donasz - Czata (2017-12-15 12:33:38)
Wołodytjowski - Posypało, albo Jednoczymy Polaków Już (2017-12-15 12:29:30)
Ewa75 -  (2017-12-15 12:19:39)
MaciejLesio - kiedyś kino teraz klub fitness (2017-12-15 10:47:00)

nomadus

nomadus

O sobie

Zamieszkały

woj. Podkarpackie, Dębica
  • zdjęcia: 61
  • komentarze: 505
  • ocen: 385
  • ocena: 8.17
 

Katalog główny (61)

zobacz slideshow

nomadus "" (2010-10-25 19:05:46) komentarzy: 1, ostatni: ...nom, zapodał byś coś nowego ...
nomadus "" (2009-07-29 00:04:00) komentarzy: 8, ostatni: Trzeba do adminów PlFoto napisac ;D Moze coś poprawią!
nomadus "" (2009-05-16 22:55:10) komentarzy: 2, ostatni: zdjęcie zrobione w skansenie w Sanoku
nomadus "" (2008-12-15 17:49:39) komentarzy: 2, ostatni: ...fajne
nomadus "" (2008-12-12 18:07:24) komentarzy: 2, ostatni: ...ten z prawej ... hmmm ..... ale nawet ok
nomadus "" (2008-10-21 16:31:09) komentarzy: 6, ostatni: ++
nomadus "" (2008-08-07 19:49:14) komentarzy: 6, ostatni: yes
nomadus "" (2008-08-06 19:15:50) komentarzy: 8, ostatni: super panorama, to chyba trochę powyżej Wagi ...
nomadus "" (2008-03-16 20:33:19) komentarzy: 4, ostatni: poprzednia kolorystyka bardziej mi odpowiada ;-)
nomadus "The Overlook Hotel" (2008-03-13 20:44:40) komentarzy: 7, ostatni: niezłe
nomadus "" (2008-03-09 14:17:25) komentarzy: 8, ostatni: pieknie, cale w sniegu...
nomadus "" (2008-03-06 18:52:22) komentarzy: 15, ostatni: Duzy plus na tak
nomadus "" (2008-02-24 12:42:07) komentarzy: 11, ostatni: co tam Nom? Czekam na następną fotkę i doczekać się nie mogę... Nie obijaj się tylko zamieszczaj ;-) pozdr. :-*
nomadus "" (2008-02-15 19:29:44) komentarzy: 27, ostatni: Dziękuję wszystkim za odwiedziny. Polecam jeszcze fotografie z tego dnia u Michelle i 007areka.
nomadus "" (2008-02-14 23:12:34) komentarzy: 12, ostatni: Ładnie wszystko świeci
nomadus "" (2007-10-05 21:15:12) komentarzy: 5, ostatni: ...poprzednie lepsze
nomadus "" (2007-09-30 20:14:26) komentarzy: 4, ostatni: ...ok
nomadus "" (2007-09-02 14:51:12) komentarzy: 1, ostatni: ...wichajster ;-)
nomadus "" (2007-08-20 20:04:06) komentarzy: 2, ostatni: niezle sam mam cos w tym temacie
nomadus "" (2007-08-19 14:24:17) komentarzy: 2, ostatni: to dla mnie te kwiatuszki? na urodzinki?? ;-P
nomadus "" (2007-07-25 21:07:39) komentarzy: 9, ostatni: ja się cieszę, że krowy nie latają ;D pozdro!
nomadus "" (2007-06-24 10:32:51) komentarzy: 17, ostatni: zdecydowania ?? :)
nomadus "" (2007-06-18 16:43:49) komentarzy: 13, ostatni: Szukałem czegoś innego a znalazłem  świetne zdjęcie! Podoba mi się. Prawie, bo jak by horyzont był równo w 1/2 kadru to byłby prosty
nomadus "" (2007-06-17 09:09:08) komentarzy: 12, ostatni: z ilu złożone?? fajowe
nomadus "tęcza" (2007-05-20 21:34:56) komentarzy: 6, ostatni: ooo tęczunia!!! ładnie wyszło, pozdr. :-*
nomadus "Krzyżtopór" (2007-04-27 22:08:49) komentarzy: 8, ostatni: żeby nie było niedomówień... "LOL" bo współtowarzysze szaleńst krzyżtoporowych- czyli ja, nomadus i areka w tym samym dniu zrobilismy takie same ujęcie, dokładnie to zamieszczone przez nomadusa... 3maj sie NOMku :-* powodzenia na...
nomadus "Krzyżtopór" (2007-04-25 21:39:47) komentarzy: 12, ostatni: ładna panoramka
nomadus "Krzyżtopór" (2007-04-24 21:52:11) komentarzy: 5, ostatni: Te ptaki... aż się prosi o stylizację!
nomadus "" (2007-04-17 17:36:36) komentarzy: 5, ostatni: piekne miejsce, ladny kadr i ostrosc
nomadus "" (2007-04-17 14:28:08) komentarzy: 8, ostatni: świetna rodzinka :) zapraszam do mnie
nomadus "ulga" (2007-04-03 19:58:32) komentarzy: 17, ostatni: mocne
