod owym zdjeciem - nie zauwazylem, bys takowa podjal, w zamian za to zlozyles (re)wizyte ;) A kontynuacje rozpoczetej dyskusji raczyles wykasowac. Coz...

wystawione przez: AdamETi  2007-06-22 23:36:06

  Komentarz:

Snowman > nie zamierzam Cię ignorować ale tego typu dyskusję prowadzi się albo pod komentowaną fotografią albo w wiadomości prywatnej. Komentarze do portfolia są komentarzami do portfolia. Nie zauważyłem, żebyś komentował moje pracę :)) A jak tu już jestem to zdjęcia B&W masz całkiem, całkiem :)) Kiedy pojawi się jakiś fotomontaż ?

wystawione przez: Kempinio  2007-06-22 23:33:36

  Komentarz:

dobre folio... podoba się...

wystawione przez: łasic  2007-06-11 17:49:45

  Komentarz:

jak tam Rodinal, miszczu? :D

wystawione przez: pomi  2007-06-07 22:54:09

  Komentarz:

pfff

wystawione przez: Piotr Matuszczak  2007-06-03 21:29:53

  Komentarz:

oki :) bardzo badzo folio :)

wystawione przez: Magda Stelma  2007-05-22 16:10:30

  Komentarz:

Przeczytałam jeden z Twoich komantarzy, że zdjęcie jest \"płaskie\" -co to znaczy?będę wdzięczna za odp

wystawione przez: Snowman  2007-05-08 08:52:57

  Komentarz:

:)) Cieszy mnie to, granice sa po to, by je przekraczac ;)

wystawione przez: Molbid  2007-05-07 22:18:18

  Komentarz:

myślałem, że gorzej niż fatalnie się nie da, ale okazuje się, że przekroczyłem kolejną granicę.

wystawione przez: Krzysztof Nowak  2007-03-13 15:18:08

  Komentarz:

\"ale to juz bylo... i nie wruci wiecej...\" pieknie !!

wystawione przez: kropka_x  2007-02-07 11:38:43

  Komentarz:

bardzo dużo masz tu prac :) widzę, że twoja ulubiona tematyka to b&w. wiem, że ciężko jest zrobić dobrą pracę w b&w a muszę przyznać, że tobie to całkiem nieźle wychodzi :)

wystawione przez: Marcela...  2007-02-05 06:19:04

  Komentarz:

dzieki

wystawione przez: pomi  2007-01-02 13:31:24

  Komentarz:

:)

wystawione przez: Tommy Kazzam  2006-11-30 16:35:18

  Komentarz:

Super portfolio! :)

wystawione przez: Snowman  2006-11-16 12:03:02

  Komentarz:

;)

wystawione przez: andreas  2006-11-16 00:46:35

  Komentarz:

te kostki pumeksu sa super ludzie nie maja czym nog myc a pan je niszczysz. lecz moze tego lepiej nie dotykac bo grozi duzym kopem

wystawione przez:  A_R_mator  2006-11-15 22:48:13

  Komentarz:

I działa :)