JustynaF - stefanek (2009-11-23 20:37:58)
Laq -  (2009-11-23 20:37:09)
wend - Chwała (2009-11-23 20:36:52)
Wojciech Gepner - linia życia (2009-11-23 20:35:31)
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.


Ocena zdjecia

Średnia ocena: 8.81
Licznik odsłon zdjęcia: 3232
Liczba oddanych głosów: 42

Komentarze Użytkowników

PawełS. [2009-11-23 12:57:02]

KUBAMAZUR, masz rację, ja też miałem takie pierwsze wrażenie...

K U B A M A Z U R [2009-11-23 12:37:41]

czerwień paznokcia ... pierwsze wrażenie jest całkiem inne :) gratulacje!

PawełS. [2009-11-23 11:03:12]

A R mator, nie kumasz, że ja cały jestem jakby wycięty z kontekstu ??? ;-))))) serdeczności...

 pglen [2009-11-23 10:40:53]

intrygujące

 A_R_mator [2009-11-23 10:39:45]

PawełS. > Wyciąłeś z kontekstu - nie o to chodzi :-D

PawełS. [2009-11-23 10:37:20]

A R mator - napisałeś, cytuję: "Majtki w grochy ... MZ tematem nie są. Gdyby przyjąć takie założenie to zawsze możecie takowe nabyć i sfotografować." konie c cytatu. Człowieku, po co mam nabywać majtki w grochy ??? Ja w swojej kolekcji mam pińć par: 1. w grochy, 2.w fasolki, 3.w fistaszki, 4.w żółwiki, 5.w taki rzucik a la kurzy kuper. Mógłbym je sfotografować, ale nie pamiętam gdzie je ciepnąłem... Musiałbym najpierw troszku poszukać... Powiem Ci z zaufaniu, że to nie jest takie trudne; często mi się zdarza, że jak je zdejmę, i nimi gdzieś majtnę, to do razu chce mi się szukać... Moi przyjaciele mówią nawet o mnie: "namiętny poszukiwacz"... Nadto, fragment łóżka na zdjęciu wraz z cieniami od lampy "wyszedł" niekorzystnie... IMHO czywiście...

 A_R_mator [2009-11-23 09:10:13]

Derianek & PawełS > Otóż właśnie z tym nie bardzo się zgadzam. Majtki w grochy są jednym z użytych motywów i MZ tematem nie są. Gdyby przyjąć takie założenie to zawsze możecie takowe nabyć i sfotografować. A temat który przykładowo podałem jest podkreślony przez jeden bardzo drobny element, który uwypukla się dzięki zasłoniętej twarzy. ;-)

PawełS. [2009-11-23 00:08:49]

derianeku, !!!!! Nic dodać...

 derianek [2009-11-22 15:34:19]

To przecież widać, że modelką jest dziecko. A fota nie przedstawia nic sensownego prócz majtek w grochy. Majtki w grochy mają sens, tak myślę, same w sobie. Jest prowokacją na którą łapiemy się świadomi lub mniej świadomie. Ja piszę wszystko świadomie i zdaję sobie sprawę z tego, że Autor m.in. dla tego wstawił to zdjęcie. Pragnę wierzyć, że niczemu innemu to zdjęcie służyć nie miało.

PawełS. [2009-11-22 12:45:48]

Stawiam tezę - modelką jest dziecko... Należy ją obalić ! (tezę)

 A_R_mator [2009-11-22 11:49:33]

Derianku... mniej więcej to miałem na myśli mówiąc "nieoczywiste", z tytułem (takim) przechylałoby się w stronę oczywistości. A Autor? Jego rola jako interpretatora skończyła się w momencie publikacji ;-)

 derianek [2009-11-22 11:25:02]

Ooo, z takim opisem bądź tytułem to zdjęcie stałoby się bardziej zrozumiałe. Ciekawe co na to Autor. Pewno nic skoro nie wdaje się ostatnio w dyskusje. :)

PawełS. [2009-11-22 06:30:55]

;-))))))))))))))))) szczotkę na pewno znalazłeś u Czeszki... Cyt: " A teraz nt zdjęcia. Uważam za udane w temacie "zabawy w dorosłość" koniec cytatu... Znakomite podsumowanie (i ew. tytuł) ;-)))

 A_R_mator [2009-11-21 22:58:58]

A teraz nt zdjęcia. Uważam za udane w temacie "zabawy w dorosłość". Finito :-)

