Takker - 1 (2008-08-21 12:38:16)
amuso - www.amuso.com?ref=i/kv (2008-08-21 12:37:21)
lenare - . (2008-08-21 12:37:16)
Liss -  (2008-08-21 12:36:00)
Chcesz usunąć reklamy ?
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.

Ocena zdjecia

Średnia ocena: 7.30
Licznik odsłon zdjęcia: 3074
Liczba oddanych głosów: 24

Komentarze Użytkowników

mcinekj [2007-09-12 23:20:12]

Zawodowo erotycznie

el Qeko [2007-07-01 22:26:09]

Mocno erotyczne :)

pomi [2007-05-06 00:49:30]

zacytuję jednego kolegę: ziew

Piotr Buda [2007-04-29 09:53:19]

Nie trzeba było pisać, że w studio S.M. Widać przecież. Jak zwykle tak samo...

Sergiusz Mitin [2007-04-29 09:47:23]

Robak_Wroc - nie do końca masz rację. Jest ważne może nie GDZIE robione zdjęcie lecz kto jest jego rzeczywistym autorem. Formalnie - ten kto trzyma aparat w rękach i zwalnia migawkę, a później może udowodnić swoje prawo do zdjęcia okazując negatyw albo plik wyjściowy z oryginalnym nagłówkiem EXIF. Jednak zdjęcia poczynione podczas warsztatów ZAWSZE są w pewnym stopniu wynikiem twórczości grupowej, w końcu na wynik końcowy złożyły się wysiłki kilku osób. Inaczej z każdego laika można byłoby zrobić mistrza fotografii - wystarczyłoby żeby on np. za wynagrodzenie zamówił żeby ktoś jemu ustawił światło, modelkę, skomponował kadr, włożył do rąk aparat i pokazał co trzeba nacisnąć, potem oddałby negatyw albo plik. Takie przypadki na plfoto są i pod względem etycznym są dla mnie odrażające. Dlatego cały szacunek należy się Autorowi za to że nie przypisuje całej zasługi powstania zdjęcia wyłącznie samemu sobie. Pozdrawiam!

robak_wroc [2007-04-19 00:18:06]

calkiem sympatyczne foto. na przekor antymitinowcom daje maxiora. komentowanie gdzie zostalo zrobione foto jest totalnie nieuzasadnione. moze byc u samego narabanego jana saudka w piwnicy czy u bartka sadowskiego pstrykajacego dla faktu i co? i nic z tego nie wyniknie w sumie za bardzo, bo liczy sie kto zrobil, jak i co, a nie u kogo. tacy "specjalisci artysci madafakersi" po prostu sie tu robia. moze od razu podac oficjalna liste grupy trzymajacej wladze komu nie fikac i dawac wysokie oceny, a kogo gnoic?

Van_Darios [2007-04-16 13:34:22]

skz mądre słowa lubię ludzi którzy lubią dać cos z siebie innym :) pozdrawiam i naturalnie czekamy na nowe zdjęcia :)

skz [2007-04-16 09:40:56]

Mam trochę odmienny punkt widzenia od Sergiusza w kwestii warsztatów fotograficznych, zresztą nie tylko. Miałem okazje przyglądać się XV warsztatom jazzowym w Brzozowie. Gwiazd było nie wiele mniej niż pozostałych uczestników. Całość polegała na wymianie doświadczeń, sposobie widzenia i interpretowania. Generalnie na wspólnej dobrej zabawie mającej podnieść warsztat u wszystkich muzyków. Chyba tym różnią się warsztaty od szkółki. A co bo zdjęcia to od strony fotograficznej nie mam większych uwag. Moim zdaniem został niewłaściwie wykorzystany potencjał modelki i jej indywidualne cechy. Widziałem już kilka zdjęć z tą modelką. Ma bardzo ładny rysunek bioder i nóg oraz bardzo dużą sprawność ruchową. Ja bym to starał się wyeksponować. Ale to tylko takie moje uwagi przy porannej kawie.

zielonycyc [2007-04-16 09:16:50]

prawie jak martwa natura..

bibon_et_comedon [2007-04-16 06:17:07]

IWO, ja mam jeszcze na tyle rozumu, zeby nie nauczac ludzi lowienia lososi na kamczatce. nigdy tam nie bylem, a lososia widzialem tylko w kawalku na talerzu. Mitin nie ma.

Zaziel [2007-04-16 02:21:10]

tak patrze na was uczestnikow warsztatow tak zwanych i sie zastanawiam kto z was pierwszy wpadnie na to, ze robi sie wam krzywde :D pomijam modelki, pewnia sa mlode i potrzebuja kasy :P :D

Michal Koziara [2007-04-16 02:16:43]

Sergiusz: pewnie masz trochę racji, ale sam widzisz, że Twoje nazwisko (o to mi chodziło) zaburza co poniektórym percepcję ;-)

LIFETRIP-Poloczanski [2007-04-15 16:19:08]

janjar: oto skrócone wytlumaczenie jakie udzielilem adminowi. Witam, Otoz w wielu przypadkach staram sie uzasadnic ocene jaka wystawiam danej fotografii. Niestety w 90% przypadkow spotyka sie to z odbiorem w stylu: blekitna krew, chorzy artysci, zazdrosci! itp itd ;] ... Wytlumaczenie na ten moment jest takie: ...Zauwazylem, ze uzasadnianie czy "konstruktywna"' krytyka nie ma absolutnie zadnego sensu a kosztuje tylko czas i nerwy. Skoro twór fotografa jest skandaliczny to po co mam jeszcze wdawac sie z owym w bezcelowa dyskusje?... ... w wielu przypadkach jest to jednak oczywiste zaraz po spojrzeniu na "utwor".... W skrócie - moja niska ocena fotografii jest bezposrednim rezultatem tego co prezentuje autor - autor sam uzasadnia ta ocene robiac knota.

