matyldaW - /. (2017-05-23 03:25:11)
rwd7 - gdzieś (2017-05-23 00:01:46)
Meller - Bodir (2017-05-23 00:00:56)
Marcin EF - Nadwiślański zachód - okolice Warszawy. (2017-05-23 00:00:20)

Kubol93

Kubol93

O sobie

Zamieszkały

woj. Śląskie, Ruda Śląska
  • zdjęcia: 21
  • komentarze: 34
  • ocen: 26
  • ocena: 7.62
 

Katalog główny (21)

zobacz slideshow

Kubol93 "" (2011-02-04 14:39:32) komentarzy: 1, ostatni: Modelka używa zbyt pomarańczowego pudru..;)
Kubol93 "" (2010-08-19 00:08:09) komentarzy: 0, ostatni:
Kubol93 "" (2010-08-09 22:12:38) komentarzy: 1, ostatni: światło obłędne! :)
Kubol93 "" (2010-08-08 11:14:01) komentarzy: 1, ostatni: Czegoś tu zabrakło. Tło po lewej stronie zdjęcia odciąga uwagę od postaci, słabo zresztą zarysowanej. Nie można dostrzec żadnych emocji na twarzy. Na czym bardziej Ci zależało? Na konturach postaci czy na atmosferze anonimowości w takim świetle?
Kubol93 "" (2010-06-03 14:14:18) komentarzy: 1, ostatni: Kadrowanie OK, ale brakło ostrości i głębi, a perspektywa mniej ciekawa
Kubol93 "" (2010-01-16 12:18:29) komentarzy: 1, ostatni: pomysł był, gorzej z realizacją...
Kubol93 "" (2009-11-01 10:15:13) komentarzy: 1, ostatni: słabe a nawet bardzo ....
Kubol93 "" (2009-08-14 11:40:10) komentarzy: 0, ostatni:
Kubol93 "" (2009-07-10 13:31:38) komentarzy: 4, ostatni: nie złe
Kubol93 "" (2009-06-27 22:18:49) komentarzy: 1, ostatni: fajne
Kubol93 "" (2009-06-24 11:53:54) komentarzy: 5, ostatni: fajny, ale ja bym go złapał mniej centralnie, może z prawej? :)
Kubol93 "" (2009-06-20 16:08:28) komentarzy: 1, ostatni: ujdzie :)
Kubol93 "" (2009-06-20 15:00:33) komentarzy: 1, ostatni: słabe
Kubol93 "" (2009-03-07 20:57:58) komentarzy: 1, ostatni: ciekawie eksperymentujesz z cieczmi. pozdro
Kubol93 "" (2009-03-05 19:03:58) komentarzy: 0, ostatni:
Kubol93 "" (2009-03-02 19:11:57) komentarzy: 1, ostatni: tez spoko ale chyba powoli musisz zmieniac tematyke :P
Kubol93 "" (2009-02-28 15:36:40) komentarzy: 1, ostatni: ciekawe ujęcie
Kubol93 "" (2009-02-26 20:31:48) komentarzy: 0, ostatni:
Kubol93 "" (2009-02-19 20:52:47) komentarzy: 8, ostatni: fajne jak robiles?
Kubol93 "" (2009-02-18 21:38:34) komentarzy: 4, ostatni: pekne
Kubol93 "" (2009-02-17 21:03:38) komentarzy: 1, ostatni: Ciekawie pokazane.

Komentarze portfolia

wystawione przez: Młodzian  2009-05-17 18:12:19

  Komentarz:

dzięki bardzo, pozdrawiam

wystawione przez: eyeofthestorm  2009-03-07 21:18:26

  Komentarz:

przyjemne folio...

wystawione przez: michalsz  2009-03-06 21:57:38

  Komentarz:

Konsekwentnie i bardzo ciekawie!