moramora - * (2019-03-18 16:32:19)
valmont64 - Klaudia (2019-03-18 16:24:04)
papajedi - Tekeze (2019-03-18 16:03:42)
TaG55 - Pejzaż zimowy z miedzami (2019-03-18 15:13:16)

Ela_goldie

Ela_goldie

O sobie

Zafascynowana fotografią amatorka. Możliwość wzięcia aparatu do ręki, patrzenie przez niego na...

Zamieszkały

woj. 0,
  • zdjęcia: 21
  • komentarze: 125
  • ocen: 72
  • ocena: 8.28
 

[2010-02-15 21:31:12]

"Fotografia jest emocją, wyrytą na filmie. Jeśli nią nie jest - jest niczym." /Victor Keppler

[2010-01-11 00:01:16]

Kiss your life. Accept it, just as it is. Today. Now. So that those moments of happiness you're waiting for don't pass you by...

[2009-08-05 15:11:59]

Nigdy nie żałuj, że mogłeś coś zrobić w życiu, a tego nie zrobiłeś. Nie zrobiłeś, bo nie mogłeś...

Ela_goldie "Harfa :)" (2010-08-30 16:01:47) komentarzy: 13, ostatni: gigantyczna harfa :) podoba mi się
Ela_goldie "Most" (2010-08-29 22:54:15) komentarzy: 7, ostatni: 9.
Ela_goldie "Dziki wodospad" (2009-08-12 11:50:09) komentarzy: 9, ostatni: +++
Ela_goldie "Śnieżne Kotły" (2009-08-12 11:33:21) komentarzy: 3, ostatni: Ładne miejsce, kadr jednak dosyć oczywisty.Często tak bywa, jak się che wszystko w nim zmieścić aby opowiedzieć 'jak tu pięknie" :) a to często wyklucza kreatywną fotkę. Ja poszukałbym bardziej intrygującego ujęcia, kosztem ilości...
Ela_goldie "Szklarka" (2009-08-12 11:16:22) komentarzy: 7, ostatni: fajne
Ela_goldie "kolce" (2008-11-04 21:12:54) komentarzy: 11, ostatni: tzn. oczywiście zdjęcie ciekawe, a nie zagwozdka w brainiac'u! ;-)
Ela_goldie "Mystery..." (2008-11-09 16:31:41) komentarzy: 3, ostatni: Byłoby ok gdyby nie brak ostrości
Ela_goldie "Muslim" (2008-11-07 22:01:42) komentarzy: 1, ostatni: wyzwolenie i równość dla kobiet tak to Islamczycy tłumaczą :D Są kraje gdzie w których kobiety bez zgody na sfotografowanie będą karane, mężowie maja prawo sie rozwieźć a w ich religi to jak pstryknięcie palcami /dla męższczyzny oczywiście/ Trzeba...
Ela_goldie "Dziewczynka" (2008-10-06 20:32:25) komentarzy: 12, ostatni: krzywdzisz dziecko
Ela_goldie "Dymek" (2008-10-02 20:21:53) komentarzy: 12, ostatni: klimat :)
Ela_goldie "Młoda para" (2010-08-29 22:29:30) komentarzy: 6, ostatni: Sorry za literówke: "...mnie nie przeszkadza..."*
Ela_goldie "A sailor" (2008-12-11 01:38:25) komentarzy: 1, ostatni: A pstryk
Ela_goldie "Amisz" (2008-11-15 12:20:15) komentarzy: 1, ostatni: dobre
Ela_goldie "Morze B&W" (2009-10-26 16:31:30) komentarzy: 1, ostatni: w kolorze mi bardziej ...
Ela_goldie "Mewy" (2009-10-10 18:52:18) komentarzy: 1, ostatni: +
Ela_goldie "Para" (2009-10-10 18:12:13) komentarzy: 7, ostatni: tak jest dobrze:)
Ela_goldie "Nad morzem" (2009-08-29 00:15:17) komentarzy: 8, ostatni: mz dobre, ale można by się bardziej zdecydować czy główną rolę gra morze, czy niebo
Ela_goldie "Międzyzdroje" (2012-09-21 22:47:42) komentarzy: 1, ostatni: Połażę sobie z przyjemnością...Lubię to miejsce.
Ela_goldie "#" (2010-08-29 22:40:17) komentarzy: 7, ostatni: Dzięki za radę, na pewno skorzystam:)
Ela_goldie "Owocowo - kiwi." (2010-02-14 10:39:37) komentarzy: 3, ostatni: :)
Ela_goldie "..." (2009-04-25 16:47:36) komentarzy: 11, ostatni: ładnie

Katalog główny ()

zobacz slideshow

Komentarze portfolia

wystawione przez: Włodzimierz Barchacz  2014-02-07 20:51:42

  Komentarz:

Ładnie fotografujesz ...:)

wystawione przez: inspirujesz  2009-09-28 22:29:20

  Komentarz:

dziękuje i pozdrawiam :)

wystawione przez: Cezary Filew  2009-08-09 16:31:26

  Komentarz:

Cześć, dzięki za odwiedziny. Jak na amatorkę, ciekawe PF. Ale jestem pewiem, że z czasem wymienisz część zdjęć, na korzyść bardziej wyjątkowych ujęć. Życzę udanych poszukiwań i pozdrawiam. :) CF

wystawione przez: czarnaaaa1983  2009-07-29 11:44:42

  Komentarz:

napisalam po prostu to co mysle. pozdrawiam cieplutko i dziekuje;]

wystawione przez: Uboth  2009-07-13 14:44:37

  Komentarz:

Dziękuje za miłe powitanie Pozdrawiam :)

wystawione przez: locussolus  2009-07-09 20:29:16

  Komentarz:

Dzieki za sdobre slowo na starcie:)Pozdrawiam serdecznie:0 A

wystawione przez: prędka_zakrętka  2009-06-11 16:47:40

  Komentarz:

ślicznie dziękuję za miłe słowa :) pozdrawiam serdecznie :)

wystawione przez: Ela_goldie  2009-06-06 19:22:38

  Komentarz:

Ojej, prawda w oczy kole? Żałosny to Ty jesteś jak tak się poczyta Twoje komentarze... Jestem otwarta na krytykę, ale z kulturą, której u Ciebie zabrakło... (przykład braku kultury to np. Twój tekst o skamleniu, więc tak na przyszłość - sklamle tylko pies, którym nie jestem)... to wszystko.

wystawione przez: Daeone  2009-06-06 18:56:09

  Komentarz:

nie rób się żałosna... skamlesz, bo nie słodzę? Oceniam wszystko co mi wpadnie w oko, pełną skalą, bo po to jest. Wiem, że mam przeciętne foty, nigdy nie twierdziłem inaczej. Ale to nie znaczy, że nie mogę wyrazić opinii n/t innych. Rób z siebie ofiarę gdzie indziej, proszę.

wystawione przez: on_jam  2009-06-05 22:24:24

  Komentarz:

\"wiesz nie cofnę tego co napisałem o ty zdjęciu kawa ... szczególnie ze taka pamiętam ale portretów zazdroszczę i nie spojrzałem bliżej ujął bym inaczej\"...

wystawione przez: on_jam  2009-06-05 21:15:05

  Komentarz:

Masz bardzo dużo moim zdaniem pięknych portretów tego ci zazdroszczę, gdzie nie gdzie jest nie koniecznie coś z ostrością lub kontrastem ale kard jest ciekawy a co do tego zdjęcia wywołującego w tobie tak wielkie emocje właśnie kadr .. kąt ... światło masz dryg do portretów to widać na pierwszy rzut oka ... P.S. muszelki tez ekstra :)

wystawione przez: on_jam  2009-06-05 21:03:31

  Komentarz:

\"cóż ja nie jestem super w zajęciach a ciebie e stać na więcej i ten komentarz u mnie właśnie pokazuje iż to wiesz :) i tak wnosi właśnie to potwierdziłaś\"

wystawione przez: jacekb71  2009-05-20 22:24:52

  Komentarz:

Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam i wielu udanych kadrów życzę!

wystawione przez: Fanaa  2009-04-29 10:53:16

  Komentarz:

Juz wystatowalas ..pierwsze koty poszly za ploty:-D Widze ze lapiesz rozne tematy i nie mozesz sie zdecydowac na konkratny:-)) fajnie ze potrafisz tak roznie pokazywac swiat:-)Dziekuje za odwiedziny i Pozdrawiam wiosennie

wystawione przez: newbie123  2009-04-01 15:30:31

  Komentarz:

dziekuje :) bardzo mi milo :)

wystawione przez: jules13  2009-02-16 01:07:25

  Komentarz:

Dzięki za komentarz :-) Pozdrawiam

wystawione przez: filipomm  2008-12-28 22:51:28

  Komentarz:

Calkiem sympatyczne pf i oby tak dalej:)) Pozdrawiam serdecznie:))

wystawione przez: Zara_M  2008-11-07 14:03:06

  Komentarz:

Ja również pozdrawiam i życzę powodzenia :) oczywiście zapraszam też częściej do mnie :)

wystawione przez: Kacper Zieliński  2008-11-01 20:19:33

  Komentarz:

dzięki, Pozdrawiam Kacper :)

wystawione przez: alicjaszrednicka  2008-10-16 13:25:22

  Komentarz:

dziekuje za odwiedziny i mily wpis,zycze Tobie dalszych sukcesow ,bo dobrze zaczelas,a wymodrowane fotki wyrzuc jesli kilka osob to potwierdzi,bo oslabiaja plfoto/moja skromna sugestia/

wystawione przez: dzika0chota  2008-10-09 21:47:10

  Komentarz:

...to tylko fakty Elu:))

wystawione przez: dzika0chota  2008-10-09 21:34:09

  Komentarz:

a wiesz co jest najważniejsze? ..właśnie ta fascynacja:) z nią stawia się kroki milowe.. nie daj się nikomu zniechęcić.. a wiem że będzie coraz lepiej i lepiej:) pozdrawiam serdecznie- rowniez zafascyonwana amatorka:))

wystawione przez: wielofunkcyjna  2008-10-09 21:24:18

  Komentarz:

witaj Elu serdecznie:) życzę powodzenia na PL FOTO

wystawione przez: Shinzin  2008-10-09 16:16:27

  Komentarz:

dodaj do ulubionych xD a potem ... ocenisz :P pozdrawiam i dziekuję za docenienie

wystawione przez: DcHaOs  2008-10-05 21:53:00

  Komentarz:

Na razie za mało fotek... ale czekam na więcej :)

wystawione przez: AlinaJJJ  2008-10-02 17:39:04

  Komentarz:

Dzięki piękne!! ja również czekam na Twoje nowości, bo jeśli jesteś zafascynowana fotografią, to na pewno masz coś do pokazania:) pozdrawiam!

wystawione przez: pszczoła84  2008-09-30 23:42:24

  Komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Rzeczywiście mamy kilka wspólnych pasji:) Pozdrawiam i czekam na kolejne zdjęcia:)

wystawione przez: kSzymanski  2008-09-30 16:39:34

  Komentarz:

Dzięki za odwiedziny w moim portfolio. Witaj na plfoto. Powodzenia!

wystawione przez: malish  2008-09-29 01:53:04

  Komentarz:

A gdzie zdjęcia?