nomadus "" (2007-03-03 14:14:15) komentarzy: 11, ostatni: czy to świnica, zdj dobrze uchwycone podoba mi się szczególnie ta pseudo ramka na dole z wcięcia doliny
nomadus "" (2007-02-27 21:06:09) komentarzy: 14, ostatni: a to dobra zagadka. wygląda na to że na pierwszym planie jest Krzesanica stok południowy, robione gdzieś ze grani lub szczytu ciemniaka. Ale do końca nie mam pewności.
podoba mi się twój styl robienia krajobrazu.
nomadus "" (2007-02-21 23:29:10) komentarzy: 5, ostatni: Lubię to miejsce, ładne - pozdrawiam:)
nomadus "" (2007-02-21 00:49:42) komentarzy: 3, ostatni: przydałby się uv. kościelec z prawej a w oddali kozi, zdj zrobione znad czarnego gąsienicowego.
nomadus "" (2007-02-10 13:24:41) komentarzy: 7, ostatni: kadr oki, ale tonacja do mnie nie przemawia
nomadus "" (2007-02-08 21:26:47) komentarzy: 15, ostatni: Ładnie ostre.
nomadus "" (2007-01-30 21:32:00) komentarzy: 9, ostatni: Thx howito za radę. Jesli mógłbyś polecić jakiś polar to będę wdzięczby. Pozdrawiam!
nomadus "" (2007-01-28 15:14:24) komentarzy: 26, ostatni: Tarsus: to moje pierwsze boje z cyfrą i tu zdjęcie robiłem KIT Canon 18-55. Pozdrawiam!
nomadus "" (2006-10-15 16:29:50) komentarzy: 14, ostatni: to proste - kominiarski z raptawicką a na dole Wysoka turnia, zdj. robione zapewne gdzieś z oklicy Chudej Turni
nomadus "" (2006-09-29 23:12:58) komentarzy: 3, ostatni: Ładne ujęcie :-)))
nomadus "" (2006-08-20 15:57:44) komentarzy: 9, ostatni: Fajne.
nomadus "ta chwila" (2006-06-04 20:32:25) komentarzy: 5, ostatni: Taka mialem wizje tego ujecia. Myslisz, ze bez tego bylo by lepiej?
nomadus "" (2006-05-02 21:04:00) komentarzy: 5, ostatni: fajne, dynamiczne.
nomadus "" (2006-04-16 19:35:07) komentarzy: 5, ostatni: nowe spojrzenie
nomadus "" (2006-02-08 20:32:55) komentarzy: 7, ostatni: czyżby znajome tereny :P rewelka
nomadus "" (2006-02-03 20:28:40) komentarzy: 9, ostatni: piekna, mroczna fota. Bardzo mi sie podoba, pozdrawiam
nomadus "" (2006-01-29 14:43:38) komentarzy: 9, ostatni: proste dobre
nomadus "" (2006-01-22 19:41:13) komentarzy: 31, ostatni: Zdjęcie prawie doskonałe
nomadus "Elg by night :)" (2005-12-04 19:30:01) komentarzy: 4, ostatni: nie będe sie zagłebiał w techniczne niuanse ! fajne takie ! łos na spacerku ! ...pozdrawiam !
nomadus "" (2005-11-25 19:55:19) komentarzy: 14, ostatni: podoba sie ...nawet bardzo
nomadus "" (2005-09-03 22:20:01) komentarzy: 2, ostatni: O tutaj też jesień :)
nomadus "" (2005-08-01 18:06:26) komentarzy: 6, ostatni: niby zwykle ale estetyczne, ladnie zrobione i ogolnie na plus :)
nomadus "" (2005-07-25 11:22:22) komentarzy: 5, ostatni: bardzo ładne
nomadus "" (2005-04-12 21:30:00) komentarzy: 7, ostatni: Podoba mi się nastrój. Budzi bardzo pozytywne uczucia.
nomadus "" (2004-02-26 18:41:02) komentarzy: 3, ostatni: Moze nie dopracowac ale .... gdyby np. dodac drugie bardziej lagodne zrodlo swiatla z lewej??? :) Pozdrawiam!
nomadus "" (2004-02-17 14:55:24) komentarzy: 6, ostatni: nagi lunch?
nomadus "" (2004-01-27 16:59:35) komentarzy: 7, ostatni: fajna perspektywa:)
nomadus "Landszaft #2" (2003-09-20 18:15:36) komentarzy: 4, ostatni: podoba mi sie
nomadus "" (2003-09-15 17:46:41) komentarzy: 10, ostatni: ja bym wolał sam las ! ale to autor wolał inaczej ! ...pozdrawiam !
nomadus "Landszaft #1" (2003-09-12 20:21:00) komentarzy: 5, ostatni: Niezłe... aż czuje się fale obmywające stopy i przenikliwy chłód wiatru...
a ta przestrzeń... byle tak dalej!

Komentarze portfolia

wystawione przez: leonek  2008-03-13 22:04:47

  Komentarz:

pięknie tu :)

wystawione przez: Konrad Biedroń  2007-04-03 20:01:56

  Komentarz:

krajobrazy siwetne :D:D