BOGNA5 - Lustrzane (2017-10-21 02:00:14)
pcenzo -  (2017-10-21 01:21:43)
pcenzo - kujon (2017-10-21 01:16:02)
Niewodnianin - Strzyżów (2017-10-20 23:43:39)

Paweł Jach

Paweł Jach

O sobie

Zamieszkały

woj. Świętokrzyskie, Jędrzejów
  • zdjęcia: 77
  • komentarze: 795
  • ocen: 796
  • ocena: 8.75
 

[2009-05-20 18:30:28]

Trochę późno, ale ;) http://www.dkjedrzejow.pl/jtf/145,wystawa-pawla-jacha-w-grotta-di-ghaccio.html

Paweł Jach "" (2011-09-05 13:26:07) komentarzy: 8, ostatni: ten ciekawszy...
Paweł Jach "Medus" (2011-09-04 11:45:38) komentarzy: 13, ostatni: dla mnie super, zgrabnie wyszło
Paweł Jach "" (2011-07-25 18:34:44) komentarzy: 1, ostatni: boli okieć
Paweł Jach "" (2011-07-24 16:08:46) komentarzy: 3, ostatni: ładne
Paweł Jach "" (2011-07-23 16:45:25) komentarzy: 3, ostatni: wiecej tutaj http://paviarotti.wordpress.com/2011/07/23/emma/
Paweł Jach "" (2011-07-17 10:58:33) komentarzy: 1, ostatni: o... Przypomniał Ci się nick i login ? Dawno nie zaglądałeś...
Paweł Jach "Agata" (2009-08-22 20:33:10) komentarzy: 8, ostatni: let's goł goł :) so many places to go.
Paweł Jach "" (2009-05-20 18:19:30) komentarzy: 9, ostatni: rzeczywiście zaje.....
Paweł Jach "" (2009-05-11 20:50:10) komentarzy: 5, ostatni: fajne kolorki... szkoda tego zaświetlenia, ale z 2 strony dodaje klimatu - na miniaturce zaciekawiła mnie ta poświata
Paweł Jach "" (2009-01-18 21:23:23) komentarzy: 9, ostatni: Kocham Ciebie, bo wracasz Ty mi wiosnę złotą

Mej młodości i jasne powracasz miraże.

Twój cień trwa przy mnie, jakby wierne straże,

Twój cień, mej duszy przywołań tęsknotą.

 

Niech więc ramiona mię Twoje oplotą —

Zasłoń...
Paweł Jach "Help me!" (2008-09-22 20:16:41) komentarzy: 13, ostatni: hehe:) niet, za to wiem, że z tych 700set jest niezła sumka moich:D następnych życzę! :)
Paweł Jach "Deszczowa historia o wdrapywaniu się na szczyt" (2008-09-12 15:01:35) komentarzy: 9, ostatni: BDB
Paweł Jach "" (2008-09-08 22:02:31) komentarzy: 9, ostatni: fajne oczy
Paweł Jach "" (2008-09-08 16:14:59) komentarzy: 15, ostatni: no no, poczciwym Heliosikiem-44 "na wstecznym" takie efekty... ładnie
Paweł Jach "żuczek piekarz :)" (2008-04-23 21:51:20) komentarzy: 12, ostatni: tez wole delikatniej ale fajnie to wyszło pozdro :)
Paweł Jach "Z serii wąskotorowej #3" (2008-03-14 22:39:36) komentarzy: 12, ostatni: mi się tu widzi kwadrat:)
Paweł Jach "Z serii wąskotorowej  #2" (2008-03-06 23:00:20) komentarzy: 4, ostatni: ma klimat
Paweł Jach "jędrzejowski Orient Express" (2008-03-06 22:30:02) komentarzy: 15, ostatni: Fajna kolorystyka
Paweł Jach "Meteory" (2010-08-13 14:52:59) komentarzy: 11, ostatni: Bjutifuel Spektakel!
Paweł Jach "" (2010-07-15 18:38:25) komentarzy: 16, ostatni: świetne !!
Paweł Jach "" (2009-09-28 19:14:16) komentarzy: 4, ostatni: cienie wyznaczają miejsca pochówku
Paweł Jach "Uszatka" (2007-11-18 16:36:10) komentarzy: 7, ostatni: rewelacja!

Katalog główny ()

zobacz slideshow

Komentarze portfolia

wystawione przez: tomul  2009-10-12 13:23:02

  Komentarz:

extra fotki

wystawione przez: Fetish  2009-08-14 15:10:54

  Komentarz:

Paweł ..... a co to za kręgi ?? zdradź tajemnicę :) pozdrawiam :)

wystawione przez: hulahula  2008-12-06 23:18:19

  Komentarz:

hiszpańskie ;) i ciezkie do opanowania..

wystawione przez: Sebastian Pohl  2008-11-03 20:21:35

  Komentarz:

Widze ze stópki lubisz:) Ale jesli chodzi o ocene to rewelacja - makro jest naprawde super- jakiego sprzentu używasz? +++

wystawione przez: akashaaa  2008-10-27 20:20:19

  Komentarz:

no choćbym chciała to bym nie mogła inaczej ująć :) (domowe studio i bym parkiet załapała) ;p

wystawione przez: no_place_to_go  2008-10-20 19:00:28

  Komentarz:

ŻYYYJESZZ ??? :)

wystawione przez: no_place_to_go  2008-10-09 10:50:14

  Komentarz:

weeno weeno pochwal się czym nowym:)

wystawione przez: Paweł Jach  2008-10-03 00:30:28

  Komentarz:

Studia Kraków :) ech trzeba aparat zabrać bo mi dobre kadry uciekają :)

wystawione przez: pat93p  2008-09-13 21:30:49

  Komentarz:

o! widzę, że kolega też jeździ x] super portfolio! bardzo bogate i różnorodne... dzięki za odwiedziny! pozdrawiam

wystawione przez: canett  2008-09-12 12:49:20

  Komentarz:

dziękuję bardzo, śliczna galeria, później w wolnej chwili sobie zajrzę i pooglądam dokładnie, bo pięknie tu :) pozdrawiam

wystawione przez: m.Sek  2008-09-11 23:48:27

  Komentarz:

witam kolegę :)

wystawione przez: foto:amator  2008-09-11 17:50:05

  Komentarz:

stópeczki miodzio :) pozdrawiam

wystawione przez: no_place_to_go  2008-08-30 19:09:18

  Komentarz:

wrzuć no co... :)

wystawione przez: z.i.m.a  2008-08-24 20:50:33

  Komentarz:

zdjecie, zrobione zenitem z najprostszym obiektywem, (fotoshop free)

wystawione przez: no_place_to_go  2008-08-15 23:32:04

  Komentarz:

paweeł:) nie denerwuj się:) jutro podrzucę Ci dług:P takze uprzedź babcie ze jak co to ma przejąć:P hehe popołudniu podskoczę:) i sorka za ... no wiesz:D mam nadzieje tylko ze sie nie obrazisz i mimo wszystko kiedys doczekam sie tego portreciska:P :D:D

wystawione przez:     2008-08-15 23:15:00

  Komentarz:

dziękuję:)

wystawione przez: zdolny uczeń  2008-08-14 17:03:26

  Komentarz:

Panie Pawle, za 7 dni będzie nowa seria: Pekin 2008.

wystawione przez: no_place_to_go  2008-08-14 12:17:55

  Komentarz:

masz juz jakies na reali wywolane?ciekawa jestem jak to wyjdzie:) fuji pięknie wygląda:P też se chyba sprawie:)

wystawione przez: Daeone  2008-08-13 23:07:34

  Komentarz:

:))))) W większości cyfra D70s, poza tym superia, hp5... Dziękuję!:)

wystawione przez: dorcus  2008-08-12 18:45:39

  Komentarz:

dziękuję

wystawione przez: Bludog  2008-07-24 16:38:50

  Komentarz:

inspiracją była noc z czterech pancernych , pozdrawiam

wystawione przez: Wrutti  2008-07-07 22:36:24

  Komentarz:

bardzo ciekawa galeria. pozwolę sobie czasem zajrzeć.

wystawione przez: motyle i huragany  2008-07-04 23:29:19

  Komentarz:

dzięki za miłe słowo ;)

wystawione przez: no_place_to_go  2008-07-04 20:40:28

  Komentarz:

nabiłam Ci trochę odwiedzin:P może wreszcie doczekasz się TOPa :P

wystawione przez: no_place_to_go  2008-06-28 09:16:26

  Komentarz:

prawie byś się pochwalił wszystkimi:P? :)

wystawione przez: no_place_to_go  2008-06-26 23:56:15

  Komentarz:

jak je tylko wywołam:P

wystawione przez: Photomaniac1982  2008-05-29 11:02:01

  Komentarz:

Super te twoje makra.Musze sie takie cos zabrac. Bede sie od ciebie uczyl.

wystawione przez: Jarek Kochanowicz  2008-05-28 20:27:57

  Komentarz:

Co ja widzę...Pawełek się footowo rokręca :-))) Tak trzymaj bracie :-D

wystawione przez: no_place_to_go  2008-05-22 23:57:51

  Komentarz:

no to już na kiedy się umawiamy?:P

wystawione przez: no_place_to_go  2008-05-21 20:48:54

  Komentarz:

a właśnie kiedy może jakiś pierwszy wolny?:P

wystawione przez: no_place_to_go  2008-05-21 20:24:51

  Komentarz:

ano Pawełq nie będę tutaj cfaniakować i podawać Ci szczegóły techniczne to practica nova I jak świat stara i sonnar który mam zamiar bezczelnie wykorzystać! :D tylko jeszcze trza se znaleźć modela:) musze się następnym razem wybrać na plener:) noo bo jak będzie ktoś znajomy to zawsze inaczej:)

wystawione przez: no_place_to_go  2008-05-21 00:31:56

  Komentarz:

hehe bo ja miałam przerwę ale teraz mam uzbrojoną prakticzkę kochaną i będę działać:D ojj :) nie mogę się doczekać:) także cierpliwości:P no faktycznie się rozpędziłeś z fotami :) teraz to chyba będę musiała stanąć w kolejce po portret:P pozdrrro:)*

wystawione przez: MGradkowski  2008-05-07 22:51:15

  Komentarz:

niezle foty. pozdrawiam

wystawione przez: nie taki młody  2008-05-01 18:52:36

  Komentarz:

Twoja uszatka jest the best ale żuczek i spych są w dechę

wystawione przez: no_place_to_go  2008-04-22 20:45:49

  Komentarz:

heh noo to może kiedyś poproszę Cię o jakiś godny shot :) kto wie:P

wystawione przez: isiul  2008-04-16 21:25:43

  Komentarz:

fajnie...robalkowo...;-)

wystawione przez: intermis  2008-03-22 11:29:21

  Komentarz:

Hehe, no a jak? WC avik to jest podstawa ;)

wystawione przez: Marcela...  2008-01-01 21:27:30

  Komentarz:

dziękuję :)

wystawione przez: no_place_to_go  2007-11-21 14:32:45

  Komentarz:

no noo :) pozdrawiam kolego:)

wystawione przez: WerkaW  2007-11-18 16:45:11

  Komentarz:

Ciekawie sie zapowiada...:):) pzdr