Skylines [2007-04-15 15:26:04]

very good się podoba...

janjar [2007-04-15 12:28:54]

Jeszcze i ja zabiorę głos w kwestii formalnej i komentarzy LIFETRIP-a. Pozwoliłem sobie zgłosić do wymoderowania jeden z jego komentarzy oraz wystawioną ocenę (skrajnie niską). Komentarz z racji przekroczenia przez komentującego subtelnej granicy dobrego smaku i ogólnie akceptowanych form wypowiadania się. Ocenę natomiast z racji na uzasadnienie jej tylko i wyłącznie pojawieniem się w opisie takiego, a nie innego nazwiska. Ocena zniknęła, komentarz również, więc nie była to chyba tylko moja prywatna opinia. Serdecznie dziękuję administracji plfoto za przywrócenie przynajmniej odrobiny wiary w ten portal.

AdrianKw [2007-04-15 11:06:53]

LIFETRIP-Poloczanski jak Don Kichot wojuje z Mitynami... Przepraszam z Wiatrakami :))) Zdjątko słabe niestety :(

Sergiusz Mitin [2007-04-15 10:53:08]

Ja sobie pozwolę ustosunkowac się tylko do jednego komentarza. Michał Koziara - zdjęcie poczynione podczas warsztatów nigdy nie jest do końca dziełem tylko i wyłącznie tego kto trzyma w rękach aparat, kształtuje kadr i zwalnia migawkę. Ani też pozwala autorowi w pełni się zrealizować gdyż jest on związany tematyką zajęć. Dlatego JEST sens zaznaczać że zdjęcie zostało zrobione podczas warsztatów. Co do zdjęcia - mnie osobiście nieco razi dość ostre odcięcie nosa i ust przez cień od przedramienia - to najwyraźnie wymknęło sie spod kontroli. Pozdrawiam!

Robik [2007-04-15 09:47:25]

słuszna uwaga Przemek - kultura komentarzy zdjęć to podstawa, kultura w zyciu w ogóle się kłanie, kompleksy ... itd. - Sergiusz taką kulturę ma i nie tylko on ...niestety wiele osób tutaj nie ma - nieważne też czy miszczów czy nie - polska zaściankowość wyłazi butami - pzdr.

Przemek_D [2007-04-15 09:36:00]

heheheh smiac mi sie chce jak czytam te komentarze :) czemu nikt nie moze zrozumiec na tym swiecie ze sztuka jest jak DUPA !!! KAZDY MA SWOJA !!! podoba sie lub nie, zostaniesz dluzej przy fotografi lub ja skasujesz... po co wysilac umysly i kruszyc kopie o cos co jest nie uchwytne ? to jak okreslenie czy szukanie kamienia filozoficznego :) Panowie i Panie :) najwieksza sztuka to proba stworzenia czegos, zapał i zaanagazowanie, swiadomosc wykonanej pracy, ktora byc moze spodoba sie lub nie, najwiekszym jednak brakiem taktu jest skomentowanie negatywne bez pokazania swych, nazwijmy to "lepszych prac" swiatu... Z tego co czytam niejaki Sergiusz nigdy nie dal mi odczuc sie jako "mistrz" czy inny fachmistrz:) przewaznie doradzil, lub powiedzial co zrobilby inaczej, nie znam Go osobiscie, ale wydaje mi sie normalny, odbieram Go raczej pozytywnie, tylko dla tego ze nie krytykuje zdjec glupio :)

Robik [2007-04-15 09:34:48]

za Iwo w kwestii komentarzy, a samo zdjecie mi się podoba - niezaleznie czy ma Styl Sergiusza czy nie - pzdr.

Iwo_Szczecin [2007-04-15 09:25:24]

( raczej wykonane w czasie "rzeźni fotograficznej u Mitina" ) Ręce opadają, jak się takie coś czyta. Zrób lepsze od Sergiusza warsztaty to porozmawiamy, bo jak na razie, to szczekacie jak psy ogrodnika...

artdon [2007-04-15 04:49:37]

Podoba sie bardo

witas [2007-04-15 01:02:39]

heh tak szczerze mówiąc jie rozumiem tej "Mitinofobii" co z tego że zrobił to zdjęcie na warsztach u Sergiusza, należy sie cieszyć że ktoś robi taką inicjatywę a nie robić głupie i bezcelowe przytyki światł ustawił jak mu siepodobało, LiFETRIP kto powiedział że Sergiusz to mistrz plfoto,twój komentarz wygląda tak jakbyś miał jakiś kompleks na jego punkcie...to na tyle:)

hamak [2007-04-15 00:40:35]

Paweł lepiej nie opowiadaj jakie to sny!!!

Michal Koziara [2007-04-15 00:38:38]

Nie bardzo rozumiem ideę takiego ustawienia światła (tzn. rozumiem światło we włosach, ale braku z prawej już nie). Kadr ładnie pozą Modelki podzielony. A tak na marginesie: nie widzę sensu pisania w opisie o warsztatach, liczy się rezultat, a ten jest całkiem, całkiem.