 A_R_mator [2009-11-21 22:43:02]

PawełS > Nie znam czeskiego, ale niedawno rozsypałem tytoń u Czecha i zastanawiałem się jak szukać szczotki... Ktoś zawsze musi posprzątać ;-)))

PawełS. [2009-11-21 22:31:34]

A R mator - wiem, że nie musisz szukać... jasne... Pewnie wiesz, co znaczy po czesku "szukać"... Twórca tego Twojego "Noża w wodzie" do dziś nie może się go doszukać ... Pewnie, to jakiś szwajcarski nóż... Victorinox pewnie, albo jakiś inny Oskar... a nuż go znajdzie nie "w", a za Wielką Wodą... ;-))))

 A_R_mator [2009-11-21 22:06:56]

PawełS > Plfoto nie jest groźniejszym żywiołem od wody i różnych rejsów. Po jednym z nich w wodzie spoczywa kamera (podobno do dziś). Póki co do swoich nie muszę wołać ratownika, nawet tego z czepkiem A ani AA, bądź AAA. Ani szukać noża w wodzie :-))))

PawełS. [2009-11-21 21:49:11]

A R mator - Wiem.... dokładnie Kluczbork Wielki... Radziłbym jednak uważać, bo plfoto, to żywioł niebezpieczny... na wypadek nagłego skurczu stosuj przepisy pierwszej pomocy... Nie walcz z prądem, zachowuj siłę i spokój, staraj się utrzymać na powierzchni, zawiadom Administratora oznaczonego czepkiem z literą "A"... Ratownik (tu wstaw, kogo chcesz, może być z Działu Reportażu) zgłosi się na stanowisko... ;-)))

 A_R_mator [2009-11-21 21:38:49]

PawełS > W zakresie moich komentarzy pewnie masz rację, choć przypomina mi to nieco (cyt.) -Pytanie kolejne. Zatem. Jak się nazywa miasto nad Wisłą. Dla ułatwienia dodajemy, że jest to imię króla, który zostawił Polskę murowaną. ...-Panie KAZIMIERZU! Ma pan klucz od kabiny? _Bardzo państwa proszę nie podpowiadać. Bardzo proszę. -KLUCZBORK.......... ;-)))))))

 A_R_mator [2009-11-21 21:37:23]

Urwało - dokończę

 A_R_mator [2009-11-21 21:36:50]

PawełS > W zakresie moich komentarzy pewnie masz rację, choć przypomina mi to nieco (cyt.) -Pytanie kolejne. Zatem. Jak się nazywa miasto nad Wisłą. Dla ułatwienia dodajemy, że jest to imię króla, który zostawił Polskę murowaną. ...-

PawełS. [2009-11-21 21:28:26]

A R mator - cyt: "upraszczacie dosyć analizując" Tobie przesyłam : "Z tych Twoich komentarzy wyłania się ideał występów jakich jeszcze nie było... Stworzenie czegoś zupełnie nowego...Nowa wartość może powstać jako synteza różnorakich sprzecznych ze sobą wartości... Jeżeli chcemy osiągnąć nową wartość, musimy doprowadzić do konfliktu między tym co fizyczne, a tym co duchowe... Jeśli natura ( a więc fizyczność) jest czymś pierwotnym ( czyli tezą), to kultura jest jej antytezą, a synteza tym, co pragniemy osiągnąć... Czy ktoś gimnastykując się reprezentuje naturę, a więc tezę? Jeśli ktoś z nas śpiewa, reprezentuje kulturę, a wiec antytezę... Chcąc stworzyć sztukę na miarę naszych czasów, musimy zwiększyć w niej udział wysiłku fizycznego, a dla antytezy - duchowego... I to jest nowa strategia syntezy... I to jest nowa koncepcja sztuki ... (oczywiście wg nieśmiertelnego "Rejsu")

PawełS. [2009-11-21 21:22:43]

Ośmieliłbym się stwierdzić, że to zdjęcie jest nawet prowokujące... dołączam do nierozumiejących ....

 A_R_mator [2009-11-21 21:15:21]

to tylko takie moje określenie, ale nie umiałem inaczej nazwać, a nie chcę zbytnio bawić się w rozwijanie wypowiedzi ;-)

 derianek [2009-11-21 21:12:40]

"Zdjęcie nieoczywiste".... Hm... Muszę nad tym pomyśleć... :/