Poszukiwanie - Lila D.Kot (2017-12-14 23:14:08)
venge - martwa natura z hortensją (2017-12-14 22:56:11)
BornDead - zima? (2017-12-14 22:26:06)
Mariusz Jędraszczyk -  (2017-12-14 22:23:02)

czopras

czopras

O sobie

Zamieszkały

woj. Wielkopolskie, poznań
  • zdjęcia: 0
  • komentarze: 0
  • ocen: 36
  • ocena: 0.00
 

Katalog główny ()

zobacz slideshow

Komentarze portfolia

wystawione przez: opty49  2012-04-17 22:46:36

  Komentarz:

Dzięki za odwiedziny. Pięknie góry pokazujesz - oglądam z prawdziwą przyjemnością, tym bardziej, że od wielu lat regularnie i w miarę intensywnie chodzę po górach. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych ciekawych pomysłów i ujęć.

wystawione przez: Lotharn  2011-04-01 07:42:26

  Komentarz:

świetne klimaty , pozdrawiam :)

wystawione przez: KRECIK842  2010-12-11 22:40:17

  Komentarz:

hej:)fajne profilo:)podobają mi się twoje góry:)dzięki za komentarz:):)

wystawione przez: Trollek  2010-11-29 14:39:01

  Komentarz:

niewiele takich obrazków na plfoto można znaleźć, szacun dla Ciebie za prace z pasją. pozdrawiam

wystawione przez: mariusz_woźniak  2010-11-29 14:13:03

  Komentarz:

piękny ten Twój pionowy świat

wystawione przez: Mayrah  2010-11-29 13:23:46

  Komentarz:

Dziękuje bardzo za miłe słowa.. Dzięki Twoim zdjęciom mogę choć chwile pobyć w górach.. Są przerażająco piękne !!! Pozdrawiam i zapraszam częściej do siebie :-)

wystawione przez: JeanetteG  2010-11-23 18:24:21

  Komentarz:

Uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia, szczególne te z gór. Nie mogę nimi nasycić się :)

wystawione przez: arturst  2010-09-16 23:09:51

  Komentarz:

kapitalne górskie kadry .... pozdrawiam :)

wystawione przez: AlinaJJJ  2010-09-06 15:37:20

  Komentarz:

Patrzę...i podziwiam te Twoje góry:) W piękny sposób łączysz te dwie swoje pasje, fotografie w fantastyczny sposób oddają potęgę gór, pozdrawiam:)

wystawione przez: f a b r o o  2010-08-29 09:01:26

  Komentarz:

podoba mnie sie tutaj....pozdrawiam

wystawione przez: karbik  2010-08-10 23:22:03

  Komentarz:

strasznie tutaj posprzątałeś... Twoje prawo, ale smutno jakoś...

wystawione przez: Marcin Biechowiak  2010-05-23 02:24:01

  Komentarz:

świetne wyrafinowane zdjęcia zrobione z zaangażowaniem-pozdrawiam serdecznie

wystawione przez: rene100  2010-03-20 18:42:51

  Komentarz:

Piękna galeria, niesamowite te górskie fotki, gratuluję!

wystawione przez: miofibrylla  2010-03-18 17:17:11

  Komentarz:

dzięki:) świetne góry!:)

wystawione przez: Karina Sz.  2010-01-29 17:13:45

  Komentarz:

fajny klimat tu jest :)

wystawione przez: Paweł Nartowski  2010-01-08 22:12:04

  Komentarz:

Świetnie tu u Ciebie ! Pozdrawiam

wystawione przez: Natalinka Górska  2010-01-08 21:03:13

  Komentarz:

Dzięki za odwiedziny. :) Super kadry.

wystawione przez: Covalski  2009-11-27 09:53:34

  Komentarz:

tak, dobre góry:)

wystawione przez: ceed  2009-11-15 18:12:12

  Komentarz:

u ciebie też niekiepsko - sporo b dobrych fot, zwłaszcza te górskie mi się podobają. Pozdrawiam:)

wystawione przez: Jaro_Ł_T  2009-10-27 11:11:14

  Komentarz:

szacunek, zwłaszcza za tak pokazane góry...

wystawione przez: lady-coff  2009-10-10 22:07:26

  Komentarz:

bo to miała być geometria, a w zasadzie pytanie, czy udało się \"osiągnąć krawędź...

wystawione przez: lady-coff  2009-10-01 22:44:46

  Komentarz:

długo się wspinasz?

wystawione przez: marco007  2009-09-29 19:34:06

  Komentarz:

za maksi\'m...

wystawione przez: gobo32  2009-09-22 11:30:26

  Komentarz:

Fajne rzeczy masz w folio. pzdr

wystawione przez: neczek  2009-09-21 22:54:52

  Komentarz:

Góry i wodospady pięknie dzielisz w kadrach klasycznym spojrzeniem. Zostawiam ukłon.

wystawione przez: karbik  2009-02-01 21:59:22

  Komentarz:

dzięki za odwiedziny i komentarz. byłam tu już u Ciebie, a teraz zajrzę do tej chaty, co jej nikt nie odwiedzał

wystawione przez: Boghol  2008-10-28 08:52:27

  Komentarz:

dzięki za odwiedziny. pozdrawiam.

wystawione przez: kiki123  2008-05-18 21:56:40

  Komentarz:

Życzę rozwijania pasji fotograficznej,to nie zależy od wieku! Masz potencjał!Warsztat przyjdzie z czasem. Dzięki za wizytę,pozdrawiam -Joanna

wystawione przez: zommmbie  2008-03-22 19:34:12

  Komentarz:

SPOKOJNYCH, RODZINNYCH i SZCZESLIWYCH ŚWIĄT, WESOŁEGO JAJKA i baaaaaaaaaaardzo MOKREGO DYNGUSA życzy WSZYSTKIM Użytkownikom plfoto i KAŻDEMU Z OSOBNA zommmbie - serdecznie pozdrawiam:)

wystawione przez: robert37  2008-02-16 23:14:39

  Komentarz:

dzieki za wizyte , troszkę sie tutaj porozglądam ......

wystawione przez: zommmbie  2008-01-30 21:52:22

  Komentarz:

ciekawie - serdecznie pozdrawiam i czekamy na kolejne zdjecie - powodzenia - trzymaj sie